Truste!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 04:33 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]Ik ga trouwens echt slapen nu. Toedelss
Bij mij zat 4 meter verderop geloof ik een man uit het raam te kijken. Geen idee wat die gedacht moet hebben.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 04:34 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik ook! In die oude duitse dingen met die coupé's toen we stilstonden op Rotterdam Centraal
Ach deze verhalen weten de meeste mensen van me, van die dikke chick wist m'n hele werk en zij werkte daar ookquote:Op zaterdag 9 januari 2016 04:34 schreef Geerd het volgende:
Wat een verhalen heerlijk !! MAAR!!!!! WHAT Happens IN Geerd SC Stays IN GEERD SC!!
Geen gezeik lui...
Geerd snaptquote:Op zaterdag 9 januari 2016 04:34 schreef Geerd het volgende:
Wat een verhalen heerlijk !! MAAR!!!!! WHAT Happens IN Geerd SC Stays IN GEERD SC!!
Geen gezeik lui...
Wat een mazzelpikken zijn jullie ook !!!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 04:33 schreef Scuidward het volgende:
Ben weleens gepijpt in een trein maar daar laat ik het graag bij.
Nu jij nog!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 04:35 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wat een mazzelpikken zijn jullie ook !!!
Mja, je moet iemand treffen die blijkbaar een nog hoger seksueel moraal heeft dan jijzelf hebt.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 04:35 schreef Geerd het volgende:
[..]
Jij nog nooit bevredigd door een vrouwmensch in de treinquote:Op zaterdag 9 januari 2016 04:35 schreef Geerd het volgende:
[..]
Jij je rijmpje in de OP ook al gezien? Staat wel in de top 3 van mijn eigen werk van vandaag.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 04:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij nog nooit bevredigd door een vrouwmensch in de trein![]()
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 04:36 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Jij je rijmpje in de OP ook al gezien? Staat wel in de top 3 van mijn eigen werk van vandaag.
Daarom is aanname kans ook zo klein denk ik, iedereen denkt even conducteur te worden.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 04:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij nog nooit bevredigd door een vrouwmensch in de trein![]()
Daar heb je een heel goed punt, alleen echte mannen mogen dit voorrecht genieten!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 04:38 schreef Geerd het volgende:
[..]
Daarom is aanname kans ook zo klein denk ik, iedereen denkt even conducteur te worden.
Beetje chikies neuken.... wie wil dat niet
Heb van een vriend wel eens gehoord dat hij in de trein zit en 2 chicks geen kaartje hadden. Waren ze meegelopen met de HC en toen ze terug kwamen had die HC wel een heel tevreden hoofdquote:Op zaterdag 9 januari 2016 04:38 schreef Geerd het volgende:
[..]
Daarom is aanname kans ook zo klein denk ik, iedereen denkt even conducteur te worden.
Beetje chikies neuken.... wie wil dat niet
Die vriend moet Geerd zijn tegen gekomen! Kan niet anders!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 04:40 schreef renwan het volgende:
[..]
Heb van een vriend wel eens gehoord dat hij in de trein zit en 2 chicks geen kaartje hadden. Waren ze meegelopen met de HC en toen ze terug kwamen had die HC wel een heel tevreden hoofd
Hoe doe je dat toch, als conducteur. Zo snel zien dat iemand GEEN figuurcorrigerend ondergoed draagt.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 04:40 schreef renwan het volgende:
[..]
Heb van een vriend wel eens gehoord dat hij in de trein zit en 2 chicks geen kaartje hadden. Waren ze meegelopen met de HC en toen ze terug kwamen had die HC wel een heel tevreden hoofd
Neem aan dat het meeste aangebleven is toen, was er niet bijquote:Op zaterdag 9 januari 2016 04:42 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Hoe doe je dat toch, als conducteur. Zo snel zien dat iemand GEEN figuurcorrigerend ondergoed draagt.
Geloof je dat echt?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 04:40 schreef renwan het volgende:
[..]
Mja, een pijpbeurt is ook maar een pijpbeurt als je niet even aan de tepels hebt kunnen zitten.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 04:42 schreef renwan het volgende:
[..]
Neem aan dat het meeste aangebleven is toen, was er niet bij
Hij was er vrij zeker van en ik geloof best dat er zelfs HC's zijn die zo dom zijn. Bij de politie lopen ook zulke figuren rondquote:
Wait for it ...quote:Op zaterdag 9 januari 2016 04:44 schreef DerRabbit het volgende:
Ik wil toch nog even het einde van dit topic meemaken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |