SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***********************************************************************************************************************************
Het café anthem!
***********************************************************************************************************************************
Mocht je er de tijd voor hebben, dan kun je alle voorgaande delen hier teruglezen en/of uitprinten en bundelen tot een prachtig boekwerk: Topicreeks: Wachten op vannacht !!!
Bonusmateriaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
***********************************************************************************************************************************
[ Bericht 28% gewijzigd door Scuidward op 09-01-2016 04:02:36 ]
Lekker knisperig daar, bij de schaamstreek.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 02:02 schreef noodgang het volgende: [..] Och, een beetje haar van de tong afpulken heeft ook zn charmes
Waar houd je vanquote:Op zaterdag 9 januari 2016 02:04 schreef Scuidward het volgende:
Ok die overige 6 even uit de vingers schudden ... wie heeft er muziek ter inspiratie.
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 02:04 schreef Scuidward het volgende:
Ok die overige 6 even uit de vingers schudden ... wie heeft er muziek ter inspiratie.
Had jij je gedichtje gezien in #100?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 02:10 schreef renwan het volgende:
Zo, iedereen naar bed, collega's weg. Tijd voor FOK!
Nee, ik ga even zoeken!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 02:10 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Had jij je gedichtje gezien in #100?
In fobo gezet en klaargekomen tijdens het lezen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:34 schreef Scuidward het volgende:
Monopoly
Wat deze man allemaal met een trein kan
je verzint het niet maar het noorden weet ervan.
Altijd te porren voor een nieuwe foto van Kobe,
rukt zich suf al Steen luisterend brengt hij een ode
aan de pracht van het leven en al dat tieten heeft,
deze man is echt een beest.
In Fobo! Goed idee man, had 'm als txt opgeslagen maar dat is een beter plan.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 02:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
In fobo gezet en klaargekomen tijdens het lezen.
Plan was van Geerd om er de OP mee te vullen in een spoiler.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 02:14 schreef renwan het volgende:
In Fobo! Goed idee man, had 'm als txt opgeslagen maar dat is een beter plan
Beterquote:Op zaterdag 9 januari 2016 02:15 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Plan was van Geerd om er de OP mee te vullen in een spoiler.
Ja dat iemand dit reekswaardig vond is wel een unicum denk ik.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 02:18 schreef Geerd het volgende:
Godver man dan wordt dit wel een heel uniek topic, eigennaam sc door jullie.. ik weet nog steeds niet wie aan een mod heeft gevraagd om er een cs van te maken.
En nu ook nog met iedereen zijn eigen tekst !!
Simter of SL dacht ik, maar iedereen wilde dit natuurlijkquote:Op zaterdag 9 januari 2016 02:18 schreef Geerd het volgende:
Godver man dan wordt dit wel een heel uniek topic, eigennaam sc door jullie.. ik weet nog steeds niet wie aan een mod heeft gevraagd om er een sc van te maken.
En nu ook nog met iedereen zijn eigen tekst !!
Ik vind hem goed !quote:Op zaterdag 9 januari 2016 02:17 schreef Scuidward het volgende:
Opso
Ze drinkt en zuipt niet want is haram.
Nu misschien de vraag, wat doet ze hier dan?
De vraag stellen is hem beantwoorden, wat denk je zelf?
Wij houden van vrouwen en zij is er een van de bovenste shelf.
Ze weet veel van het menselijk lichaam en is ook thuis in andere dingen.
Hebben wij jeuk aan onze lul kunnen we ons aan haar opdringen.
Ze is discreet, geen vrouw van de roddels en zal niks verzinnen.
Nee serieus advies is wat wij bij haar inwinnen.
Geen vieze grappen of kwetsende dingen,
anders weten haar broers ons te vinden.
Is dit Opso of mis ik wat?
Kan toch niet, veel te hollandsquote:
Geen idee, wie er achter zat laat staan gemaakt heeftquote:Op zaterdag 9 januari 2016 02:20 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Simter of SL dacht ik, maar iedereen wilde dit natuurlijk
Ik geloof er niks van, de sletquote:Op zaterdag 9 januari 2016 02:21 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Verkaasd. Maar ik zou zweren dat ik haar ooit dingen als haram heb horen zeggen.
Had je er ook een voor Rabbit?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 02:22 schreef Scuidward het volgende:
Nu is het wel een beetje een biased stukje tekst, maar dat zijn ze allemaal, gebaseerd op mijn beeld van de medemens.
Moet gewoon in de op!!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 02:22 schreef Scuidward het volgende:
Nu is het wel een beetje een biased stukje tekst, maar dat zijn ze allemaal, gebaseerd op mijn beeld van de medemens.
Ik had als eerst haakjes gebruikt, waardoor het een reeks leekquote:Op zaterdag 9 januari 2016 02:21 schreef Geerd het volgende:
[..]
Geen idee, wie er achter zat laat staan gemaakt heeft
Ik ook niet veel, behalve globaal uiterlijk en ze zal wel iets met films hebben en is al iets ouder dan gemiddeld hier.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 02:26 schreef Geerd het volgende:
Maar daar weet ik zelfs niks van ze heeft een paint, van Remqo
Smegmanus is wel een goeie mod. Niet dat ik veel slechte ken, maar toch is hij de beste.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 02:27 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Ik had als eerst haakjes gebruikt, waardoor het een reeks leek![]()
Toen kwam smegma en die maakte em definitief:
ONZ / [Geerd-SC] Wachten op vannacht !!! Deel 7
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 02:28 schreef Scuidward het volgende:
DerRabbit.
Goh iemand met konijn in zijn naam, wat origineel.
Maar mensen die dat zeggen laten wij niet heel.
U moet namelijk weten, deze man heeft een topbaan.
Zo tapt hij bier, en de schuimkraag zit altijd bovenaan.
Of neem nu vorige maand, drie dames heeft hij geschaard.
Zo'n man blijft enige kritiek toch gewoon bespaard?
Nee waren er maar mensen zoals hij.
Love peace and happiness.
Geen stress of stampij.
Gewoon een toffe peer.
Past overal bij.
[..]
Ik ook niet veel, behalve globaal uiterlijk en ze zal wel iets met films hebben en is al iets ouder dan gemiddeld hier.
Hij zou het wel de kans gegeven hebben.... ik weet het niet.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 02:27 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Ik had als eerst haakjes gebruikt, waardoor het een reeks leek![]()
Toen kwam smegma en die maakte em definitief:
ONZ / [Geerd-SC] Wachten op vannacht !!! Deel 7
Zoals je in deel 1 al terecht opmerkte, die mods denken nog steeds "laat ze daar maar baggeren dan hebben we er geen last van"quote:Op zaterdag 9 januari 2016 02:31 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hij zou het wel de kans gegeven hebben.... ik weet het niet.
Een naam SC
Sluit ze.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 02:33 schreef M4rc0 het volgende:
Ik ga mijn ogen sluiten, kusjes thuis kinders.
Doeidoeiquote:Op zaterdag 9 januari 2016 02:33 schreef M4rc0 het volgende:
Ik ga mijn ogen sluiten, kusjes thuis kinders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |