SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fc Groningen
Voetbal![]()
Dan wijs je hem dus af om z'n gedrag, niet om z'n seksuele voorkeurquote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:48 schreef Calcio het volgende:
[..]
Nee, ze mogen doen wat ze willen maar ik vind dat je als werkgevers bijv homo's mag weigeren. Ik vind het geen gezicht om een halve Gerard Joling in een winkel te zien staan die klanten moet helpen.
Ik vind dat je een afwijking moet associeren met een minderheid. Dus als 90 procent, zowat het hele dierenrijk die neiging vertoont. Hoe is dat dan afwijkend? Afwijkend van wat? Die andere 10 procent? Dan zou die toch juist afwijkend zijn?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zulke dingen gebeuren bij mensen en bij elke diersoort.
Wat is de biologische reden voor homoseksualiteit dan?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind dat je een afwijking moet associeren met een minderheid. Dus als 90 procent, zowat het hele dierenrijk die neiging vertoont. Hoe is dat dan afwijkend? Afwijkend van wat? Die andere 10 procent? Dan zou die toch juist afwijkend zijn?
Maar dat gedrag heeft wel met z'n geaardheid te maken.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dan wijs je hem dus af om z'n gedrag, niet om z'n seksuele voorkeur
Dat weet ik niet. Niet alles hoeft een reden te hebbenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat is de biologische reden voor homoseksualiteit dan?
Niet de enige reden, maar als 1 van iddquote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:50 schreef Insomnia_ het volgende:
En biologisch is er maar 1 reden voor leven, voortplanting.
Dan ben je niet biologisch bezig.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Niet alles hoeft een reden te hebben
jaquote:
Dat ze geforceerd bij elkaar worden gezet voor voortplanting, wat vaak zal gebeuren, betekent niet dat het ook meteen hun geaardheid isquote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:52 schreef Insomnia_ het volgende:
En het grootste deel van die diersoorten en mensen zijn gewoon hetero.
Dus nog altijd afwijkend.
We hebben het over biologie.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat ze geforceerd bij elkaar worden gezet voor voortplanting, wat vaak zal gebeuren, betekent niet dat het ook meteen hun geaardheid is
seksuele ervaring, meer partners van het andere geslacht omdat je lkkr kunt neukenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat is de biologische reden voor homoseksualiteit dan?
Als iemand gewoon een niet-represe tarief voorkomen heeft vind ik dat een toegestane weigeringsgrond. Dat diegene homo is vormt geen excuus voor idioot gedrag.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:51 schreef Calcio het volgende:
[..]
Maar dat gedrag heeft wel met z'n geaardheid te maken.
Nee, want het is een afwijking in de hersenen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:53 schreef Calcio het volgende:
Ik vraag me trouwens af of er een manier is om homo's te veranderen in hetero's. Moet vast wel kunnen
Dat lijkt me toch vrij lastigquote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:53 schreef Calcio het volgende:
Ik vraag me trouwens af of er een manier is om homo's te veranderen in hetero's. Moet vast wel kunnen
Maar je weet niet altijd of iemand homo is, omdat niet alle homo's nichten zijn. Met zulke homo's heb ik ook geen probleem, maar ik heb een hekel aan nichten en ik vind dat je die mag weren.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als iemand gewoon een niet-represe tarief voorkomen heeft vind ik dat een toegestane weigeringsgrond. Dat diegene homo is vormt geen excuus voor idioot gedrag.
in de hersenen ja? Seksuele geaardheid is niet fysiek aantoonbaarquote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, want het is een afwijking in de hersenen.
Omdat de meerderheid van de dieren in het wild voortplanten.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:55 schreef Fok-it het volgende:
Maar hoe kan je weten dat de meerderheid van de dieren hetero is Inso?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |