SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fc Groningen
Voetbal![]()
Dan wijs je hem dus af om z'n gedrag, niet om z'n seksuele voorkeurquote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:48 schreef Calcio het volgende:
[..]
Nee, ze mogen doen wat ze willen maar ik vind dat je als werkgevers bijv homo's mag weigeren. Ik vind het geen gezicht om een halve Gerard Joling in een winkel te zien staan die klanten moet helpen.
Ik vind dat je een afwijking moet associeren met een minderheid. Dus als 90 procent, zowat het hele dierenrijk die neiging vertoont. Hoe is dat dan afwijkend? Afwijkend van wat? Die andere 10 procent? Dan zou die toch juist afwijkend zijn?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zulke dingen gebeuren bij mensen en bij elke diersoort.
Wat is de biologische reden voor homoseksualiteit dan?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind dat je een afwijking moet associeren met een minderheid. Dus als 90 procent, zowat het hele dierenrijk die neiging vertoont. Hoe is dat dan afwijkend? Afwijkend van wat? Die andere 10 procent? Dan zou die toch juist afwijkend zijn?
Maar dat gedrag heeft wel met z'n geaardheid te maken.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dan wijs je hem dus af om z'n gedrag, niet om z'n seksuele voorkeur
Dat weet ik niet. Niet alles hoeft een reden te hebbenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat is de biologische reden voor homoseksualiteit dan?
Niet de enige reden, maar als 1 van iddquote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:50 schreef Insomnia_ het volgende:
En biologisch is er maar 1 reden voor leven, voortplanting.
Dan ben je niet biologisch bezig.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Niet alles hoeft een reden te hebben
jaquote:
Dat ze geforceerd bij elkaar worden gezet voor voortplanting, wat vaak zal gebeuren, betekent niet dat het ook meteen hun geaardheid isquote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:52 schreef Insomnia_ het volgende:
En het grootste deel van die diersoorten en mensen zijn gewoon hetero.
Dus nog altijd afwijkend.
We hebben het over biologie.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat ze geforceerd bij elkaar worden gezet voor voortplanting, wat vaak zal gebeuren, betekent niet dat het ook meteen hun geaardheid is
seksuele ervaring, meer partners van het andere geslacht omdat je lkkr kunt neukenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat is de biologische reden voor homoseksualiteit dan?
Als iemand gewoon een niet-represe tarief voorkomen heeft vind ik dat een toegestane weigeringsgrond. Dat diegene homo is vormt geen excuus voor idioot gedrag.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:51 schreef Calcio het volgende:
[..]
Maar dat gedrag heeft wel met z'n geaardheid te maken.
Nee, want het is een afwijking in de hersenen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:53 schreef Calcio het volgende:
Ik vraag me trouwens af of er een manier is om homo's te veranderen in hetero's. Moet vast wel kunnen
Dat lijkt me toch vrij lastigquote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:53 schreef Calcio het volgende:
Ik vraag me trouwens af of er een manier is om homo's te veranderen in hetero's. Moet vast wel kunnen
Maar je weet niet altijd of iemand homo is, omdat niet alle homo's nichten zijn. Met zulke homo's heb ik ook geen probleem, maar ik heb een hekel aan nichten en ik vind dat je die mag weren.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als iemand gewoon een niet-represe tarief voorkomen heeft vind ik dat een toegestane weigeringsgrond. Dat diegene homo is vormt geen excuus voor idioot gedrag.
in de hersenen ja? Seksuele geaardheid is niet fysiek aantoonbaarquote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, want het is een afwijking in de hersenen.
Omdat de meerderheid van de dieren in het wild voortplanten.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:55 schreef Fok-it het volgende:
Maar hoe kan je weten dat de meerderheid van de dieren hetero is Inso?
Nee johquote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:53 schreef Calcio het volgende:
Euh, jawel.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:55 schreef Trollscience het volgende:
[..]
in de hersenen ja? Seksuele geaardheid is niet fysiek aantoonbaar
En daarnaast misschien seks hebben met hun eigen geslacht. Dus dan weet je niks over of ze hetero of homo zijnquote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat de meerderheid van de dieren in het wild voortplanten.
Misschien. Bij een kleine minderheid van de dierzorgen is dat gezien ja.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En daarnaast misschien seks hebben met hun eigen geslacht. Dus dan weet je niks over of ze hetero of homo zijn
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:55 schreef Calcio het volgende:
[..]
Moet vast wel een medicijn voor uitgevonden kunnen worden
Maar beide groepen zijn toch homoseksueelquote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:55 schreef Calcio het volgende:
[..]
Maar je weet niet altijd of iemand homo is, omdat niet alle homo's nichten zijn. Met zulke homo's heb ik ook geen probleem, maar ik heb een hekel aan nichten en ik vind dat je die mag weren.
misschien is het wel een keuzequote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Als dat het niet zou zijn zou het een keuze zijn
Nee weet ikquote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Misschien. Bij een kleine minderheid van de dierzorgen is dat gezien ja.
Afwijkingen.
Het is geen belediging ofzo.
Lees even elke vooraanstaande neuroloog in?quote:
Wat? We kampen met een vergrijzing dus zo'n gek idee is het niet. Ik weet alleen niet of het haalbaar is.quote:
Over het algemeen is er biologisch geen enkele reden voor homosexualiteit.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee weet ik
Maar mij lijkt het vrij moeilijk aan te tonen allemaal
Hoe zie jij dat voor je dan?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:57 schreef Calcio het volgende:
[..]
Wat? We kampen met een vergrijzing dus zo'n gek idee is het niet. Ik weet alleen niet of het haalbaar is.
Dit is trouwens een behoorlijke enge gedachte die je nu hebtquote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:57 schreef Calcio het volgende:
[..]
Wat? We kampen met een vergrijzing dus zo'n gek idee is het niet. Ik weet alleen niet of het haalbaar is.
Ja, maar als een homo zich normaal gedraag dan weet je het soms niet. Bij sommige homo's kan je het van een km afstand al zien.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Maar beide groepen zijn toch homoseksueel
Ik lieer het aan de persoon zelf, niet diens geaardheid.
Hoezo, afwijkingen mogen niet behandeld worden als degene daar behoefte aan heeft?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit is trouwens een behoorlijke enge gedachte die je nu hebt
eng eng eng
Dacht dat jij altijd voor vrijheid wasquote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoezo, afwijkingen mogen niet behandeld worden als degene daar behoefte aan heeft?
Een beetje zoals religie. Hersenspoel iemand net zolang met allerlei onzin zodat diegene het gaat geloven.quote:
Lees mijn zin nog eens.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dacht dat jij altijd voor vrijheid was
Dat de overheid medicijnen zou gaan gebruiken om geaardheden te veranderen staat daar toch wel lijnrecht tegenover
Sorryquote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:59 schreef Insomnia_ het volgende:
"als diegene daar behoefte aan heeft" wordt even overheen gelezen.
Eens paxquote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:59 schreef Paxcon het volgende:
Maar zoals iemand dat zegt hoeft afwijking geen negatieve te hebben, gewoon een feit en constatering zonder waardeoordeel.
Klopt, het hoeft ook niet negatief te zijn maar ik vind wel dat niet iedereen homo's hoeft te accepteren, als je vind dat ze negatief kunnen zijn.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:59 schreef Paxcon het volgende:
Het is ook zeker een afwijking. Homoseksualiteit is zinloos in de natuur. Maar zoals iemand dat zegt hoeft afwijking geen negatieve te hebben, gewoon een feit en constatering zonder waardeoordeel.
Als je uitgaat dat de main reason voor ons voortplanting is werkt homoseksualiteit dit wel een beetje tegen en kan je het schadelijk noemenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 02:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Het verschil zit hem in dat het laatste schadelijk is en homosexualiteit niet per definitie.
Weet ik niet. Als ik ja zou zeggen zou enige nurture invloed uitsluiten, maar dat durf ik niet te zeggen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dus het is in de hersenen vast gelegd?
Ik denk eerder een verslavingquote:Op zaterdag 9 januari 2016 02:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn alcoholisme is net zo goed een afwijking.
Voortplanting is niet iets negatiefs/positiefs.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 02:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je uitgaat dat de main reason voor ons voortplanting is werkt homoseksualiteit dit wel een beetje tegen en kan je het schadelijk noemen
Dus homoseksualiteit is een verslaving?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 02:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Verslaving is een afwijking in de hersenen
ja er zijn verschillen, maar je kunt niet een hersenscan maken en daaruit opmaken wat iemands geaardheid isquote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Lees even elke vooraanstaande neuroloog in?
Homosexualiteit, verslaving, depressie is allemaal in de hersenen vastgelegd.
Als je dat niet weet is de discussie snel afgelopen.
Ik geloof dat het bij de minderheid "echte" homos puur nature is.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 02:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Weet ik niet. Als ik ja zou zeggen zou enige nurture invloed uitsluiten, maar dat durf ik niet te zeggen.
Ik stel enkel dat het niet een keuze is die je maakt. Dat zou ook impliceren dat je die keuze weer kan veranderen.
Je hebt toch verschillende soorten afwijkingenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 02:02 schreef Calcio het volgende:
[..]
Dus homoseksualiteit is een verslaving?
Even naar een les retoriek101.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 02:02 schreef Calcio het volgende:
[..]
Dus homoseksualiteit is een verslaving?
Op een hersenscan bij homos is dat wel aanwijsbaar ja.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 02:02 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja er zijn verschillen, maar je kunt niet een hersenscan maken en daaruit opmaken wat iemands geaardheid is
Het is ook een afwijking maar itt tot drank hoeft het niet negatief te zijnquote:Op zaterdag 9 januari 2016 02:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt toch verschillende soorten afwijkingen
ik geloof niet in neppe homo'squote:Op zaterdag 9 januari 2016 02:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik geloof dat het bij de minderheid "echte" homos puur nature is.
oh nice dan heb je zojuist iets gevonden waar neurologen al 100 jaar naar zoekenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 02:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Op een hersenscan bij homos is dat wel aanwijsbaar ja.
Als er verschillen zitten is het aantoonbaar.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 02:04 schreef Trollscience het volgende:
[..]
oh nice dan heb je zojuist iets gevonden waar neurologen al 100 jaar naar zoeken
Dan zouden dat dus homo`s zijn inderdaad die heteroseksuele gevoelens hebben maar zich homo noemen om zich in een minderheidspositie te bevinden, dat vind ik wel vergaand ja. Kan me dat niet voorstellenquote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 02:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Op een hersenscan bij homos is dat wel aanwijsbaar ja.
Hoe zie je je dat voor je dan?quote:
Iedere relnicht?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 02:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan zouden dat dus homo`s zijn inderdaad die heteroseksuele gevoelens hebben maar zich homo noemen om zich in een minderheidspositie te bevinden, dat vind ik wel vergaand ja. Kan me dat niet voorstellen
Zelfde geldt voor jou.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 02:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Want het slaat kant noch wal wat je zegt.
Iedere relnicht valt dan ook gewoon op mannen?quote:
Geloof ik niets van. Tegenwoordig is het hip om homo te zijn.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 02:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Iedere relnicht valt dan ook gewoon op mannen?
Andersom, meestal zijn dat van de onzekere puberige kasthomosquote:Op zaterdag 9 januari 2016 02:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hoe zie je je dat voor je dan?
Die doen alsof ze op mannen vallen maar in werkelijk vallen ze op vrouwen?
Ah kom op. Zie alleen al dit topic.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 02:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Geloof ik niets van. Tegenwoordig is het hip om homo te zijn.
wat is dit voor gebroken logicaquote:Op zaterdag 9 januari 2016 02:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als er verschillen zitten is het aantoonbaar.
Omdat bedrijven tegenwoordig aan quota moeten houden om mensen aan te nemen? Net zoals de NPO bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 02:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah kom op. Zie alleen al dit topic.Niks hips aan.
Maar wat is dan de reden volgens hun om dat graag te willen?
Wij zijn ons brein?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 02:06 schreef Insomnia_ het volgende:
Lees allemaal gewoon Dick Swaab eens, maar dat is te moeilijke literatuur.
Ik denk ook niet dat ze ooit 100% geaccepteerd worden. Je hebt er altijd mensen tussenzinnen die ze niet accepteren.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 02:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah kom op. Zie alleen al dit topic.Niks hips aan.
Maar wat is dan de reden volgens hun om dat graag te willen?
Een van de meest belangrijke boeken voor ieder mens.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 02:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Wij zijn ons brein?
Ik heb dat boek maar ik moet he nog steeds een keer lezen
Dus alleen omdat ze dan makkelijker succes hebben in hun carriere maken ze de keuze om voor de buitenwereld homo te zijn? Nee dat geloof ik ook echt niet neequote:Op zaterdag 9 januari 2016 02:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat bedrijven tegenwoordig aan quota moeten houden om mensen aan te nemen? Net zoals de NPO bijvoorbeeld.
Wat lul jij de hele tijd man?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 02:07 schreef Calcio het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat ze ooit 100% geaccepteerd worden. Je hebt er altijd mensen tussenzinnen die ze niet accepteren.
Ik wel. Heb het ook vaak genoeg gezien.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 02:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus alleen omdat ze dan makkelijker succes hebben in hun carriere maken ze de keuze om voor de buitenwereld homo te zijn? Nee dat geloof ik ook echt niet nee
Binnenkort maar in beginnen danquote:Op zaterdag 9 januari 2016 02:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een van de meest belangrijke boeken voor ieder mens.
Je eerste alinea wel.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 02:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat lul jij de hele tijd man?Daar gaat het totaal niet over verder
Dat is heel wat anders dan veranderen van geaardheidquote:Op zaterdag 9 januari 2016 02:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Net zoals mensen enorm pro-vrouwen of pro-homo werden voor een carriere in de politiek.
Dat doen ze ook niet, gewoon quasi.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 02:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is heel wat anders dan veranderen van geaardheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |