Ook ben ik gewoon algeheel Forum moe, als ik op een Forum kom heb ik nou niet echt van "Goh, wat spectacu allemaal weer." en verveel ik me gewoon echt helemaal het schompus.
Hebben meer mensen hier last van? En wordt het niet weer eens stilaan tijd voor iets nieuws????
quote:Nee doe dan een Pension, pension Zeerust of zo...
Op 08 november 2000 12:27 schreef Ulx het volgende:
of een eiland!
quote:Nee, dat heb ik alleen als ik op jouw forum kom
Op 08 november 2000 12:22 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Hebben meer mensen dat?
als ik op een Forum kom heb ik nou niet echt van "Goh, wat spectacu allemaal weer."
[Dit bericht is gewijzigd door SunChaser op 08-11-2000 12:38]
quote:
Op 08 november 2000 12:37 schreef SunChaser het volgende:
Nee, dat heb ik alleen als ik op jouw forum kom
quote:Het viel me al mee dat Ulx dit niet had gepost.
Op 08 november 2000 12:48 schreef MiRRoRMaN het volgende:"Zelfs" SunChaser wordt voorspelbaar.
quote:Neuh, Ulx heeft meestal grapjes waar ik om kan lachen.
Op 08 november 2000 12:49 schreef SunChaser het volgende:
Het viel me al mee dat Ulx dit niet had gepost.
Bij jou komt het woord "Spuit 11" vaak in me op....
quote:Een Perron nul M&G?
Op 08 november 2000 12:51 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Neuh, Ulx heeft meestal grapjes waar ik om kan lachen.
Bij jou komt het woord "Spuit 11" vaak in me op....
[Dit bericht is gewijzigd door DIGGER op 08-11-2000 12:52]
quote:Is 'ie eigenlijk nog steeds gebanned op jouw forum?
Op 08 november 2000 12:51 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Neuh, Ulx heeft meestal grapjes waar ik om kan lachen.
quote:
Op 08 november 2000 12:22 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Hebben meer mensen hier last van? En wordt het niet weer eens stilaan tijd voor iets nieuws????
Word je hier weer een beetje blij van dan misschien?
quote:Heh, hoe weet jij dat ik fan van Solid HarmoniE en met name Melissa ben?
Op 08 november 2000 12:53 schreef Arcee het volgende:Word je hier weer een beetje blij van dan misschien?
quote:Ik neem wel een lepel en aansteker mee.
Op 08 november 2000 12:52 schreef DIGGER het volgende:
Een Perron nul M&G?
quote:Ah, ik vat hem.... naja nooit meer zeggen dat Digger en SunChaser niet hun best doen....
Op 08 november 2000 12:54 schreef SunChaser het volgende:
Ik neem wel een lepel en aansteker mee.
quote:Dat zeg ik, aan jou zal het leukheidsgehalte vandaag niet liggen.
Op 08 november 2000 12:56 schreef SunChaser het volgende:
Solid H. bestaat allang niet meer.
Solid HarmoniE bestaat trouwens nog wel, alleen Mariama is vertrokken naar de Honeyz, anyway we dwalen af van het onderwerp....
quote:Ik vind haar enger als het virus
Op 08 november 2000 12:53 schreef Arcee het volgende:
Word je hier weer een beetje blij van dan misschien?
Daar had ik ook last van, MHM. Gewoon een extra hotmail adres erbij genomen (you can never have enough of those) en lid geworden van verschillende mailings. Ik krijg nu de gekste dingen toegestuurd met tips van de dag etc. Gewoon eigenlijk allemaal humor (dus niet reclame of spam mail, maar newsletters en dergelijke, e-zines in html, vooral html nemen, niet dat idiote tekst gedoe)
Je vermaakt je zo een uur per dag online met het bezoeken van idiote sites.
Daar heb ik bv. www.ehow.com vandaan (hoe doe je iets, meest gekke dingen: hoe organiseer je een pokemon feestje! levensvragen worden beantwoord), www.realage.com (bereken je werkelijke leeftijd! lachen! en het leuke is: ze hebben een eigen newsletter!) en www.cyfers.net (satirische statistiek site). Op dummies.com kan je lid worden van diverse tips of the day. Tip voor bicycling vandaag was: neem *altijd* een verbanddoos mee als je met de fiets gaat!! Was heel belangrijk.
'nyway...ik verveel me ook lichtelijk ja
quote:Welk virus? Maargoed ik ga trainen, ik zie hier vandaag nog geen lumineuze ideeėn uit komen....
Op 08 november 2000 12:58 schreef DIGGER het volgende:
Ik vind haar enger als het virus
quote:Kijk, dat zijn nou antwoorden waar ik wat aan heb.... maargoed ik ga nu echt ff lekker sporten.... mazzzzzzzzel....
Op 08 november 2000 12:59 schreef Isabeau het volgende:
[biecht mode on]Daar had ik ook last van, MHM. Gewoon een extra hotmail adres erbij genomen (you can never have enough of those) en lid geworden van verschillende mailings. Ik krijg nu de gekste dingen toegestuurd met tips van de dag etc. Gewoon eigenlijk allemaal humor
(dus niet reclame of spam mail, maar newsletters en dergelijke, e-zines in html, vooral html nemen, niet dat idiote tekst gedoe)
Je vermaakt je zo een uur per dag online met het bezoeken van idiote sites.
Daar heb ik bv. www.ehow.com vandaan (hoe doe je iets, meest gekke dingen: hoe organiseer je een pokemon feestje! levensvragen worden beantwoord), www.realage.com (bereken je werkelijke leeftijd! lachen! en het leuke is: ze hebben een eigen newsletter!) en www.cyfers.net (satirische statistiek site). Op dummies.com kan je lid worden van diverse tips of the day. Tip voor bicycling vandaag was: neem *altijd* een verbanddoos mee als je met de fiets gaat!! Was heel belangrijk.
'nyway...ik verveel me ook lichtelijk ja
quote:Jezus, ben ik nu nog wakkerder als jou
Op 08 november 2000 13:00 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Welk virus?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |