Oh!quote:
Het was zeer bevredigend kan ik je vertellenquote:
quote:
kan ik me voor stellenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het was zeer bevredigend kan ik je vertellen
Morgen maar wel weer dingen gaan doenquote:
ik heb morgenmiddag pas iets op de agenda staanquote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Morgen maar wel weer dingen gaan doen2 dagen écht helemaal niks doen is ook gelijk weer zo overdreven
Ah. Gezelligquote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb morgenmiddag pas iets op de agenda staankinderfeestje
WIDM staat hier ook op de agendaquote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ah. Gezellig![]()
Ik zie wel wanneer ik wakker word morgenochtend![]()
En dan een beetje opruimen, boodschapjes doen, studeren, WIDM kijken
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
WIDM staat hier ook op de agendadie van vorige week pas op dinsdag gezien
*genoteerdquote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:25 schreef essnhills het volgende:
Oh, en Remy is de mol.
Of anders Taeke.
En Marjolein is een huppelkutje
het is mij gelukt om niet al te weten of er iemand uitging etcquote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:24 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Al zal ik ze ook niet allemaal meteen kunnen zien dan.
Lekker wegblijven van FOK!, alle nieuwssites, en facebook tot ik het heb gezien
Zaterdagavond
Nu zal het vast wel zo zijn dat Remy er de aflevering voor de finale uitgaat, Taeke de winnaar is en Marjolein de molquote:
Ik presteer het altijd om meteen ergens iets te openen waar meteen direct de afvaller in beeld staat..quote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het is mij gelukt om niet al te weten of er iemand uitging etc
heb ook, zelfs na een paar stukjes opnieuw te hebben bekeken geen echt verdachte zaken gespotquote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nu zal het vast wel zo zijn dat Remy er de aflevering voor de finale uitgaat, Taeke de winnaar is en Marjolein de mol
Sowieso gebeurt er de eerste aflevering meestal weinig echt verdachtsquote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb ook, zelfs na een paar stukjes opnieuw te hebben bekeken geen echt verdachte zaken gespot
vrouwlief probeerde te kijken of je dat persoon herkende die door Art als de mol werd toegesprokenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Sowieso gebeurt er de eerste aflevering meestal weinig echt verdachts![]()
Het is nog veel te chaotisch en iedereen is nog een beetje aan het aftasten
o dat boeide me eigenlijk nietsquote:
Ik heb het niet teruggekeken, het zou wel erg slecht zijn als ze dat niet goed hebben ingedektquote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vrouwlief probeerde te kijken of je dat persoon herkende die door Art als de mol werd toegesproken
zo amateuristisch zijn ze zeker nietquote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb het niet teruggekeken, het zou wel erg slecht zijn als ze dat niet goed hebben ingedekt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |