Denken dat ik serieus benquote:Op zaterdag 9 januari 2016 10:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[..]
[..]
Heeft tong even zijn retenlikkers opgetrommeld via DM?
Donder op.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 10:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[..]
[..]
Man dat kost me uren.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 10:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[..]
[..]
Gadverdamme in het team van tong zittenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 10:22 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Niet onafhankelijk zijn![]()
In een kamp zitten
Anders komt Tong niet tot zijn recht, heeft die op maat passes nodig.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 10:24 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Gadverdamme in het team van tong zitten![]()
inleveren die fokpunten
Niet scheldenquote:
FOK!punten.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 10:24 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Gadverdamme in het team van tong zitten![]()
inleveren die fokpunten
Waar een klein ludiek topic al niet toe kan leiden. Ha ha ha.quote:
on your watte?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 10:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
FOK!punten.
Verder ben ik een team on my one.
dit ook echt denkenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 10:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waar een klein ludiek topic al niet toe kan leiden. Ha ha ha.
Als strontvliegen op de honing. Ha ha ha
Kloon80?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 10:28 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Anders komt Tong niet tot zijn recht, heeft die op maat passes nodig.
Tong is de afmaker die wij misten, zonder die FOKpunten worden wij ook wel kampioen.
Dit dus. Zelfs woordgrappen worden niet begrepen.quote:
Descartes denkt er het zijne van.quote:
Je Bommelse Engels proberen te verbloemen onder het mom van 'woordgrappen' maakt je nog sneuer dan ooit gedachtquote:Op zaterdag 9 januari 2016 10:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit dus. Zelfs woordgrappen worden niet begrepen.
Go one boy.
Oh, ik wil wel over Franse filosofen beginnen. Of over de invloed van Hitchcock op het ouevre van Francois Truffaut. Het Dadaïsme in de literatuur. Of het verschil tussen de nieuwe wilden in de jaren tachtig en de vijftigers. Zeg maar. Waar wil je een boom over op zetten ?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 10:54 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
als laagopgeleide WIA-er over Descartes beginnen![]()
Ik kan het ook hebben over Traci Lords. Diane de Koning mag ook. Dat is dichter bij huis qua pruimenbloesem. Of schiet ik nu te ver naast de roos ?quote:
Ten dode opgeschreven.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:04 schreef Abed het volgende:
Dat dit open blijft na het statement relletje van gister is toch wel het failliet van FOK!
Waar te lezen?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:04 schreef Abed het volgende:
Dat dit open blijft na het statement relletje van gister is toch wel het failliet van FOK!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |