Meeeisjes, met rooie haren,quote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:13 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Vuile Huichelaar, pak jij je koffers maar!
Maar da's een ander.
Heb een blauwe maandag een poëziecursus gevolgd.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:15 schreef Monopoly het volgende:
Scuid, je bent volgens mij behoorlijk rijk belegd qua woordenschat. Al eens nagedacht over een poëtische toekomst?
Oeh, wil je in mijn poeziealbum schrijven dan?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:15 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Heb een blauwe maandag een poëziecursus gevolgd.
Ik vind dat je onze huisdichter moet worden. Voor elke OP een nieuwe rijm. Niet dat we een literair cafe zijn, maar toch. Een boodschap voor elke bezoeker om mee naar huis te nemenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:15 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Kom ik aan met m'n veterstrikcursus..quote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:15 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ik wil wat woorden roepen die je dan kan opschrijven?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:16 schreef noodgang het volgende:
[..]
Oeh, wil je in mijn poeziealbum schrijven dan?
Doe ik het voor!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:16 schreef Scuidward het volgende:
Lijkt me zeker lachen, hoewel ik ook wel veel herken in Brusselmans.
[..]
Ik wil wat woorden roepen die je dan kan opschrijven?
Maar Sneeuw-Leeuw is toch echt meer van de epossen etc.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik vind dat je onze huisdichter moet worden. Voor elke OP een nieuwe rijm. Niet dat we een literair cafe zijn, maar toch. Een boodschap voor elke bezoeker om mee naar huis te nemen
Poëzie kan je niet in falen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:16 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Kom ik aan met m'n veterstrikcursus..
Gefaald overigens
Noodgang, die kennen we vanquote:
Aardappel, oh aardappel,quote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:17 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Maar Sneeuw-Leeuw is toch echt meer van de epossen etc.
Ik meer van een snik en een traan en o god laat ons alsjeblieft weer snel drinken gaan.
[..]
Poëzie kan je niet in falen.
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:18 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Noodgang, die kennen we van
het mooie internet, wat een mooie man
komt altijd ongeremd met zijn mening an.
Drinkt koffie en ook weleens wat sterkers.
Harde werker toffe peer en al dat lekkers.
Een aanrader op elke fuif en partij.
En als ze vragen wie dat dan zeggen,
dat zeggen wij.
Lekker kruimig vastkokend genot in een zak.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:19 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Aardappel, oh aardappel,
Voor mij ben je geen bintje
Zoet, verrot of verstampt
Mooie dag vandaag
Ik denk dat SL dan een steek voelt in zijn zijquote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik vind dat je onze huisdichter moet worden. Voor elke OP een nieuwe rijm. Niet dat we een literair cafe zijn, maar toch. Een boodschap voor elke bezoeker om mee naar huis te nemen
Voer het aan de honden of knikker het in de afvalbak.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:20 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Lekker kruimig vastkokend genot in een zak.
Even schillen en dan vol aan de prak.
De boer zijn kool, het varkens' spek,quote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:20 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Lekker kruimig vastkokend genot in een zak.
Even schillen en dan vol aan de prak.
Want in een aardappel zit geen alcohol, zelfs geen scheutje smaak.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:21 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Voer het aan de honden of knikker het in de afvalbak.
Kan leuk zijn. Niet te vol dan?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:21 schreef Geerd het volgende:
Maar wel een leuk idee voor ieder vaste bezoeker een eigen gedicht in een spoiler in de OP??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |