Waarom denk je dat er zoveel bier op de grond ligt?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:57 schreef Geerd het volgende:
[..]
Tent leeg is sluiten!
Zuipen die chikies nog een beetje dan?
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:05 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Geerd, je moet gewoon zeggen wat je denkt jongen, ik kan het wel hebben
Renwan, ben je serieus al bijna HC?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:05 schreef renwan het volgende:
[..]
Waarom denk je dat er zoveel bier op de grond ligt?
Hoe test je die dan?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:08 schreef M4rc0 het volgende:
Bohh, gister de nieuwe bank ff goed getest met de vriendin
Oh man ik vind het niet erg dat gebrek aan spaties.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:04 schreef Geerd het volgende:
[..]
Das beter!!
Wou het al zeggen maar wou je niet weg jagen
Gewoon alle posities uitproberenquote:
Nog 2 keuringenquote:
Ze kijken zo op je stijve lul !!! #probleemwijkenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:08 schreef M4rc0 het volgende:
Bohh, gister de nieuwe bank ff goed getest met de vriendin
Deze moet in de op:quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:12 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ze kijken zo op je stijve lul !!! #probleemwijken
Gewoon rolluikjes dicht, of aan de spoorkantquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:12 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ze kijken zo op je stijve lul !!! #probleemwijken
Je komt gewoon nergens meer aan toe met deze SC ik wil wel eens weten hoeveel uur ik in FOK! heb zittenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:10 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
fuck ik vergeet steeds wat ik wilde doen...
Welke aflevering was dat?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:13 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Deze moet in de op:
[ afbeelding ]
DasheulgeenProbleemwijkenquote:
Ja dat klopt man... Hoe zit het met de muizen man?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:14 schreef Geerd het volgende:
[..]
Je komt gewoon nergens meer aan toe met deze SC ik wil wel eens weten hoeveel uur ik in FOK! heb zitten
Niks meer gehoord of gezien vanaaf.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:17 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ja dat klopt man... Hoe zit het met de muizen man?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |