quote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:24 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Hier vieren met deel 100 is ook leuk
FIXTquote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:24 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Hier vieren met deel 100 is leuker
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:24 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
GEERD IK HOU VAN GEERD QUOTE MIJ ALS JE OOK VAN GEERD HOUDT!
Isdeurnaarhetbalkon,waaromzoudatnietverstandigzijn?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:22 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zag hem staan idd op de vorige foto wou der nog wat over zeggen maar kon niet zo snel wat bedenken, en die sleutels in het slot is dat wel zo verstandig ?
Ohw kunnen ze niet bij dus !!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:27 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Isdeurnaarhetbalkon,waaromzoudatnietverstandigzijn?
Straks weer dweilen!quote:
WaarIsDeTekstVoorBedoelt?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:33 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Eerlijke mening wat vinden jullie van deze tekst?
Mensen die geen alcohol kunnen verdragen, wellicht vinden mensen mij daarom maar een vreemde kwast, een filosofische dronk is wat mij al jaren nekt. Naar het café met SL? Nee vraag die niet mee, want voor je het weet citeert hij Plato en begint hij over ethiek te praten...
Zelfs in het zuipen wordt ik gestraft... Dus ik gun je die chivas zonder ijs, en zal jaloers zijn over hoe je je kaartenhuis kan laten instorten terwijl ik, ik zit hier gevangen door vier koningen die ik moet vermaken met gedichten, terwijl de vier boeren de vier dames neuken en wat tokkies in de grachten van de vier azen pissen. Was ik maar een 8 of zelfs een 5.
Jij niet alleen Sneeuw !!!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:35 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Stacey leidt een opnieuw een Nederlands podium
Ik dacht aan een hele andere stacey of stacy.
Morgen als ik thuis kom even fapje op stacey machenquote:
Niet doen alsof je dat niet weet!quote:
Ochzoooo,morgenom1uurwerkenIkkequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |