Laatst op tv zo'n bar daar kreeg je chocolade en bier dat daar goed bij smaakte.quote:
quote:Om de mannen kennis te laten maken met bier-spijscombinaties had ik pure chocolade brownies meegenomen. Het bier is vol en stevig van smaak, met zeer veel aroma's en waar gebrande smaken in te herkennen zijn. Wanneer je dit combineert met pure chocolade gebeurt er iets heel moois in je mond. Het bittere karakter van het bier wordt iets afgezwakt door de zoetheid van de chocolade. Daarnaast zorgt juist die bitterheid samen met het koolzuur er juist wel weer voor dat je mond gereinigd wordt voor een volgende hap. De mannen hadden nog nooit zoiets geproefd en kwamen met allerlei aanbevelingen: 'Dit moet je in een restaurant aanbieden in plaats van een groot dessert! Of misschien zelfs in plaats van koffie met bonbons!'. Een succes dus.
Melkchocolade?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:52 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Laatst op tv zo'n bar daar kreeg je chocolade en bier dat daar goed bij smaakte.
Mooi man ! Van waar naar waar ben verhuisd en waarom ook alweer je zou het vast wel verteld hebben ooit ergensquote:
VanNijverdal(ouders)naarDeventerquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:54 schreef Geerd het volgende:
[..]
Mooi man ! Van waar naar waar ben verhuisd en waarom ook alweer je zou het vast wel verteld hebben ooit ergens
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:56 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
VanNijverdal(ouders)naarDeventer
tijdelijkweerterugbijouders,nudusweeropmezelf![]()
EnDeventer,gewoonomdathetkan!
Ohwja !! Ik zat nog in de tunnel vast 1e kerstdag toen zij je nog dat is dichtbijquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:56 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
VanNijverdal(ouders)naarDeventer
tijdelijkweerterugbijouders,nudusweeropmezelf![]()
EnDeventer,gewoonomdathetkan!
Yes!!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:58 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ohwja !! Ik zat nog in de tunnel vast 1e kerstdag toen zij je nog dat is dichtbij
FUCK IK GA DOOD VAN DE JALOEZIE!!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:02 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Yes!!
Jekomtvastnogweleenslangsm'nstekkie!!
[ afbeelding ]
AlsGeerdookmaar,1cent,hiervanweerziet,eetikmijnhoedop!!!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:02 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
FUCK IK GA DOOD VAN DE JALOEZIE!!
Oh IK HEB VANDAAG TREINKAARTJE GEKOCHT BIJ DE BLOKKER zo'n actie ding
#Steun Geerd!
Jijnogbijouders?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:02 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
FUCK IK GA DOOD VAN DE JALOEZIE!!
Oh IK HEB VANDAAG TREINKAARTJE GEKOCHT BIJ DE BLOKKER zo'n actie ding
#Steun Geerd!
Woon je in rivierenwijk?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:02 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Yes!!
Jekomtvastnogweleenslangsm'nstekkie!!
[ afbeelding ]
Ik hoop dat Geerd toch wel een cent ervan krijgt. Of meer....quote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:03 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
AlsGeerdookmaar,1cent,hiervanweerziet,eetikmijnhoedop!!!
Gefeliciteerdmetdezememorablepost!quote:
Moemoe hoe gaat met je ouw, slingerende met slangenbikini strooiende plumpudding Tarzan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |