SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Watiserschatquote:
Schaam je man rooibos uit een zakje...quote:
Lapo moest voor geerdardos zijnquote:
Ja duhu !!! Anders was die gekaapt en SL wegquote:
Aan Geerd twijfelen, Geerd wil gewoon maar weer illustreren hoe we wakker moeten blijven en er steeds bijna zijn, maar niet helemaal.quote:
GEERD IK HOU VAN JE!!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:30 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja duhu !!! Anders was die gekaapt en SL weg
Verkeerde quote.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Lapo moest voor geerdardos zijn
wasnog3tegaanopmijnschermquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja nouquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:30 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Schaam je man rooibos uit een zakje...
Nee de lapo moest juist iemand anders zijn, als Geerd lapo had zou hij moeten wachten voor hij het nieuwe topic kan maken, daarom is het belangrijk dat Geerd niet de lapo heeft. Daarom wordt ook zo makkelijk gekaapt tussen laatste post en nieuwe topic moet je zoveel seconde wachten.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Waar is je spatiequote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:31 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
wasnog3tegaanopmijnschermenikdachtdathetalleenomdeopeningging
Nee je hebt het goed gedaan man.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:31 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Hier ook nog 6 en ineens was die dicht ff terug lezenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:31 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Ah okequote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:32 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Nee de lapo moest juist iemand anders zijn, als Geerd lapo had zou hij moeten wachten voor hij het nieuwe topic kan maken, daarom is het belangrijk dat Geerd niet de lapo heeft. Daarom wordt ook zo makkelijk gekaapt tussen laatste post en nieuwe topic moet je zoveel seconde wachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop