SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is ze weer zwanger danquote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:27 schreef Amarantha het volgende:
Is Inso aan het vieren dat Kate mss weer een kindje krijgt?
Zo snel na haar dochtertje?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:27 schreef Amarantha het volgende:
Is Inso aan het vieren dat Kate mss weer een kindje krijgt?
quote:
quote:
quote:Kate Middleton zou, dat beweert een bron, opnieuw in verwachting zijn. Het is niet de eerste keer dat zij weer zwanger wordt verklaard.
Het Amerikaanse tijdschrift OK! Magazine weet het zeker: Het derde kindje van Kate en de Britse prins William is onderweg, zo brengen zij onder de noemer ’exclusive’. „Ze hebben altijd een groot gezin gewild, maar hadden niet verwacht dat ’nummer 3’ zo snel onderweg zou zijn”, meldt een ingewijde.
Kate zou zo’n twee maanden in verwachting zijn en in de zomer zijn uitgerekend. Britse media doen het vooralsnog af als ’wilde geruchten’. Over de hertogin van Cambridge werd, ook in Amerikaanse media, in spetember al geschreven over een nieuwe zwangerschap. Dat bleek toen niet waar. Het Britse koninklijk huis onthoudt zich van commentaar.
William en Kate zijn de ouders van prins George (2,5), die deze week voor het eerst naar de peuterschool ging wat schattige nieuwe kiekjes opleverde, en prinses Charlotte. Zij werd op 2 mei vorig jaar geboren.
Ja zo cutequote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:29 schreef FrauMilena het volgende:
Ik vind George wel echt een leuk kindje om te zien.
ik vind harry maar engquote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij is anders geaard. Harry zorgt voor het nageslacht
ik kijk tegenwoordig vaak naar aoe2 gamesquote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:30 schreef Amarantha het volgende:
Hoewel ik zo ook maar weer verder ga. Kijken hoe acht mensen Halo aan het spelen zijn![]()
je moet zelf ook een beetje oppassen met dames van jouw leeftijd als je nog wat wil in het levenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
inmiddels niet meer. Takelt snel af
william is de hommo hequote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik vind harry maar eng
zou hem niet doen
Maar ik game niet, ik zit erbij en ga mijn eigen ding doen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik kijk tegenwoordig vaak naar aoe2 games
daarom 18quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
je moet zelf ook een beetje oppassen met dames van jouw leeftijd als je nog wat wil in het leven
jonge lees nou eens. Harry is de vader van de kinderen, William acteert de vaderquote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
oh echt
hoe heeft die kate zwanger gemaakt dan
ik zou m niet rechtop krijgen
voor het zingen de kerk uit tochquote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ze moet wel verantwoordelijkheid voor dr kind kunnen nemen
uh oke.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
jonge lees nou eens. Harry is de vader van de kinderen, William acteert de vader
Jenny.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:37 schreef Opsonisatie het volgende:
I WANNA RUIN OUR FRIENDSHIIIPPP WE SHOULD BE LOVERS INSTEAAAD
I DONT KNOW HOW TO SAY THIIIIS
CAUSE YOU ARE REALLY MY DEARESSST FRIEEENDDDD
Ik ken bijna heel de tekst, te vaak gedraaid.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Omg FM JIJ KENT DIT OMG IK HOU VAN JE
mooie tekstquote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:37 schreef Opsonisatie het volgende:
I WANNA RUIN OUR FRIENDSHIIIPPP WE SHOULD BE LOVERS INSTEAAAD
I DONT KNOW HOW TO SAY THIIIIS
CAUSE YOU ARE REALLY MY DEARESSST FRIEEENDDDD
Ik luister nog steeds naar bouncerquote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:40 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik ken bijna heel de tekst, te vaak gedraaid.
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik luister nog steeds naar bouncer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zomer 2013 toch.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |