Ik ben al zover dat mijn hersenen automatisch al niet meer naar het jury commentaar luisteren omdat het altijd positief is ( behalve als anouk praat )quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, ik probeer ook te focussen op het positieve en dit is een van de spaarzame dingen.
Of de schuur doorzoeken, iets met plantagequote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:33 schreef Cee het volgende:
Twee 'muzikanten' in een afgelegen huisje in de polder met een laptop en wat boomboxen.
Ik vind dat de recherche hier in de tuin moet gaan spitten.
Ja...Maar....Maar.....quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:32 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Iedereen denkt dat hij/zij er veel jonger uitzietjennie ook waarschijnlijk.
*twittert naar Ali*quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:33 schreef Kim-Holland het volgende:
Ik zou best een trio willen met Ali en Ivar![]()
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:34 schreef Studiotje het volgende:
[..]
*twittert naar Ali*
Dit gaat er komen!
In Keulen lopen genoeg Ali's rond die interesseert zijnquote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:33 schreef Kim-Holland het volgende:
Ik zou best een trio willen met Ali en Ivar![]()
Je ziet hem voor je met een zilveren jumpsuit?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:34 schreef iBenny het volgende:
Nu ik weet dat Martijn Krabbe in de jury van Idols zit valt me eigenlijk pas op hoeveel hij op Jerney Kaagman lijkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |