Niet hoogstaand, maar prima om in het weekend even te kijken als je verder niks te doen hebtquote:Op zaterdag 2 november 2019 08:14 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik denk dat het wel duidelijk is dat de koek op is. Ik vind dit seizoen tot nu toe echt erg matig. Het komt op mij nogal afgeraffeld over, veel dingen kloppen gewoon niet. De aflevering van gister was... vaag.
Jammer. Eerste seizoen vond ik nog wel gaan, daarna werd het steeds slechter helaas. Wat vinden jullie?
Zit er wel dik in.quote:Op zondag 3 november 2019 19:41 schreef Piebe het volgende:
Zou die kerel die Esther begeleidt bij de undercoveroperatie, omgelegd zijn?
Gezien de politie in de verte
je zou haast een crossover verwachten..quote:Op zondag 6 oktober 2019 10:52 schreef Piebe het volgende:
[..]
Ook best jammer en eentonig dat er weer verhaallijn is over hooggeplaatste(n) bij justitie en een connectie met kindermisbruik.
Terwijl FM ook al midden in zo'n verhaal zit.
Wellicht?quote:Op maandag 4 november 2019 17:59 schreef King_Merc het volgende:
[..]
je zou haast een crossover verwachten..
Dat maatje kwam wel opeens uit de lucht vallen zeg. Maar ik begrijp dat die op het laatst dood is geknald?quote:Op zaterdag 9 november 2019 09:12 schreef Wicky15 het volgende:
Moest wel ontzettend lachen om Dries en zijn maatje
Ja, klopt.quote:Op zaterdag 9 november 2019 09:14 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dat maatje kwam wel opeens uit de lucht vallen zeg. Maar ik begrijp dat die op het laatst dood is geknald?
Ja, dat was vrij amateuristisch. Ze konden net zo goed gewoon rechtop lopenquote:Op zaterdag 9 november 2019 09:15 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ja, klopt.
Maar hoe ze daar door het gras kropen met die quasi uniformen
Je zag gewoon de eikenprocessierupslintjes aan de bomen hangen.quote:Op zaterdag 9 november 2019 09:15 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ja, klopt.
Maar hoe ze daar door het gras kropen met die quasi uniformen
quote:Op zaterdag 9 november 2019 12:20 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Je zag gewoon de eikenprocessierupslintjes aan de bomen hangen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Benieuwd hoe deze verhaallijn zich verder ontwikkeld.Ja ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |