Als commentator kun je ook moeilijk na de eerste afstand al zeggen "het is afgelopen", daarmee hou je de kijkers ook niet vast.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:12 schreef danos het volgende:
Herbert trekt de conclusie die iedereen na de 500m al had getrokken
Je kan je toch gaan richten op plek 2 en 3. Dat mist iedereen nu terwijl dat binnen een seconde zit.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:13 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Als commentator kun je ook moeilijk na de eerste afstand al zeggen "het is afgelopen", daarmee hou je de kijkers ook niet vast.
Dit moet Wust wel redden, zowel op de 1500m als 5km is ze beter dan Joling en De Jong.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:15 schreef Wombcat het volgende:
Welke nederlandse 2e wordt is nog wel spannend.
Op de 5 vraag ik me dat nog wel afquote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit moet Wust wel redden, zowel op de 1500m als 5km is ze beter dan Joling en De Jong.
Wat een baggerniveau, waar zitten we naar te kijken joh.quote:
Een slechte ijsbaan?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:19 schreef danos het volgende:
[..]
Wat een baggerniveau, waar zitten we naar te kijken joh.
Sablikova reed een prima 3km...in Heerenveen rijdt zij niet zoveel sneller. Geloof niet dat het ijs echt heel slecht is.quote:
Het lijkt me eerder dat Yuskov het allrounden niet zo heel serieus meer neemt. Misschien is die 3k in plaats van 10k nog niet zo'n gek idee. Alleen die 1000 meter zoals het plan nu is is wel belachelijkquote:
Preciesquote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het lijkt me eerder dat Yuskov het allrounden niet zo heel serieus meer neemt. Misschien is die 3k in plaats van 10k nog niet zo'n gek idee. Alleen die 1000 meter zoals het plan nu is is wel belachelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |