Ja maar verschil moest dus 2.8 seconden zijn volgens mij. Want het was na de 5 km volgens mij 12 seconden. Dat ging uit van een verschil van 22 seconden op de vijf, oftewel 44 seconden op de 10. 44 + 12 is 56, dus 2.8 seconden op de 500 meter. Nu ben ik brak, dus het kan goed dat ik iets over het hoofd zie, maar al te veel vertrouwen in de NOS heb ik ook nietquote:Op zaterdag 9 januari 2016 13:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
1.2 seconde = 24 seconde op de 10k
Vorig jaar op het WK allround in Calgary nog.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 13:39 schreef PippenScottie het volgende:
Wanneer gaat Kramer eens zo'n 500 meter op een hooglandbaan schaatsen?
Beide toernooien zijn al over...
Daar klopt idd helemaal niks van.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 13:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ja maar verschil moest dus 2.8 seconden zijn volgens mij. Want het was na de 5 km volgens mij 12 seconden. Dat ging uit van een verschil van 22 seconden op de vijf, oftewel 44 seconden op de 10. 44 + 12 is 56, dus 2.8 seconden op de 500 meter. Nu ben ik brak, dus het kan goed dat ik iets over het hoofd zie, maar al te veel vertrouwen in de NOS heb ik ook niet
Dit seizoen op alle afstanden behalve de 5 een PR gereden.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 13:44 schreef VXXLL het volgende:
Swings staat eigenlijk toch ook al een paar jaar echt stil qua ontwikkeling
Er kan altijd iemand over vogelpoep onderuit gaanquote:Op zaterdag 9 januari 2016 13:55 schreef Arcee het volgende:
Ja, dit seizoen zouden het, zoals elk jaar, wel eens weer spannende toernooien kunnen worden.
Beide zijn na 500 meter al weer beslist.:')
Tsja, dat klopt. Maar als je naar zijn uitslagen kijkt blijft ie natuurlijk echt hangen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 13:48 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dit seizoen op alle afstanden behalve de 5 een PR gereden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |