Ik wel, samen met Kramer en Yuskov de gedoodverfde top 4 (als Pedersen niet ziek was).quote:Op zaterdag 9 januari 2016 10:10 schreef danos het volgende:
Pedersen verwacht ik niet zo heel veel van, Swings idem dito.
Volgens mij ook.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens de bookmakers zijn Kramer en Sablikova dus topfavoriet.
En sowieso, alsof het EK van 2008 ofzo invloed gaat hebben hierquote:Op zaterdag 9 januari 2016 13:03 schreef VXXLL het volgende:
"Als je naar de historie kijkt, is Wust torenhoog favoriet"
1 minuut eerder lieten ze zien dat Wust en Sablikova allebei 4 keer het EK hebben gewonnen
Het commentaar is bijna net zo kansloos als bij dartenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 13:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En sowieso, alsof het EK van 2008 ofzo invloed gaat hebben hier
lijkt mij ook ja. En hoop het ook wel, leuke rijdsterquote:Op zaterdag 9 januari 2016 13:07 schreef VXXLL het volgende:
Is Njatun trouwens niet ook gewoon een kanshebster?? Die verwacht ik denk wel op het podium
Vrij debiel dat ze helemaal niet is genoemd, hup Idaquote:Op zaterdag 9 januari 2016 13:16 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
lijkt mij ook ja. En hoop het ook wel, leuke rijdster
Ook behoorlijk wat publiek, er is zowaar geluid te horen tijdens races.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 13:16 schreef wimderon het volgende:
Ik zie daar zowaar een niet-Nederlandse sponsor op de boarding
Kijkt ook altijd zo boos.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 13:16 schreef MiLalaa het volgende:
Marije Joling vind ik maar een saaie rijdster
Inderdaad, vooraf dacht ik al dat Sablikova kampioen zou worden, maar na deze 500 meter helemaal.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 13:25 schreef VXXLL het volgende:
"Het beloofd een spannend toernooi te worden"
Godverdomme, stop dan gewoon met commentaar geven. Kut Erben ook, vieze chauvinist
Juskov heeft dit seizoen nog geen enkele 5km vol doorgereden. In topvorm kan hij het verschil op de 5km tot 8 a 10 seconde beperken.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 13:32 schreef danos het volgende:
Lol 20 seconden verliezen op de 5km en dan zeggen dat 33sec op de 10km genoeg is
Volgens mij klopte er ook helemaal niets van dat plaatje. Hoeveel was het verschil na de 500 meter? Toch niet 56 seconden?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 13:32 schreef danos het volgende:
Lol 20 seconden verliezen op de 5km en dan zeggen dat 33sec op de 10km genoeg is
1.2 seconde = 24 seconde op de 10kquote:Op zaterdag 9 januari 2016 13:34 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Volgens mij klopte er ook helemaal niets van dat plaatje. Hoeveel was het verschil na de 500 meter? Toch niet 56 seconden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |