Ik wel, samen met Kramer en Yuskov de gedoodverfde top 4 (als Pedersen niet ziek was).quote:Op zaterdag 9 januari 2016 10:10 schreef danos het volgende:
Pedersen verwacht ik niet zo heel veel van, Swings idem dito.
Volgens mij ook.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens de bookmakers zijn Kramer en Sablikova dus topfavoriet.
En sowieso, alsof het EK van 2008 ofzo invloed gaat hebben hierquote:Op zaterdag 9 januari 2016 13:03 schreef VXXLL het volgende:
"Als je naar de historie kijkt, is Wust torenhoog favoriet"
1 minuut eerder lieten ze zien dat Wust en Sablikova allebei 4 keer het EK hebben gewonnen
Het commentaar is bijna net zo kansloos als bij dartenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 13:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En sowieso, alsof het EK van 2008 ofzo invloed gaat hebben hier
lijkt mij ook ja. En hoop het ook wel, leuke rijdsterquote:Op zaterdag 9 januari 2016 13:07 schreef VXXLL het volgende:
Is Njatun trouwens niet ook gewoon een kanshebster?? Die verwacht ik denk wel op het podium
Vrij debiel dat ze helemaal niet is genoemd, hup Idaquote:Op zaterdag 9 januari 2016 13:16 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
lijkt mij ook ja. En hoop het ook wel, leuke rijdster
Ook behoorlijk wat publiek, er is zowaar geluid te horen tijdens races.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 13:16 schreef wimderon het volgende:
Ik zie daar zowaar een niet-Nederlandse sponsor op de boarding
Kijkt ook altijd zo boos.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 13:16 schreef MiLalaa het volgende:
Marije Joling vind ik maar een saaie rijdster
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |