Heeft hij ze op de foto?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:28 schreef renwan het volgende:
Ja hoor, ik heb gisteren een bardienst met 2,50 omzet en een collega stuurt me een foto door van nu.
10 chicks voor zijn neus
Ja nouja niet steam die klote uitgevers graaiers!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:29 schreef Geerd het volgende:
Godver steam is ook tering duur man games ouder dan 10 jaar vragen ze nog 20 euro voor
Ja, wazige foto welquote:
Godver man, maar jij straks hc en hij mag toch niet aan die chiks komenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:28 schreef renwan het volgende:
Ja hoor, ik heb gisteren een bardienst met 2,50 omzet en een collega stuurt me een foto door van nu.
10 chicks voor zijn neus
De beste man is een topvent. Wel zwaar overgewicht en 50 jaar oudquote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:29 schreef Geerd het volgende:
[..]
Godver man, maar jij straks hc en hij mag toch niet aan die chiks komen
Nice !!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:30 schreef renwan het volgende:
[..]
De beste man is een topvent. Wel zwaar overgewicht en 50 jaar oud
En bij ons word echt wel eens een gast geneukt hoor, collega van me heeft een paar weken terug er nog een mee naar huis genomen
Ik dacht ik doe eens ranked, maar ben er echt gelijk klaar meequote:
Ja je hebt niet eens feeling meer voor de bal manquote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:38 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ik dacht ik doe eens ranked, maar ben er echt gelijk klaar mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |