Dat lichaam is uit de kunstquote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:20 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Die tepelskon ik maar met haar op de foto, maar vind jij het kunst? Ik vind het niet echt kunst....
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:21 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Gelukkig begint mijn libido te zakken vier keer per dag fappen hoeft niet meer, 1x is zat.
Nouja lijkt me niet man, toch?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:22 schreef renwan het volgende:
Ik las vanmiddag dat je pener met regelmaat hard moet worden omdat 'ie anders toch 2cm max kleiner kan worden. Geloof er niks van maar ga het risico ook niet nemen
Wat ik zeg, ik ga het niet proberen. Maar na nu al 9 maanden ofzo droog staan word ik dagelijks met een odol wakkerquote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:23 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Nouja lijkt me niet man, toch?
Dat is goed, zegt iets over je testosteron dacht ik.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:24 schreef renwan het volgende:
[..]
Wat ik zeg, ik ga het niet proberen. Maar na nu al 9 maanden ofzo droog staan word ik dagelijks met een odol wakker
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:22 schreef renwan het volgende:
Ik las vanmiddag dat je pener met regelmaat hard moet worden omdat 'ie anders toch 2cm max kleiner kan worden. Geloof er niks van maar ga het risico ook niet nemen
Die heb ik al....quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:24 schreef Scuidward het volgende:
Ik las gisteren dat je regelmatig moet fappen omdat je anders een muisarm kan krijgen.
Nu heb ik een tennisarm. Van het heren enkelspel.
Mwoah droog staan je fapt toch gewoon?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:24 schreef renwan het volgende:
[..]
Wat ik zeg, ik ga het niet proberen. Maar na nu al 9 maanden ofzo droog staan word ik dagelijks met een odol wakker
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:25 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Dat is goed, zegt iets over je testosteron dacht ik.
quote:Ochtenderecties zijn in principe spontane erecties. Er werd vastgesteld dat de hormoonspiegels - testosteron een grote invloed betekenen op deze erecties.
NOT THE SAMEquote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:25 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Die heb ik al....
[..]
Mwoah droog staan je fapt toch gewoon?
Mwoah mowah is al goed baby Renwan. Misschien heb ik geluk, dat ik niets geef om seks of niet zoveel. De warmte etc is wel fijn maar aik fap net zo graag.quote:
Wat noem je me babyquote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:27 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Mwoah mowah is al goed baby Renwan. Misschien heb ik geluk, dat ik niets geef om seks of niet zoveel. De warmte etc is wel fijn maar aik fap net zo graag.
Wait whut?quote:DE POSTZEGEL-TEST
Wanneer je twijfelt of niet goed meer weet of je nog ochtenderecties hebt is er een trucje. Neem 3 tot 4 postzegels uit een velletje en laat deze aan elkaar. Plak dit als een rolletje strak om je penis wanneer je gaat slapen. Wanneer de zegels s'morgens verbroken zijn, mag je er vanuit gaan dat je s'nachts een stijve hebt gehad.
Ja je krijgt erecties in de avond man.quote:
Voicequote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:28 schreef Geerd het volgende:
Godver man hebben ze op radio 538 dat tering voce of holland dom gedram op staan
radio luisterenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:28 schreef Geerd het volgende:
Godver man hebben ze op radio 538 dat tering voce of holland dom gedram op staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |