Tolstoj?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:04 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Zo fuck ik moet eigenlijk boeken gaan lezen.
Nee gewoon as black as my soulquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:02 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Was maar een grapje meid.
Jammer, heb je al wat op het oog? Luipaard printje wellicht?
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:02 schreef Cassius het volgende:
[..]
De reactie die je wist dat zou komen.
Tolstoj lijkt me best saai eigenlijk, heb al een Dostojevski gelezen dat is zat. Nee ik zat te denken aan een boek van brieven correspondenties etc, misschien oorlogsbrieven of wellicht inderdaad een leesboek Haruki Murakami wellicht.quote:
Zwarte bikini, ga dan gewoon in lingerie zwemmen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee gewoon as black as my soul
[..]. Ja dus
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:06 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Zwarte bikini, ga dan gewoon in lingerie zwemmen.
WO2?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:06 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Tolstoj lijkt me best saai eigenlijk, heb al een Dostojevski gelezen dat is zat. Nee ik zat te denken aan een boek van brieven correspondenties etc, misschien oorlogsbrieven of wellicht inderdaad een leesboek Haruki Murakami wellicht.
Nahwquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:07 schreef Cassius het volgende:
[..]
Je bent gewoon voorspelbaar. En irritant.
Dat zakt afquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:06 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Zwarte bikini, ga dan gewoon in lingerie zwemmen.
Liever wereld oorlog 1 vaak, maar 2 is ook prima. Zelfs een andere oorlog, diepgang hebben die altijd wel. Maja fuck had twee boeken besteld eentje zou de 5de geleverd worden die is nu van de site gehaald, en de andere levertijd onbekend, duurt geen maanden hoop ik.quote:
Sowieso boeken in 2016quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:10 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Pff 90 euro voor een boek... Man man man...
Ik zou me ooit nog wel eens willen verdiepen in Korea en Vietnam, wat oorlogen betreft.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:09 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Liever wereld oorlog 1 vaak, maar 2 is ook prima. Zelfs een andere oorlog, diepgang hebben die altijd wel. Maja fuck had twee boeken besteld eentje zou de 5de geleverd worden die is nu van de site gehaald, en de andere levertijd onbekend, duurt geen maanden hoop ik.![]()
Had wellicht gewoon het exemplaar in de winkel moeten kopen, maar die had schade, en ik ga geen nieuwprijs betalen voor een boek met schade!
Vrij interessant misschien maar ook heel cultureel bepaald, heb wel een mooie film gezien betreft China..quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:14 schreef Cassius het volgende:
[..]
Ik zou me ooit nog wel eens willen verdiepen in Korea en Vietnam, wat oorlogen betreft.
Vietnam al veel over gezien en gelezen alleen ja nooit onthouden.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:14 schreef Cassius het volgende:
[..]
Ik zou me ooit nog wel eens willen verdiepen in Korea en Vietnam, wat oorlogen betreft.
Oh natuurlijk...quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:14 schreef Cassius het volgende:
[..]
quote:In het boek van Heller probeert Yossarian, een militair van de luchtmacht, onder gevaarlijke gevechtsmissies uit te komen door zichzelf krankzinnig te laten verklaren. De behandelend arts vindt het echter heel verstandig dat Yossarian onder de missies probeert uit te komen door zichzelf krankzinnig te laten verklaren en acht daarmee bewezen dat Yossarian niet krankzinnig is, maar juist heel verstandig. De arts verklaart hem volledig gezond wat tot gevolg heeft dat Yossarian gevaarlijke gevechtsmissies moet blijven vliegen.
Jaquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:25 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Zal ik nog een biertje opentrekken?
Samen SL!!!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:25 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Zal ik nog een biertje opentrekken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |