Als ze werkelijk denken dat hij bij een misdrijf gebruikt is dan zullen ze de kruiwagen inmiddels wel op sporen onderzocht hebben.twitter:NP_Nico_vMaanen twitterde op donderdag 07-01-2016 om 13:46:09Verdachte kruiwagen aangetroffen achter bedrijf op de Hermesweg De Harselaar #Barneveld Transport misdrijf!?Tip DM https://t.co/qHIdCYXt0M reageer retweet
Zoo!quote:
Waarom zit je in godsnaam zo je best te doen om een tweet van gisteren, tot "nieuwsitem" te bombarderen, zelfs de Barneveldse krant heeft hun item van gistermiddag niet meer ge-update, dit gaat werkelijk nergens over.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:47 schreef StaceySinger het volgende:
Verdachte kruiwagen aangetroffen op de Harselaar
Mogelijk een transportmiddel voor een misdrijf
BARNEVELD - Op bedrijventerrein Harselaar in Barneveld is een verdachte kruiwagen aangetroffen.
Volgens wijkagent Nico van Maanen stond de kruiwagen achter een bedrijf aan de Hermesweg en is het mogelijk een transportmiddel voor een misdrijf.
http://www.112barneveld.n(...)ffen-op-de-harselaar
wijkagent Nico van Maanen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eerlijk is eerlijk, in zo'n geval zou ik mijn kruiwagen ook achterlaten.quote:
Nee, dat lijkt hij helemaal niet... maar dan nog, hij is de wijkagent.... hij stuurt wel vaker tweets over vreemde of vermiste zaken.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:57 schreef StaceySinger het volgende:
had al zo'n vermoeden wijkagent Nico van Maanen lijkt sprekend op Peter
[ afbeelding ]
http://vvnbarneveld.nl/bestuur.html
twitter:NP_Nico_vMaanen twitterde op vrijdag 08-01-2016 om 09:29:52Verdwenen na do. 7-1 16.00u bij lagere school het Anker #Zwartebroek jongens fietsje, wit met rode details en spinnenweb tekening erop Tip? reageer retweet
Ik was vanmorgen bijna langs de vindplek van de kruiwagen gereden, maar eerlijk gezegd had ik de expeditie al verwacht op nieuws van een dag oud, dus ik heb maar een andere route genomen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:56 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Is er al een Fok! expeditie naar Barneveld gepland?
kan ook gewoon een gedumpte kruiwagen zijn jaquote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:01 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Door alles verdacht te benoemen, verliest dat eigenlijk zijn waarde.
Het is iig niet nieuwswaardig als de wijkagent en de lokale krant 24 uur na het bericht al geen updates meer hebben gegeven.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:02 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
kan ook gewoon een gedumpte kruiwagen zijn ja
En dit, het is gewoon ronduit asociaal wat hier gebeurt, de wijkagent heeft er verder helemaal niets mee te maken, dus ik weet niet waarom TS zonodig allemaal plaatjes van deze man moet posten, maar ik vind het behoorlijk ziek.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:59 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Hey Stacey, vind je het nou echt nodig om weer allerlei informatie en foto's van mensen die daar hoogstwaarschijnlijk niet om hebben gevraagd in je topic te plempen?
Heel alert dat zo'n wijkagent zoiets oppiktquote:
Verveel je je of heb je gezopen?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:09 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Heel alert dat zo'n wijkagent zoiets oppikt
Klasse ook dat jij t hier post. Er kan niet genoeg aandacht worden besteed aan oude berichten over verdachte kruiwagens.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:09 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Heel alert dat zo'n wijkagent zoiets oppikt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |