SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2016 12:20:40 ]
60 per dagquote:Op vrijdag 8 januari 2016 12:18 schreef Etsu het volgende:
"drieëndertig jaar van mijn leven ben ik een verstokt roker geweest. In die laatste jaren rookte ik er soms wel honderd, maar nooit minder dan zestig per dag."
wtfuck
ik doe het met 15 per dag ofzo
Ielh, 60 per dagquote:Op vrijdag 8 januari 2016 12:18 schreef Etsu het volgende:
"drieëndertig jaar van mijn leven ben ik een verstokt roker geweest. In die laatste jaren rookte ik er soms wel honderd, maar nooit minder dan zestig per dag."
wtfuck
ik doe het met 15 per dag ofzo
quote:"Ik weet niet of hij groot genoeg is. Mijn aura is zo groot, ik weet niet of mijn penis groot genoeg is om mijn aura bij te houden", aldus Jackson.
heb jij tijdens de amsterdammeet ook gerookt?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 12:24 schreef Sked het volgende:
[..]
hangt ervanaf
als ik gewoon hele dag thuis ben 6/7 ofzo
1xquote:Op vrijdag 8 januari 2016 12:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
heb jij tijdens de amsterdammeet ook gerookt?
en als je buiten komt? Of doe je dat niet? :squote:Op vrijdag 8 januari 2016 12:24 schreef Sked het volgende:
[..]
hangt ervanaf
VAquote:Op vrijdag 8 januari 2016 12:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
en als je buiten komt? Of doe je dat niet? :s
huh was jij er niet bij dan toen ik buiten wasquote:Op vrijdag 8 januari 2016 12:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
en als je buiten komt? Of doe je dat niet? :s
jij ging toch iets anders doenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 12:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
heb jij tijdens de amsterdammeet ook gerookt?
Ik 5/7quote:Op vrijdag 8 januari 2016 12:24 schreef Sked het volgende:
[..]
hangt ervanaf
Niet doen. Je moet je laatste pakje ergens in je huis bewaren, als je die kan weerstaan dan zul je nooit een nieuw pakje kopen en kun je toch nog stoppen als het 1x mislukt.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 12:27 schreef DeKnuppel het volgende:
Ik ga stoppen met roken als ik m'n pakje op heb. Overmorgen ofzo.
misschien is dat ook wat voor etsuquote:Op vrijdag 8 januari 2016 12:25 schreef Sked het volgende:
[..]
1x
als ik de hele dag met niet-rokers ben rook ik een stuk minder
Ja, jezelf ook!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 12:28 schreef Trollscience het volgende:
stoppen met roken is echt freaky, ineens kun je weer dingen ruiken enzo
Ik vind het echt best wel fijn ruiken. Niet dat het lekker ruikt, maar vind de geur een soort van comforting.quote:
Echt? Ik vind mensen die roken echt stinkenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 12:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het echt best wel fijn ruiken. Niet dat het lekker ruikt, maar vind de geur een soort van comforting.
altijd als mensen zeggen dat roken een afknapper is stop ik het liefst een heel pakje in mijn mondquote:
Oh oke, misschien lukt het deze keer wel dan. Eerder zes maanden gestopt na paar weken nicotinepleisters. Maar daarna toch weer zin om me te vergiftigen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 12:28 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Niet doen. Je moet je laatste pakje ergens in je huis bewaren, als je die kan weerstaan dan zul je nooit een nieuw pakje kopen en kun je toch nog stoppen als het 1x mislukt.
:squote:Op vrijdag 8 januari 2016 12:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Echt? Ik vind mensen die roken echt stinken
Ik zou verder geen roker daten omdat ik het een beetje het lot verzoeken vind.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 12:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Echt? Ik vind mensen die roken echt stinken
ik bedoel toch ook dat ik het een afknapper vindquote:
Dat heb ik ook zo nu en dan als ik er een opsteekquote:Op vrijdag 8 januari 2016 12:32 schreef Fera het volgende:
Ik heb gemengde gevoelens over een sigaret nu.
Gelukkig geen grote behoefte nu. Mag natuurlijk niet roken hier.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 12:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat heb ik ook zo nu en dan als ik er een opsteek
Steek er nog een op zou ik zeggen!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 12:32 schreef Fera het volgende:
Ik heb gemengde gevoelens over een sigaret nu.
Je hebt meer RAM nodigquote:Op vrijdag 8 januari 2016 12:33 schreef Amarantha het volgende:
Ik kan hier op FOK! en op bijv. RTL nieuws site al een paar dagen geen filmpjes meer bekijken. Dan zie ik gewoon helemaal niks *filmpje is ook weg*. Waar kan dit aanliggen?
Je moet dan ook niet nicotine blijven gebruiken. Sigaret is altijd lekkerder, omdat roken sneller is en omdat er andere verslavende stoffen in zitten. Als je van de lichamelijke nicotine verslaving af bent, is het weerstaan makkelijker. 6 maanden is wel lang. Mijn moeder is ook vaker langer dan dat gestopt geweest, al die moeite voor niks. Maar scheelde toch weer 6 maanden aan sigaretten kosten en beetje tijd voor je longen om te herstellen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 12:30 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
Oh oke, misschien lukt het deze keer wel dan. Eerder zes maanden gestopt na paar weken nicotinepleisters. Maar daarna toch weer zin om me te vergiftigen.
Ik lig in het ziekenhuis. Gaat hem niet worden.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 12:35 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
Steek er nog een op zou ik zeggen!
In het ziekenhuis niet? Apartquote:Op vrijdag 8 januari 2016 12:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Gelukkig geen grote behoefte nu. Mag natuurlijk niet roken hier.
Betutteling.quote:
ga eens wat doen joh slapjanusquote:
Ow, sterktequote:Op vrijdag 8 januari 2016 12:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik lig in het ziekenhuis. Gaat hem niet worden.
Nou ja precies dit.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 12:36 schreef Spatieloos het volgende:
Ik vind rokers niet echt stinken, ik ben ze gewend, ik sta zo vaak naast rokers. Ik vind het alleen zo enorm zonde van hun geld en lichaam..
Maar roken is wel lekker.
wat moet je doen? een boek leren?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 12:38 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Kan ik niet, ik ben een slapjanus die verdrinkt in zelfhaat.
godverdomme dat is mijn dingquote:Op vrijdag 8 januari 2016 12:38 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
In principe wel ja. Ik loop nogal achter. Maar moet eigenlijk ook opdrachten maken.quote:
Laten we elkaar helpenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 12:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
godverdomme dat is mijn ding
als je gaat stoppen zou ik het niet meer doenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 12:40 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
In principe wel ja. Ik loop nogal achter. Maar moet eigenlijk ook opdrachten maken.
Dank je.quote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 12:38 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ga eens naar R&P dan stelletje butjes.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 12:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
godverdomme dat is mijn ding
Maar elk stukje leren is meegenomen en bouwt misschien discipline op dat ik volgend jaar wel kan gebruiken.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 12:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
als je gaat stoppen zou ik het niet meer doen
Kunnen ze je niet even buiten brengen op een rolstoel?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 12:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Dank je.![]()
Overigens niet gerelateerd aan het roken.
Okay goed idee.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 12:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
[..]
Ga eens naar R&P dan stelletje butjes.
Ga dan nu gewoon even zeven bladzijdes leren en dan kom je weer even terugquote:Op vrijdag 8 januari 2016 12:40 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
In principe wel ja. Ik loop nogal achter. Maar moet eigenlijk ook opdrachten maken.
Bespeel je penis.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 12:40 schreef Spatieloos het volgende:
Ik word wel gewoon een straatmuzikant die geen instrument kan spelen.
Je moet vlogger worden spatie, dat is leukquote:Op vrijdag 8 januari 2016 12:40 schreef Spatieloos het volgende:
Ik word wel gewoon een straatmuzikant die geen instrument kan spelen.
Oh, ik dacht dat jouw tijd al was gekomen. Allemaal aan de kanker als we niet stoppenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 12:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Dank je.![]()
Overigens niet gerelateerd aan het roken.
Ik pas toch niet in dat kliekje :s Ik heb helemaal geen seks met fokstersquote:Op vrijdag 8 januari 2016 12:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
[..]
Nah, voel me sowieso daar nog niet goed genoeg voor.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 12:41 schreef Sked het volgende:
[..]
Kunnen ze je niet even buiten brengen op een rolstoel?
Zou wel snel zijn. Zo lang rook ik nog niet eens.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 12:42 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat jouw tijd al was gekomen. Allemaal aan de kanker als we niet stoppen
Ja, dan wordt het lastig inderdaad.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 12:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik pas toch niet in dat kliekje :s Ik heb helemaal geen seks met foksters
welk boekquote:Op vrijdag 8 januari 2016 12:43 schreef Etsu het volgende:
ik ben al in hoofdstuk 5 van dat boek
leest wel snel weg.
je mag daar alleen komen als je een open relatie hebt en dat blijft benoemenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 12:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, dan wordt het lastig inderdaad.
http://www.shirtart.nl/stoppen.pdfquote:
Ik kom daar om het celibaatleef te predikenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 12:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
je mag daar alleen komen als je een open relatie hebt en dat blijft benoemen
is je pakje al leegquote:Op vrijdag 8 januari 2016 12:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
http://www.shirtart.nl/stoppen.pdf
het schijnt dat als je dat boek helemaal uitleest, dat het dan ook veel makkelijker is om te stoppen ofzo
oh coolquote:Op vrijdag 8 januari 2016 12:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
http://www.shirtart.nl/stoppen.pdf
het schijnt dat als je dat boek helemaal uitleest, dat het dan ook veel makkelijker is om te stoppen ofzo
R&P / Enorm gebrek aan discipline en motivatie.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 12:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
[..]
Zometeen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 12:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Ga dan nu gewoon even zeven bladzijdes leren en dan kom je weer even terug
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 12:48 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
R&P / Enorm gebrek aan discipline en motivatie.
Daar ben ik ook te lui voor.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 12:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je moet vlogger worden spatie, dat is leuk
het begint met 6/7 per dagquote:Op vrijdag 8 januari 2016 12:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik hoef voor mezelf helemaal niet te stoppen
Nee. nuquote:
Maar waar begin ik, het nieuwe hoofdstuk of ga ik oude dingen die ik niet goed weet 'herhalen'.quote:
Je moet elke week gaan samenvatten, niet gelijk gaan lerenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 12:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar waar begin ik, het nieuwe hoofdstuk of ga ik oude dingen die ik niet goed weet 'herhalen'.
okquote:Op vrijdag 8 januari 2016 12:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je moet elke week gaan samenvatten, niet gelijk gaan leren
je moet pas gaan leren als alles af is
Ik heb al minstens 5 jaar geen samenvatting gemaaktquote:Op vrijdag 8 januari 2016 12:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 12:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
dit komt nooit meer goedquote:Op vrijdag 8 januari 2016 12:53 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik heb al minstens 5 jaar geen samenvatting gemaakt
hoi mcgrathquote:
Je begint bij hetgeen wat je nog niet hebt samengevatquote:Op vrijdag 8 januari 2016 12:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar waar begin ik, het nieuwe hoofdstuk of ga ik oude dingen die ik niet goed weet 'herhalen'.
ik wil gewoon mn tentmane shalenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 12:54 schreef Etsu het volgende:
paxcon is zeker de braafste jongetje van de klas
kijk sof snapt het ookquote:Op vrijdag 8 januari 2016 12:54 schreef supersof het volgende:
[..]
Je begint bij hetgeen wat je nog niet hebt samengevat
je lijkt rickertman wel een beetjequote:
een vriendin van me gaat het ook lezenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 12:54 schreef Etsu het volgende:
paxcon is zeker de braafste jongetje van de klas
Ik probeer meestal bij hoorcollege alles netjes samengevat op te schrijven en dan in de avond nog eens een beetje compacter met alleen de hoofdzaken, werkt prima.quote:
Ik heb het deze periode alleen niet gedaanquote:
hehe chillquote:Op vrijdag 8 januari 2016 12:56 schreef supersof het volgende:
[..]
een vriendin van me gaat het ook lezen
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 12:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb het deze periode alleen niet gedaanbeetje spijt van.
Het is nooit te laat. Ik doe meestal ook pas na alle colleges, maar dan meot je nog wel wat tijd hebbenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 12:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik probeer meestal bij hoorcollege alles netjes samengevat op te schrijven en dan in de avond nog eens een beetje compacter met alleen de hoofdzaken, werkt prima.
Ja ik gebruikte de 'q' om te quoten maar zoals wel vaker pakt hij dan de verkeerde quotequote:Op vrijdag 8 januari 2016 12:57 schreef Lokasenna het volgende:
Ik dacht even dat Paxcon schizofreen was geworden
Je doet iets van scheikunde toch? Ligt aan het vak denk ik.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 12:57 schreef Spatieloos het volgende:
Maar is samenvattingen maken wel effectief? Normaal leer ik het beste door oefentoetsen en opdrachten te maken met antwoorden.
Ik vat het normaal elke week samen en maak dan opdrachten voor de les en ga naar hoorcolleges. En dan hoef ik alleen nog aan het einde een beetje te lezenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 12:57 schreef Spatieloos het volgende:
Maar is samenvattingen maken wel effectief? Normaal leer ik het beste door oefentoetsen en opdrachten te maken met antwoorden.
Ja, ik ga morgen beginnenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 12:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
[..]
Het is nooit te laat. Ik doe meestal ook pas na alle colleges, maar dan meot je nog wel wat tijd hebben
Rickertman is homoseksueelquote:Op vrijdag 8 januari 2016 12:58 schreef McGrath het volgende:
[..]
rickertman support een vervelend team.
Daarom moet je nicotine ook gewoon snuiven. Veel gezonder dan spuiten/roken.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:00 schreef Etsu het volgende:
Als de hoeveelheid nicotine die in één sigaret zit direct per injectie in een bloedvat gespoten zou worden, zou dat dodelijk zijn.
wow
stop NU!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:00 schreef Etsu het volgende:
Als de hoeveelheid nicotine die in één sigaret zit direct per injectie in een bloedvat gespoten zou worden, zou dat dodelijk zijn.
wow
Staat dat in het boek? Klinkt nu al als een kutboek. Lekker valse vergelijkingen maken.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:00 schreef Etsu het volgende:
wow
Ja.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Staat dat in het boek? Klinkt nu al als een kutboek. Lekker valse vergelijkingen maken.
Mooi, dan mag je het hier ook doenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:02 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb wel weer zin in de grote voorjaarsschoonmaak
60 sigaretten per jaar klinkt niet veel.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja.
Lees de inleiding anders even. Die vent rookte 33 jaar, minimaal 60 sigaretten per jaar en is gekapt met roken en heeft dat boek geschreven. Hij is ook een therapeut ofzo.
Nee. Ik ga alleen mijn eigen kamer hier doen. Rooklaag van meubels halen, ieder hoekje en cm muur schoonmaken etc. Als ik dat heb gedaan ben ik er wel weer klaar meequote:
Oooh per jaar, dacht per dagquote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
60 sigaretten per jaar klinkt niet veel.
ik bedoelde per dagquote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
60 sigaretten per jaar klinkt niet veel.
Niets mis met beetje manipulatie om mensen ergens vanaf te houden hoor.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja.
Lees de inleiding anders even. Die vent rookte 33 jaar, minimaal 60 sigaretten per jaar en is gekapt met roken en heeft dat boek geschreven. Hij is ook een therapeut ofzo.
Dat is al meer geld dan ik bereid ben uit te geven aan voedselquote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:06 schreef Amarantha het volgende:
Als ik stevig doorrook red ik 1 pakje per dag wel.
60 per jaar is ook wel een bijzonder getal.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:05 schreef Etsu het volgende:
iemand die 60 sigaretten per dag rookt is eerder een uitzondering dan iemand die 60 sigaretten per jaar rookt, dus vandaar dat mn hersenen even niet werkten op dat moment
3x zoveel is best raar dan.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:06 schreef Amarantha het volgende:
Als ik stevig doorrook red ik 1 pakje per dag wel.
En waarom wil jij niet stoppen?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:09 schreef Amarantha het volgende:
Maar ik zou ook wel 2 dagen met 1 pakje kunnen doen. Ligt beetje aan de situatie, als ik veel met vrienden aan het chillen ben enz dan gaat het vaak wat sneller.
90% van mijn vrienden is casual roker tbhquote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:07 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
60 per jaar is ook wel een bijzonder getal.
Mensen die alleen op feestjes roken I guess.
Die hebben mooi pech bij mij.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:13 schreef Trollscience het volgende:
Zo kut btw: mensen die 'niet roken' maar wel de hele fucking tijd peuken van je willen
Omgaan met dat soort mensenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:13 schreef Trollscience het volgende:
Zo kut btw: mensen die 'niet roken' maar wel de hele fucking tijd peuken van je willen
geef ze zo'n sigaret die klaptquote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:13 schreef Trollscience het volgende:
ik krijg wel vaker gratis dingen dus het is een wisselwerkingquote:
wat is datquote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
geef ze zo'n sigaret die klapt
lijkt me erg grappig om bij etsu te zien
zelf bietsenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:16 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik krijg wel vaker gratis dingen dus het is een wisselwerking
gwn de 'oh en al die sigaretten die ik je heb gegeven???' kaart spelen
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)er_in_de_maling.html
nee het ging over drugs en euroknallers, niet over sigaretten. ik heb ALTIJD mijn eigen shagquote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:20 schreef Sked het volgende:
[..]
jij zegt dat je sigaretten van anderen aanneemt
ik lach je uit
euroknallersquote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:21 schreef Trollscience het volgende:
[..]
nee het ging over drugs en euroknallers, niet over sigaretten. ik heb ALTIJD mijn eigen shag
ik heb het nooit over k3quote:
Oh okay.quote:
Lekker maccie pakkenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:26 schreef Paxcon het volgende:
ik eet nu extra vaak bij m'n favoriete restaurant
ja matig is datquote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Moet bijna wel in de master he. Anders is het toch best wel ploeteren voor de huur.
liefquote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:27 schreef Amarantha het volgende:
Er ligt hier een lief harig ding naast mij wat telkens geluidjes maakt in haar slaap haha
[ afbeelding ]
deze man weetquote:
Als ik achter het stuur had gezeten had de reis iets langer dan normaal geduurdquote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Laatst reed ik met Kaneel naar mijn ouders en we passeerden 7 of 8 maccies.
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:30 schreef Lokasenna het volgende:
Als alle normale zaken dicht zijn moet je gewoon naar bed gaan.
ja, omdat jij verdwaalt. wel bij de feiten blijven hequote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als ik achter het stuur had gezeten had de reis iets langer dan normaal geduurd
Boerenfrietquote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:32 schreef Amarantha het volgende:
Misschien als ze ooit fatsoenlijke patat bij de McDonalds (en ook bij de Burger King) krijgen dat ik dan wel wat vaker heen ga.
Ik moet ook nieuwe kussensquote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:32 schreef supersof het volgende:
Mijn nieuwe kussens zijn zo fijnik hou van mijn bed
wat ben jij voor pussy danquote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:30 schreef Lokasenna het volgende:
Als alle normale zaken dicht zijn moet je gewoon naar bed gaan.
kappenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja, omdat jij verdwaalt. wel bij de feiten blijven he
Dat is ook maar tijdelijk.quote:
Ik heb het ook niet gehad, maar lijkt mij wel lekker.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is ook maar tijdelijk.
Nog steeds niet gehadWil hem nog wel in combi met die burger.
Johannes en ik vinden die boerenfriet erg lekker, maar verkiezen toch de Franse frietjes.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is ook maar tijdelijk.
Nog steeds niet gehadWil hem nog wel in combi met die burger.
die patat is redelijk matig jaquote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:32 schreef Amarantha het volgende:
Misschien als ze ooit fatsoenlijke patat bij de McDonalds (en ook bij de Burger King) krijgen dat ik dan wel wat vaker heen ga.
heb je een nieuw bed gekocht?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:32 schreef Etsu het volgende:
Ik moet het bed dat ik vorige week heb gekocht, nog steeds in elkaar zetten.
Naja ik denk dat het tijdelijk is omdat alle "aparte" dingen bij het normale menu om altijd tijdelijk is.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet gehad, maar lijkt mij wel lekker.
Waarom is het maar tijdelijk?
Ik vind patat van de 2 grote fastfood keten niet te etenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Johannes en ik vinden die boerenfriet erg lekker, maar verkiezen toch de Franse frietjes.
Kan toch gewoon? Althans laatste keer dat ik een menu kocht bij de McDonalds kon dat wel. Is wel denk ik 3 of 4 jaar terug.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:34 schreef Paxcon het volgende:
ze moeten de frisdrank bij een menu eens inwisselbaar maken voor een milkshake
oeioeiquote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja voor in de extra slaapkamer
volgende maand alweer een jaar dat ie leeg staat
Hoezo vier?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik moet ook nieuwe kussensMaar moet er meteen 4.
Volgens mij tegenwoordig nietquote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kan toch gewoon? Althans laatste keer dat ik een menu kocht bij de McDonalds kon dat wel. Is wel denk ik 3 of 4 jaar terug.
johannes gaat voor bella zorgen als ik op vakantie gaquote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
oeioei
nieuwe huurder zoeken kan die voor de kat zorgen en jij op vakantie en gewoon doorcashen
ahw liefquote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
johannes gaat voor bella zorgen als ik op vakantie ga
en ik wil gewoon vrij in mn nakie kunnen lopen, dus dat is geen optie
Hebben jullie van die schermen dat je zelf kan bestellen? Want die hebben we hier wel en daar kan je kiezen dat je een milkshake wilt bij je menu. Moet je wel wat bij betalen, vijftig cent ofzoquote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Volgens mij tegenwoordig niet
staat uitdrukkelijk dat het een frisdrank moet zijn
Ik heb 4 kussens in bed, ik slaap op 2 en eventuele persoon naast mij ook. (en anders heb ik lekker veel kussens voor mij alleen).quote:
Snackbar is idd veel betere patatquote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:37 schreef Trollscience het volgende:
friet eten in een fastfoodtentga gwn naar een btje fatsoenlijke frituur
zit altijd te kloten op dat apparaatquote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Hebben jullie van die schermen dat je zelf kan bestellen? Want die hebben we hier wel en daar kan je kiezen dat je een milkshake wilt bij je menu. Moet je wel wat bij betalen, vijftig cent ofzo
Ohquote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb 4 kussens in bed, ik slaap op 2 en eventuele persoon naast mij ook. (en anders heb ik lekker veel kussens voor mij alleen).
bedoel je een snackbar? want bij de mcdonalds hebben ze ook een goede frituurquote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:37 schreef Trollscience het volgende:
friet eten in een fastfoodtentga gwn naar een btje fatsoenlijke frituur
hoezo, is echt super makkelijkquote:
Oh ja sommige macs welquote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Hebben jullie van die schermen dat je zelf kan bestellen? Want die hebben we hier wel en daar kan je kiezen dat je een milkshake wilt bij je menu. Moet je wel wat bij betalen, vijftig cent ofzo
mi gadoquote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja toch
tientje per dag
lekker verdienen
Ik neem de laatste tijd vaak appelsap daarquote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh ja sommige macs wel
dat klinkt wel beter, zo'n halve liter frisdrank is maar matig altijd
die appelsap is inderdaad erg lekker, dat nam ik altijd toen ik daar nog werktequote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik neem de laatste tijd vaak appelsap daarAlleen is dat wel weinig
k vind appelsap zo zuur altijdquote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik neem de laatste tijd vaak appelsap daarAlleen is dat wel weinig
Wowquote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja toch
tientje per dag
lekker verdienen
Ik vind een vijfje veel te weinigquote:
Haha is wel mooi verdienen voor Johannes zoquote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik vind een vijfje veel te weinigEn hij moet 15 min fietsen, 5 min eten geven, en dan weer terug fietsen.
Leek me niet verkeerd.
quote:
ik zal jullie onthoudenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:39 schreef Sked het volgende:
Etsu als je nog een keer lang weggaat pas ik wel op voor 9,99 p/d
Ga je naar Oslo?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:40 schreef Etsu het volgende:
en natuurlijk een speciaal biertje uit oslo
Of je brengt haar hier, kan ze vriendinnetjes worden met Kuroi.quote:
Ik werd een beetje moe van telkens ice tea of colaquote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:39 schreef McGrath het volgende:
[..]
die appelsap is inderdaad erg lekker, dat nam ik altijd toen ik daar nog werkte
Oh deze is wel zoet vind ikquote:
Wow nicequote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, en Kopenhagen. In mei.
Ticket voor 35 euro gefixt, slaapplek is gratis en al geregeld
die lekkere innocent zijn echt belachelijk duurquote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:42 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik werd een beetje moe van telkens ice tea of cola
Die innocent sapjes zijn ook wel lekker
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik hoor je al denken: "en mijn ansichtkaarten dan?????".
hoezoquote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:42 schreef Sked het volgende:
[..]
die lekkere innocent zijn echt belachelijk duur
Watquote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik hoor je al denken: "en mijn ansichtkaarten dan?????".
jaquote:
Jaquote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb hier nog zes ansichtkaarten liggen voor Ama.
heb wel kleren aangetrokken jaquote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:45 schreef supersof het volgende:
zijn jullie al aangekleed?
ik heb opeens de gewoonte om heel de dag in mijn badjas te lopen
Ik let nooit op iets anders dan wat mensen posten eigenlijkquote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh dacht dat de mensen hier in GRTD dit wel wisten van mij
pfff ga eens naar school ofzoquote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:45 schreef supersof het volgende:
omg nicequote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
deze net gehaald
[ afbeelding ]
maandag pas weerquote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
pfff ga eens naar school ofzo
ik heb een joggingsbroek aan, alleen een vest en mn haren niet gedaanquote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:45 schreef supersof het volgende:
zelfde model als ik kapot gelopen heb dit jaar. Lopen gewoon zo lekkerquote:
waren dat rode of heb ik nu een heel verkeerd beeld in mijn hoofdquote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
zelfde model als ik kapot gelopen heb dit jaar. Lopen gewoon zo lekker
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:47 schreef Sked het volgende:
[..]
heb wel kleren aangetrokken ja
maar niet om mee naar buiten te gaan
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:47 schreef Amarantha het volgende:
Net wel kleren aangedaan. Boodschappen komen niet naar mij toe helaas.
oh ja ik hoef pas vanavond even weg dus ga wel douchen rond vier uur ofzoquote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb een joggingsbroek aan, alleen een vest en mn haren niet gedaan
Nee zwarte. ik heb nog nooit rode schoenen gehadquote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:48 schreef supersof het volgende:
[..]
waren dat rode of heb ik nu een heel verkeerd beeld in mijn hoofd
oh wtfquote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee zwarte. ik heb nog nooit rode schoenen gehad
Daar moet ik ook ooit heenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:49 schreef Amarantha het volgende:
Dr_Flash heeft er 12 meegenomen voor mij uit Spitsbergen
dan is het toch niet meer leukquote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:49 schreef Amarantha het volgende:
Dr_Flash heeft er 12 meegenomen voor mij uit Spitsbergen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |