SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2016 12:20:40 ]
60 per dagquote:Op vrijdag 8 januari 2016 12:18 schreef Etsu het volgende:
"drieëndertig jaar van mijn leven ben ik een verstokt roker geweest. In die laatste jaren rookte ik er soms wel honderd, maar nooit minder dan zestig per dag."
wtfuck
ik doe het met 15 per dag ofzo
Ielh, 60 per dagquote:Op vrijdag 8 januari 2016 12:18 schreef Etsu het volgende:
"drieëndertig jaar van mijn leven ben ik een verstokt roker geweest. In die laatste jaren rookte ik er soms wel honderd, maar nooit minder dan zestig per dag."
wtfuck
ik doe het met 15 per dag ofzo
quote:"Ik weet niet of hij groot genoeg is. Mijn aura is zo groot, ik weet niet of mijn penis groot genoeg is om mijn aura bij te houden", aldus Jackson.
heb jij tijdens de amsterdammeet ook gerookt?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 12:24 schreef Sked het volgende:
[..]
hangt ervanaf
als ik gewoon hele dag thuis ben 6/7 ofzo
1xquote:Op vrijdag 8 januari 2016 12:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
heb jij tijdens de amsterdammeet ook gerookt?
en als je buiten komt? Of doe je dat niet? :squote:Op vrijdag 8 januari 2016 12:24 schreef Sked het volgende:
[..]
hangt ervanaf
VAquote:Op vrijdag 8 januari 2016 12:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
en als je buiten komt? Of doe je dat niet? :s
huh was jij er niet bij dan toen ik buiten wasquote:Op vrijdag 8 januari 2016 12:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
en als je buiten komt? Of doe je dat niet? :s
jij ging toch iets anders doenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 12:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
heb jij tijdens de amsterdammeet ook gerookt?
Ik 5/7quote:Op vrijdag 8 januari 2016 12:24 schreef Sked het volgende:
[..]
hangt ervanaf
Niet doen. Je moet je laatste pakje ergens in je huis bewaren, als je die kan weerstaan dan zul je nooit een nieuw pakje kopen en kun je toch nog stoppen als het 1x mislukt.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 12:27 schreef DeKnuppel het volgende:
Ik ga stoppen met roken als ik m'n pakje op heb. Overmorgen ofzo.
misschien is dat ook wat voor etsuquote:Op vrijdag 8 januari 2016 12:25 schreef Sked het volgende:
[..]
1x
als ik de hele dag met niet-rokers ben rook ik een stuk minder
Ja, jezelf ook!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 12:28 schreef Trollscience het volgende:
stoppen met roken is echt freaky, ineens kun je weer dingen ruiken enzo
Ik vind het echt best wel fijn ruiken. Niet dat het lekker ruikt, maar vind de geur een soort van comforting.quote:
Echt? Ik vind mensen die roken echt stinkenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 12:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het echt best wel fijn ruiken. Niet dat het lekker ruikt, maar vind de geur een soort van comforting.
altijd als mensen zeggen dat roken een afknapper is stop ik het liefst een heel pakje in mijn mondquote:
Oh oke, misschien lukt het deze keer wel dan. Eerder zes maanden gestopt na paar weken nicotinepleisters. Maar daarna toch weer zin om me te vergiftigen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 12:28 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Niet doen. Je moet je laatste pakje ergens in je huis bewaren, als je die kan weerstaan dan zul je nooit een nieuw pakje kopen en kun je toch nog stoppen als het 1x mislukt.
:squote:Op vrijdag 8 januari 2016 12:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Echt? Ik vind mensen die roken echt stinken
Ik zou verder geen roker daten omdat ik het een beetje het lot verzoeken vind.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 12:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Echt? Ik vind mensen die roken echt stinken
ik bedoel toch ook dat ik het een afknapper vindquote:
Dat heb ik ook zo nu en dan als ik er een opsteekquote:Op vrijdag 8 januari 2016 12:32 schreef Fera het volgende:
Ik heb gemengde gevoelens over een sigaret nu.
Gelukkig geen grote behoefte nu. Mag natuurlijk niet roken hier.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 12:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat heb ik ook zo nu en dan als ik er een opsteek
Steek er nog een op zou ik zeggen!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 12:32 schreef Fera het volgende:
Ik heb gemengde gevoelens over een sigaret nu.
Je hebt meer RAM nodigquote:Op vrijdag 8 januari 2016 12:33 schreef Amarantha het volgende:
Ik kan hier op FOK! en op bijv. RTL nieuws site al een paar dagen geen filmpjes meer bekijken. Dan zie ik gewoon helemaal niks *filmpje is ook weg*. Waar kan dit aanliggen?
Je moet dan ook niet nicotine blijven gebruiken. Sigaret is altijd lekkerder, omdat roken sneller is en omdat er andere verslavende stoffen in zitten. Als je van de lichamelijke nicotine verslaving af bent, is het weerstaan makkelijker. 6 maanden is wel lang. Mijn moeder is ook vaker langer dan dat gestopt geweest, al die moeite voor niks. Maar scheelde toch weer 6 maanden aan sigaretten kosten en beetje tijd voor je longen om te herstellen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 12:30 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
Oh oke, misschien lukt het deze keer wel dan. Eerder zes maanden gestopt na paar weken nicotinepleisters. Maar daarna toch weer zin om me te vergiftigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |