Ik blijf dan toch liever op de middenlijnquote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Het maakt je alleen maar sterker. Als je de onderkant hebt gezien, dan kan je ook de bovenkant zien. Sommige mensen blijven strak op de middenlijn. Ik heb alles gezien op het moment dat ik dood ga. Dan heb je pas geleefd.
Geerdquote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:59 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik blijf dan toch liever op de middenlijn
Zolang ze maar ABN praten, want anders krimpt 'ie spontaan naar -30 cm.quote:
Spoor 4, 5, en 6 Alfa.quote:
Als je de foto opslaat, dan wordt 'ie trouwens wel in één keer goed weergegeven. FOK! kan er gewoon niet mee omgaan.quote:
Spoorlijn expertsquote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Spoor 4, 5, en 6 Alfa.
Gemaakt vanaf spoor 6 bravo
Pas op man ik zit al op meer dan 30 uur. Voor ik het wist vloog de tijd.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:07 schreef renwan het volgende:
Zo, weer tijd voor wat potjes Rocket League
Ja ga ik zo ook even naar kijkenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:32 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Pas op man ik zit al op meer dan 30 uur. Voor ik het wist vloog de tijd.
Pro tip doe tutorials en leer te bootsen en schoten in de lucht te pakken. Ik maakte gisteren een schot dat zelfs het vijandelijke team zei dat ze op mijn goal fapte.
Complimenten krijgen van de tegenpartijquote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:32 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Pas op man ik zit al op meer dan 30 uur. Voor ik het wist vloog de tijd.
Pro tip doe tutorials en leer te bootsen en schoten in de lucht te pakken. Ik maakte gisteren een schot dat zelfs het vijandelijke team zei dat ze op mijn goal fapte.
Als ik hem upload met tinypic.com draait TinyPic hem omquote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:30 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Als je de foto opslaat, dan wordt 'ie trouwens wel in één keer goed weergegeven. FOK! kan er gewoon niet mee omgaan.
Tinypic moet sowieso eens een Android app krijgenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:53 schreef Geerd het volgende:
[..]
Als ik hem upload met tinypic.com draait TinyPic hem om
Ik was net mijn presentatie aan het oefenen voor dinsdagquote:
Uuuuuhmquote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:28 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ik was net mijn presentatie aan het oefenen voor dinsdag
Zit gewoon over de tijd heen, dus ik moet dinsdag niet te veel uhmm'en
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |