SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je moet me direct uitschelden omdat je het niet met me eens bent?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 00:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Beweren dan transgenders niet normaal zijn
Jij bent echt een bigot enzo
volleybal op school. Kon niet warm spelen toen. Mocht niet eens naar huis toenquote:
Hmm, niet meegemaakt denk ik. Misschien te afstandelijk daarvoor.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 00:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hart kan ook breken door anderen dan relaties
wtfquote:Op vrijdag 8 januari 2016 00:17 schreef supersof het volgende:
[..]
volleybal op school. Kon niet warm spelen toen. Mocht niet eens naar huis toenWant het was een verplicht volleybaltoernooi
sowquote:Op vrijdag 8 januari 2016 00:16 schreef Insomnia_ het volgende:
mijn vingers waren toen gebroken omdat ik zo enorm boos was en mn woede niet op een persoon wilde uiten dat ik met mn vuist keihard tegen een stalen buis sloeg.
3 vingers gebroken
jammer.
Bigot is geen scheldwoordquote:Op vrijdag 8 januari 2016 00:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Je moet me direct uitschelden omdat je het niet met me eens bent?
Jammer
Auw, dat is zo gruwelijkquote:Op vrijdag 8 januari 2016 00:17 schreef wietparkiet het volgende:
Heb wel eens gehad dat mijn teennagel dubbelklapte
door de fosburyflop tijdens het hoogspringen in de eerste klas, ik kwam er wel overheen....quote:Op vrijdag 8 januari 2016 00:12 schreef supersof het volgende:
[..]
Hoe heb jij je neus gebroken? Zeker door een bal ofzo
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 00:17 schreef wietparkiet het volgende:
Heb wel eens gehad dat mijn teennagel dubbelklapte
Of dat er een stukje nagel aan je sok zit, je sok uittrekt en zo een heel stuk nagel eraf scheurtquote:
vrienden bij mij ook niet hoorquote:Op vrijdag 8 januari 2016 00:18 schreef Lokasenna het volgende:
Kan me niet voorstellen dat gewone vrienden mijn hart zouden breken.
En familie heeft het gewoon nog nooit geprobeerd.
mortaxx is heteroquote:Op vrijdag 8 januari 2016 00:18 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Omdat deze SC bestaat uit 70% homo mannen en 29% vrouwen.
Dat heb ik zo vaak, doet nooit pijn.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 00:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Of dat er een stukje nagel aan je sok zit, je sok uittrekt en zo een heel stuk nagel eraf scheurt
ik voel de rillingenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 00:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Of dat er een stukje nagel aan je sok zit, je sok uittrekt en zo een heel stuk nagel eraf scheurt
En het was laat afgelopen dus kon pas de dag daarna naar het ziekenhuis, echt heel domquote:
Deed mij wel behoorlijk pijn, miste behoorlijk veel nagel in één keer.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 00:19 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat heb ik zo vaak, doet nooit pijn.
dat had ik ook met mijn gebroken vingers echt kakaquote:Op vrijdag 8 januari 2016 00:19 schreef supersof het volgende:
[..]
En het was laat afgelopen dus kon pas de dag daarna naar het ziekenhuis, echt heel dom
Bigot is een term die gebruikt wordt om intolerant mensen aan te duiden dat vind ik niet kunnen want ik ben helemaal niet intolerantquote:Op vrijdag 8 januari 2016 00:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Bigot is geen scheldwoord
En ging per ongeluk.
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 00:18 schreef McGrath het volgende:
[..]
door de fosburyflop tijdens het hoogspringen in de eerste klas, ik kwam er wel overheen....
True, ook gewoon beetje makkelijk praten dit ofcoursequote:Op vrijdag 8 januari 2016 00:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee, maar als iemand door een domme fout en ook nog eens veel te hard mij bijna dood rijd ben ik wel mad.
Ja, oké. Lang geleden dat mn hart werd gebroken echt op een pijnlijke manier oid hoorquote:
en ik was verder als 18 jarige nou eenmaal niet iemand van eerst praten.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 00:21 schreef Crack_ het volgende:
True, ook gewoon beetje makkelijk praten dit ofcourse
Snitchen is een aanval op mijn safe space, ik hoop dat je verkouden wordt.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 00:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Bigot is een term die gebruikt wordt om intolerant mensen aan te duiden dat vind ik niet kunnen want ik ben helemaal niet intolerant
heb dit ook gemeld bij het beheer
echt belachelijk dat een user zoals ik hier zo gedemoniseerd wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |