SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-01-2016 23:34:20 ]
Nooit op.quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
warm/heet kraanwater is net als warme chocolademelk
zelf geperst?quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nooit op.
Maar ik zal straks een glas warm water speciaal voor jou drinken
Nu aan de verse perensap
Goezo fokkie!quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nooit op.
Maar ik zal straks een glas warm water speciaal voor jou drinken
Nu aan de verse perensap
quote:
Ja, serieus wel lekker.quote:
jaquote:Op donderdag 7 januari 2016 23:36 schreef Mortaxx het volgende:
paxcon mag ik een persoonlijke vraag stellen
doe t voorzichtig hequote:Op donderdag 7 januari 2016 23:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
moet wel weer bijwerken eigenlijk
quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
drink je zoveel warm water om je rectum schoner te houden?
quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik vind die geboortedatumtattoo best leuk
verder nog nooit mooie tattoo gezien
heerlijkquote:Op donderdag 7 januari 2016 23:37 schreef Spatieloos het volgende:
Waarom zou je warm water zonder smaakje drinken, dat is raar.
quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
drink je zoveel warm water om je rectum schoner te houden?
Inderdaadquote:Op donderdag 7 januari 2016 23:37 schreef Spatieloos het volgende:
Waarom zou je warm water zonder smaakje drinken, dat is raar.
quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad
Altijd nipje siroop erbij
Wat, kom je aan je hoeveelheid water per dag en maak je het ook nog eens lekkerderquote:
sorry, maar dit vind ik echt gayquote:Op donderdag 7 januari 2016 23:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik vind die geboortedatumtattoo best leuk
verder nog nooit mooie tattoo gezien
Jessica.quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:38 schreef Mortaxx het volgende:
zal ik jessica jones kijken of aoe2 spelen
AOE2 met Jessica jones modquote:Op donderdag 7 januari 2016 23:38 schreef Mortaxx het volgende:
zal ik jessica jones kijken of aoe2 spelen
Ja, met cola kom je ook aan je hoeveelheid water.quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat, kom je aan je hoeveelheid water per dag en maak je het ook nog eens lekkerder
Niks mis mee
Limonade drink ik toch liever met koud water.quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat, kom je aan je hoeveelheid water per dag en maak je het ook nog eens lekkerder
Niks mis mee
Ja, ik ook, maar het ging over waterquote:Op donderdag 7 januari 2016 23:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Limonade drink ik toch liever met koud water.
Nee, niet echt. Puur water uit de kraan vind ik toch wel wat anders dan cola. Ook al zouer in cola water zittenquote:
90% is water.quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Puur water uit de kraan vind ik toch wel wat anders dan cola. Ook al zouer in cola water zitten
Dat vind ik nou beperkt eten.quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:40 schreef Spatieloos het volgende:
Watermeloen is ook 90% water maar wel ontzettend lekker.
de modding comunity voor aoe 2 is doodquote:
sperma is ook grotendeels waterquote:Op donderdag 7 januari 2016 23:40 schreef Spatieloos het volgende:
teringlekkerquote:Op donderdag 7 januari 2016 23:40 schreef Spatieloos het volgende:
Watermeloen is echt 1 van het matigste fruit wat er isquote:Op donderdag 7 januari 2016 23:40 schreef Spatieloos het volgende:
We vragen het Crackquote:
Sorry,quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:41 schreef Crack_ het volgende:
JA LATEN WE ALLES OPNOEMEN WAT GROTENDEELS WATER IS JA!
Jij hebt duidelijk nog nooit een goede verse rijpe watermeloen opquote:Op donderdag 7 januari 2016 23:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Watermeloen is echt 1 van het matigste fruit wat er is
KOMKOMMERquote:Op donderdag 7 januari 2016 23:41 schreef Crack_ het volgende:
JA LATEN WE ALLES OPNOEMEN WAT GROTENDEELS WATER IS JA!
Uhm jawelquote:Op donderdag 7 januari 2016 23:41 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk nog nooit een goede verse rijpe watermeloen op
900!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
We vragen het Crack
Bestaat cola voor 90 procent uit water?
Dank je crack.quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
900!!!!!!!!!!
Maar zoiets, als het niet meer is
lolquote:Op donderdag 7 januari 2016 23:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
alleen als de jongen aardbeienthee heeft gedronken
fissaquote:Op donderdag 7 januari 2016 23:42 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb mijn tentamen Advanced Statistics gehaald en nu ben ik super bliiiiiiiij!
jij was toch al afgestudeerd??quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:42 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb mijn tentamen Advanced Statistics gehaald en nu ben ik super bliiiiiiiij!
quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:42 schreef Crack_ het volgende:
lekker crackquote:Op donderdag 7 januari 2016 23:42 schreef Crack_ het volgende:
kom het vierenquote:Op donderdag 7 januari 2016 23:42 schreef Crack_ het volgende:
Oke.quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
900!!!!!!!!!!
Maar zoiets, als het niet meer is
Oh, steun ik je weer?quote:
Ja, master nuquote:
Vrij smakeloosquote:Op donderdag 7 januari 2016 23:42 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dan waarom is het niet heerlijk in jouw ogen?
welke masterquote:Op donderdag 7 januari 2016 23:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, steun ik je weer?![]()
Ik had geen idee maar wat dit betreft denken wij precies hetzelfde
[..]
Ja, master nu![]()
En bedankt duifjes.
Wat gebeurde er en was je schuldig?quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:43 schreef Crack_ het volgende:
En ohja, gisteren was ik bijna dood. INSO MN EERSTE AUTO ONGELUK OMGGGG
Maakt het meteen een stuk gezonder jaquote:Op donderdag 7 januari 2016 23:44 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Je moet het dan ook wel eten met pindakaas en marshmallows... duh..
Nog nooit gedaan hoor, watermeloen is vast lekkerder op zich zelf.quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maakt het meteen een stuk gezonder ja
altijd?quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom zeg je altijd 'oke.'?
Wil je niet dat mensen verder discussiëren?
okquote:
ik ga zaterdag weer denk ikquote:Op donderdag 7 januari 2016 23:48 schreef Calcio het volgende:
[..]
Nou zeg
We waren toch Hasretmatties
waarom zo vroeg opstaan?quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:50 schreef Calcio het volgende:
[..]
goed. heb geprobeerd in slaap te komen maar lukte niet, moet over 3 uurtjes opstaan gvd
lolquote:Op donderdag 7 januari 2016 23:51 schreef Paxcon het volgende:
ik ben meer van tot 13:00 in bed blijven
ahahah fggtquote:Op donderdag 7 januari 2016 23:51 schreef Paxcon het volgende:
ik ben meer van tot 13:00 in bed blijven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baby darling doll face honey
quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:51 schreef Crack_ het volgende:
mi gadoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wat was er gebeurd en was je schuldigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
shiiitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
suikeroompje?quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:51 schreef Calcio het volgende:
[..]
ik ga m'n oom naar Schiphol brengen voor z'n vakantie naar Turkije
Zo jezusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Flinke botsing“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Hoe?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Spatieboos
toen ik 15 was haalde hij altijd peuken en drank voor me dus ik dacht ik doe eens iets terug hahaquote:
wat vonden je ouders daarvanquote:Op donderdag 7 januari 2016 23:53 schreef Calcio het volgende:
[..]
toen ik 15 was haalde hij altijd peuken en drank voor me dus ik dacht ik doe eens iets terug haha
de jeugd he. Maar goed dat die pubers hier rel schoppen. Hun Syrische generatiegenootjes verkrachten meisjesquote:Op donderdag 7 januari 2016 23:54 schreef Etsu het volgende:
Die Calcio is wel een opstandige.
Net zoals Rickert en Sked
mij met 'die' aansprekenquote:Op donderdag 7 januari 2016 23:54 schreef Etsu het volgende:
Die Calcio is wel een opstandige.
Net zoals Rickert en Sked
drank en drugsquote:Op donderdag 7 januari 2016 23:55 schreef Calcio het volgende:
[..]
van de drank en tabak of van het wegbrengen
wow lang niet gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoe was jij als puberquote:Op donderdag 7 januari 2016 23:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
de jeugd he. Maar goed dat die pubers hier rel schoppen. Hun Syrische generatiegenootjes verkrachten meisjes
Er zaten vorig jaar 2 Iraakse gelukzoekers bij mij in de klas, wat een tuig zegquote:Op donderdag 7 januari 2016 23:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
de jeugd he. Maar goed dat die pubers hier rel schoppen. Hun Syrische generatiegenootjes verkrachten meisjes
doe jij een tattoo_mocro?quote:
zeggen dat je weggaat en vervolgens blijvenquote:
weet niet of ik die hebquote:Op donderdag 7 januari 2016 23:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
plaats eens pic van toen je 18 was
hey sofquote:Op donderdag 7 januari 2016 23:57 schreef supersof het volgende:
[..]
zeggen dat je weggaat en vervolgens blijven
hoiquote:
jij bent toch 43 ofzo? Hoezo 'in de klas?'quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:57 schreef Spatieloos het volgende:
Volgens mij zitten er bij mij nauwelijks gelukszoekers, misschien 1 in de klas. Wel Aziaten en paar negers.
oh lolquote:Op donderdag 7 januari 2016 23:57 schreef supersof het volgende:
[..]
zeggen dat je weggaat en vervolgens blijven
43 hahahahahahaha.quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:58 schreef Calcio het volgende:
[..]
jij bent toch 43 ofzo? Hoezo 'in de klas?'
Reed op snelweg, werd klemgereden door een auto die zelf moest uitwijken en daardoor op mijn baan uit kwam. Maarr, was helemaal geen plek om daar uit te wijken en hij moest remmen doordat er nog een auto voor hem zat, maar ik kon niet remmen vanwege auto achter me dus moest ontwijken naar links, maar dat ging ook niet dusquote:Op donderdag 7 januari 2016 23:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wat was er gebeurd en was je schuldig
goedquote:
welke jongen?quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
oh lol
ja ik ga nu echt
die jongen wacht op mij
Universiteit is voor alle leeftijden. (10+ dan?)quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:58 schreef Calcio het volgende:
[..]
jij bent toch 43 ofzo? Hoezo 'in de klas?'
heb je schuld of verzekeringswerkquote:Op donderdag 7 januari 2016 23:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Reed op snelweg, werd klemgereden door een auto die zelf moest uitwijken en daardoor op mijn baan uit kwam. Maarr, was helemaal geen plek om daar uit te wijken en hij moest remmen doordat er nog een auto voor hem zat, maar ik kon niet remmen vanwege auto achter me dus moest ontwijken naar links, maar dat ging ook niet dus.
wie was er jarigquote:Op donderdag 7 januari 2016 23:59 schreef supersof het volgende:
[..]
goed
pizza en twee stukken taart op
Ah balenquote:Op donderdag 7 januari 2016 23:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Reed op snelweg, werd klemgereden door een auto die zelf moest uitwijken en daardoor op mijn baan uit kwam. Maarr, was helemaal geen plek om daar uit te wijken en hij moest remmen doordat er nog een auto voor hem zat, maar ik kon niet remmen vanwege auto achter me dus moest ontwijken naar links, maar dat ging ook niet dus.
broertjequote:
lekkerquote:Op donderdag 7 januari 2016 23:59 schreef supersof het volgende:
[..]
goed
pizza en twee stukken taart op
Verzekering, gewoon all risk verzekerd. Ook lekker vervangende auto nu enzo dus top gereld.quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
heb je schuld of verzekeringswerk
Mokka schuimquote:Op vrijdag 8 januari 2016 00:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
lekker
wat voor taart? mijn favoriet is kwarktaart of een goede appeltaart
Chocoladeschnitt en appeltaartquote:Op vrijdag 8 januari 2016 00:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
lekker
wat voor taart? mijn favoriet is kwarktaart of een goede appeltaart
Ja, vooral omdat ik er gewoon achter op ben gereden dus en dan ben je eigenlijk altijd de schuldige. Hoeft niet perse jouw schuld te zijn maar beetje hetzelfde idee als dat je als fietser vrijwl altijd vrijuit gaatquote:
wat vind je van Holger?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 00:01 schreef McGrath het volgende:
Goedenavond
ik kwam er weer achter dat leffe lekker bier is.
Ik moet echt speciaalbieren gaan drinkenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 00:01 schreef McGrath het volgende:
Goedenavond
Ja, is hip.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 00:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik moet echt speciaalbieren gaan drinken
Door de lucht?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 00:01 schreef Crack_ het volgende:
En nee, was op de snelweg en we reden 130. Ben me kapot geschrokken, zag alles door de lucht vliegen en HOLYSHITJE.![]()
Jij snapt hetquote:
goedennachtquote:Op vrijdag 8 januari 2016 00:01 schreef McGrath het volgende:
Goedenavond
Toen ik achterop gereden werd heb ik een paar maanden vrij paranoide geredenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 00:01 schreef Crack_ het volgende:
En nee, was op de snelweg en we reden 130. Ben me kapot geschrokken, zag alles door de lucht vliegen en HOLYSHITJE.![]()
ja allemaal lichaamsdelenquote:
Snap ik.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 00:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Toen ik achterop gereden werd heb ik een paar maanden vrij paranoide gereden
quote:
gelukkig heb je het overleefdquote:Op vrijdag 8 januari 2016 00:01 schreef Crack_ het volgende:
Ja, of waar denk je dat de voorkant van mn auto is gebleven? Als je met 130 km/h tegen een auto aanrijdt vliegt die shit wel door de lucht ja.quote:
Zelf nergens last van?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 00:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, of waar denk je dat de voorkant van mn auto is gebleven? Als je met 130 km/h tegen een auto aanrijdt vliegt die shit wel door de lucht ja.
Rustigquote:Op vrijdag 8 januari 2016 00:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, of waar denk je dat de voorkant van mn auto is gebleven? Als je met 130 km/h tegen een auto aanrijdt vliegt die shit wel door de lucht ja.
Ja, ik ben zelf wel meteen naar huis gereden. Niet echt ontspannend en steeds opletten of er een auto voor me wil schieten en toch wel beetje overdreven veel afstand van iedereenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 00:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Toen ik achterop gereden werd heb ik een paar maanden vrij paranoide gereden
Ja, heb niksquote:
?quote:
Jouw auto was total loss zei je toch?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 00:03 schreef Insomnia_ het volgende:
ik werd toen met 100 gepakt dat was al fors schade
Ja. Bij kruispuntenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 00:04 schreef Crack_ het volgende:
Maarja, niks mis meee... Maar paar maanden? Ja maar jij was total loss toch?
Jaquote:Op vrijdag 8 januari 2016 00:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jouw auto was total loss zei je toch?
Ja, komt omdat ik het gewoon amper haalde.. meer een schaafplek is het eigenlijk. Maar op die plek gewoon alles van plastic en dat vliegt er bij een klein stootje gewoon meteen van af. Frame enzo is ook allemaal niet geraakt. Was ook makkelijk te repareren, meer een beautydingetje dan echt iets kapotquote:Op vrijdag 8 januari 2016 00:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat dat betreft ziet de schade er nog wel redelijk beperkt uit als je botsing met 130 pakt.
oke danquote:Op vrijdag 8 januari 2016 00:05 schreef Calcio het volgende:
[..]
vat mee de Bugatti van m'n opa gaat 440 km p/u
dat is net zo stom als vallen met de fiets en vervolgens nooit meer fietsenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 00:05 schreef Lokasenna het volgende:
Als ik een ongeluk zou krijgen zou ik nooit meer gaan rijden denk ik.
Dat wel geluk ja. Als er echt aan binnenkant alles kapot is pfffquote:Op vrijdag 8 januari 2016 00:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, komt omdat ik het gewoon amper haalde.. meer een schaafplek is het eigenlijk. Maar op die plek gewoon alles van plastic en dat vliegt er bij een klein stootje gewoon meteen van af. Frame enzo is ook allemaal niet geraakt. Was ook makkelijk te repareren, meer een beautydingetje dan echt iets kapot
ik was in de stamkroeg van jules deelderquote:Op vrijdag 8 januari 2016 00:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik moet echt speciaalbieren gaan drinken
Ik ben nu al bang om te rijden.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 00:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat is net zo stom als vallen met de fiets en vervolgens nooit meer fietsen
Je hebt nogal verschillende gradaties toch?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 00:05 schreef Lokasenna het volgende:
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 00:05 schreef Lokasenna het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
Ja, jouw auto was enkeltje schroot dan of konden ze die nog wel fixen?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 00:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat wel geluk ja. Als er echt aan binnenkant alles kapot is pfff
Daarom moet je gewoon een beetje flexibel fietsen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 00:06 schreef Amarantha het volgende:
Ik vertrouw auto's nog steeds niet helemaal als ze voorrang (moeten) geven. Straks drukt er weer iemand op gas als ik ervoor fiets
Fietsers, die vertrouw ik niet!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 00:06 schreef Amarantha het volgende:
Ik vertrouw auto's nog steeds niet helemaal als ze voorrang (moeten) geven. Straks drukt er weer iemand op gas als ik ervoor fiets
Nou en? Als fietser ben je altijd slachtoffer en geen daderquote:Op vrijdag 8 januari 2016 00:06 schreef Amarantha het volgende:
Zou me dood schrikken denk ik hoor. Het is vooral dat ik nu al amper durf.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 00:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je hebt nogal verschillende gradaties toch?Zou je bij zoiets van mij ook al niet meer gaan rijden? Want al met al is er bijzonder weinig gebeurd, eigenlijk
.
nee technisch total lossquote:Op vrijdag 8 januari 2016 00:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, jouw auto was enkeltje schroot dan of konden ze die nog wel fixen?
Dat belangrijker vinden dan je bottenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 00:07 schreef Calcio het volgende:
[..]
Nou en? Als fietser ben je altijd slachtoffer en geen dader
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 00:06 schreef Spatieloos het volgende:
[..]doe normaal, jeetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Fietsertje scheppen niks mis meequote:Op vrijdag 8 januari 2016 00:07 schreef Crack_ het volgende:
Fietsers die op het laatst kei hard op de rem gaan, JA JONGE WIL JE DAT IK EEN HARTAANVAL KRIJG GODVERDOMME
[..]
Daarom moet je gewoon een beetje flexibel fietsen.
Ik ben een hele brave fietser, steek ook altijd netjes hand uit enz als ik naar rechts of links ga.quote:
Ja prettig joh als je ineens onder de auto ligt.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 00:07 schreef Calcio het volgende:
[..]
Nou en? Als fietser ben je altijd slachtoffer en geen dader
Ja, dat doe je ook wel maar ja. Ja, ja weet nietquote:Op vrijdag 8 januari 2016 00:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zou me dood schrikken denk ik hoor. Het is vooral dat ik nu al amper durf.
Ai ai ai ja das kutteke. Dit was makkelijk te maken en allesquote:Op vrijdag 8 januari 2016 00:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee technisch total loss
economisch ook trouwens.
[..]Hij mag niet breken, dat gebeurde mijn pa en nu heeft hij nog steeds een grote neus maar dan plat en roodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook, maarja.. heb toch ook enkel mijzelf er mee om dat niet te doen denk ik danquote:Op vrijdag 8 januari 2016 00:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Ik ben een hele brave fietser, steek ook altijd netjes hand uit enz als ik naar rechts of links ga.
[..]
Ja prettig joh als je ineens onder de auto ligt.
Dat moment ook dat je niet je auto uit durft omdat je niet weet hoe het met de andere gaatquote:Op vrijdag 8 januari 2016 00:07 schreef Insomnia_ het volgende:
je schrikt je wel echt het allejezus met een ongeluk
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 00:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij mag niet breken, dat gebeurde mijn pa en nu heeft hij nog steeds een grote neus maar dan plat een rood
Bang zijn voor een botbreukjequote:Op vrijdag 8 januari 2016 00:07 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat belangrijker vinden dan je botten
mijn vaders neus is ook gebrokenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 00:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij mag niet breken, dat gebeurde mijn pa en nu heeft hij nog steeds een grote neus maar dan plat en rood
Is dit jouw vader? :quote:Op vrijdag 8 januari 2016 00:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij mag niet breken, dat gebeurde mijn pa en nu heeft hij nog steeds een grote neus maar dan plat en rood
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
Heteroflexibel?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 00:08 schreef Calcio het volgende:
[..]
Bang zijn voor een botbreukje
Ik kan jouw seksuele geaardheid wel raden
Was hij ook onvoorzichtig?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 00:09 schreef supersof het volgende:
[..]
mijn vaders neus is ook gebroken
wat een toeval
Hoe dat?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 00:09 schreef supersof het volgende:
[..]
mijn vaders neus is ook gebroken
wat een toeval
Nou meid gelukkig heb je het overleefdquote:Op vrijdag 8 januari 2016 00:09 schreef Amarantha het volgende:
Ik had toen niet zoveel hoor, paar flinke blauwe plekken en een fiets waar de achterkant helemaal kapot van was. Was vooral enorm geschrokken.
Nee, een auto deed opeens het portier open en mijn vader fietste daar en toen vloog hij over de deur heenquote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 00:10 schreef Calcio het volgende:
[..]
Nou meid gelukkig heb je het overleefd
ik was echt kaolo mad toen pffquote:Op vrijdag 8 januari 2016 00:10 schreef Crack_ het volgende:
Maar dit was echt een top ongeluk, eigenlijk. Mensen die betrokken waren bij het ongeluk was ook een jong stel en we deden beide geen wijzend vingertje van jaa jouw schuld blabla of boos of ja, gewoon super aardig naar elkaar en chill. En vragen aan elkaar of schadeformulieren zo goed zijn ingevuld en ja, zoals het hoort. Dat scheelt ook veel denk ik.
Als ik een boos mannetje had dan stond ik daar te janken hoor.
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 00:10 schreef McGrath het volgende:
[..]
Hoe dat?
mijn neus is ook ooit gebroken geweest
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 00:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee, een auto deed opeens het portier open en mijn vader fietste daar en toen vloog hij over de deur heen
In elk geval mooi dat het op een fijna manier afgehandeld word, dan ga je ook met een beter gevoel weer naar huis.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 00:10 schreef Crack_ het volgende:
Maar dit was echt een top ongeluk, eigenlijk. Mensen die betrokken waren bij het ongeluk was ook een jong stel en we deden beide geen wijzend vingertje van jaa jouw schuld blabla of boos of ja, gewoon super aardig naar elkaar en chill. En vragen aan elkaar of schadeformulieren zo goed zijn ingevuld en ja, zoals het hoort. Dat scheelt ook veel denk ik.
Als ik een boos mannetje had dan stond ik daar te janken hoor.
Oh.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 00:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee, een auto deed opeens het portier open en mijn vader fietste daar en toen vloog hij over de deur heen
Alleen klapband keer gehad als bijrijder op de snelweg.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 00:11 schreef Amarantha het volgende:
MAAR nooit met auto iets gehad gelukkig. Wel paar keer doorgeschoven in de winter, keer bijna tegen lantaarnpaal aan. Maar ging altijd net goed.
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 00:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alleen klapband keer gehad als bijrijder op de snelweg.
Is ook wel kut tussen 2 vrachtwagens
Hoe heb jij je neus gebroken? Zeker door een bal ofzoquote:
nee naturelquote:Op vrijdag 8 januari 2016 00:12 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat anders noemen. Cisman?
Gelukkig nooit iets gebroken gehad, wel bijna duim met volleybalquote:Op vrijdag 8 januari 2016 00:12 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb alleen een keer een paar vingers gebroken
wowquote:Op vrijdag 8 januari 2016 00:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh.
Mijn pa had toen een tijdje dat hij elke paar maanden wel wat brak uit lompheid en pech.
Hij heeft zelfs schedelfractuur gehad.
Was met 2 auto`s, m`n vader en m`n broertje voor mij en m`n ma, echt beide een klapband door zelfde projectiel op de wegquote:
ik heb een vinger gebrokenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 00:12 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb alleen een keer een paar vingers gebroken
Als hij niet zo vaak bijna dood was gegaan had ik misschien niet eens bestaan want mijn moeder wilde eerst geen kinderenquote:
Mijn vingers deden eigenlijk niet eens zo heel veel pijn toen ik ze brakquote:Op vrijdag 8 januari 2016 00:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gelukkig nooit iets gebroken gehad, wel bijna duim met volleybal
of normaalquote:Op vrijdag 8 januari 2016 00:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar dat geeft weinig informatie.
Lulligquote:Op vrijdag 8 januari 2016 00:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was met 2 auto`s, m`n vader en m`n broertje voor mij en m`n ma, echt beide een klapband door zelfde projectiel op de weg
Schiet je toch ook niks mee opquote:
Oh, fijnquote:Op vrijdag 8 januari 2016 00:11 schreef McGrath het volgende:
Ik vind het trouwens leuk dat crack er weer is.
Ja, preciesquote:Op vrijdag 8 januari 2016 00:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
In elk geval mooi dat het op een fijna manier afgehandeld word, dan ga je ook met een beter gevoel weer naar huis.
nee, maar als iemand door een domme fout en ook nog eens veel te hard mij bijna dood rijd ben ik wel mad.quote:
Je hart kan ook breken door anderen dan relatiesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |