SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-01-2016 23:34:20 ]
Nooit op.quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
warm/heet kraanwater is net als warme chocolademelk
zelf geperst?quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nooit op.
Maar ik zal straks een glas warm water speciaal voor jou drinken
Nu aan de verse perensap
Goezo fokkie!quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nooit op.
Maar ik zal straks een glas warm water speciaal voor jou drinken
Nu aan de verse perensap
quote:
Ja, serieus wel lekker.quote:
jaquote:Op donderdag 7 januari 2016 23:36 schreef Mortaxx het volgende:
paxcon mag ik een persoonlijke vraag stellen
doe t voorzichtig hequote:Op donderdag 7 januari 2016 23:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
moet wel weer bijwerken eigenlijk
quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
drink je zoveel warm water om je rectum schoner te houden?
quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik vind die geboortedatumtattoo best leuk
verder nog nooit mooie tattoo gezien
heerlijkquote:Op donderdag 7 januari 2016 23:37 schreef Spatieloos het volgende:
Waarom zou je warm water zonder smaakje drinken, dat is raar.
quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
drink je zoveel warm water om je rectum schoner te houden?
Inderdaadquote:Op donderdag 7 januari 2016 23:37 schreef Spatieloos het volgende:
Waarom zou je warm water zonder smaakje drinken, dat is raar.
quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad
Altijd nipje siroop erbij
Wat, kom je aan je hoeveelheid water per dag en maak je het ook nog eens lekkerderquote:
sorry, maar dit vind ik echt gayquote:Op donderdag 7 januari 2016 23:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik vind die geboortedatumtattoo best leuk
verder nog nooit mooie tattoo gezien
Jessica.quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:38 schreef Mortaxx het volgende:
zal ik jessica jones kijken of aoe2 spelen
AOE2 met Jessica jones modquote:Op donderdag 7 januari 2016 23:38 schreef Mortaxx het volgende:
zal ik jessica jones kijken of aoe2 spelen
Ja, met cola kom je ook aan je hoeveelheid water.quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat, kom je aan je hoeveelheid water per dag en maak je het ook nog eens lekkerder
Niks mis mee
Limonade drink ik toch liever met koud water.quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat, kom je aan je hoeveelheid water per dag en maak je het ook nog eens lekkerder
Niks mis mee
Ja, ik ook, maar het ging over waterquote:Op donderdag 7 januari 2016 23:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Limonade drink ik toch liever met koud water.
Nee, niet echt. Puur water uit de kraan vind ik toch wel wat anders dan cola. Ook al zouer in cola water zittenquote:
90% is water.quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Puur water uit de kraan vind ik toch wel wat anders dan cola. Ook al zouer in cola water zitten
Dat vind ik nou beperkt eten.quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:40 schreef Spatieloos het volgende:
Watermeloen is ook 90% water maar wel ontzettend lekker.
de modding comunity voor aoe 2 is doodquote:
sperma is ook grotendeels waterquote:Op donderdag 7 januari 2016 23:40 schreef Spatieloos het volgende:
teringlekkerquote:Op donderdag 7 januari 2016 23:40 schreef Spatieloos het volgende:
Watermeloen is echt 1 van het matigste fruit wat er isquote:Op donderdag 7 januari 2016 23:40 schreef Spatieloos het volgende:
We vragen het Crackquote:
Sorry,quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:41 schreef Crack_ het volgende:
JA LATEN WE ALLES OPNOEMEN WAT GROTENDEELS WATER IS JA!
Jij hebt duidelijk nog nooit een goede verse rijpe watermeloen opquote:Op donderdag 7 januari 2016 23:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Watermeloen is echt 1 van het matigste fruit wat er is
KOMKOMMERquote:Op donderdag 7 januari 2016 23:41 schreef Crack_ het volgende:
JA LATEN WE ALLES OPNOEMEN WAT GROTENDEELS WATER IS JA!
Uhm jawelquote:Op donderdag 7 januari 2016 23:41 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk nog nooit een goede verse rijpe watermeloen op
900!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
We vragen het Crack
Bestaat cola voor 90 procent uit water?
Dank je crack.quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
900!!!!!!!!!!
Maar zoiets, als het niet meer is
lolquote:Op donderdag 7 januari 2016 23:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
alleen als de jongen aardbeienthee heeft gedronken
fissaquote:Op donderdag 7 januari 2016 23:42 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb mijn tentamen Advanced Statistics gehaald en nu ben ik super bliiiiiiiij!
jij was toch al afgestudeerd??quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:42 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb mijn tentamen Advanced Statistics gehaald en nu ben ik super bliiiiiiiij!
quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:42 schreef Crack_ het volgende:
lekker crackquote:Op donderdag 7 januari 2016 23:42 schreef Crack_ het volgende:
kom het vierenquote:Op donderdag 7 januari 2016 23:42 schreef Crack_ het volgende:
Oke.quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
900!!!!!!!!!!
Maar zoiets, als het niet meer is
Oh, steun ik je weer?quote:
Ja, master nuquote:
Vrij smakeloosquote:Op donderdag 7 januari 2016 23:42 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dan waarom is het niet heerlijk in jouw ogen?
welke masterquote:Op donderdag 7 januari 2016 23:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, steun ik je weer?![]()
Ik had geen idee maar wat dit betreft denken wij precies hetzelfde
[..]
Ja, master nu![]()
En bedankt duifjes.
Wat gebeurde er en was je schuldig?quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:43 schreef Crack_ het volgende:
En ohja, gisteren was ik bijna dood. INSO MN EERSTE AUTO ONGELUK OMGGGG
Maakt het meteen een stuk gezonder jaquote:Op donderdag 7 januari 2016 23:44 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Je moet het dan ook wel eten met pindakaas en marshmallows... duh..
Nog nooit gedaan hoor, watermeloen is vast lekkerder op zich zelf.quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maakt het meteen een stuk gezonder ja
altijd?quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom zeg je altijd 'oke.'?
Wil je niet dat mensen verder discussiėren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |