Dat is wat je er zelf van maaktquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:53 schreef TargaFlorio het volgende:
Begrijp ik nou goed dat Schoones via moederskant familie is van Van der Valk?
Geen idee joh, ik verstond er maar de helft vanquote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:37 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Wat lult die dan over Gerrit van der Valk?
Dalek op NPO 2quote:21.22-22.00 uur ANDERE TIJDEN
Geschiedenisprogramma,gepresenteerd
door Hans Goedkoop.Afl.:Het drama DAF
in Dakar.
Halverwege de jaren 80 maakte de
Brabantse Jan de Rooy furore.Tot
verbazing van de hele wereld ging hij
in een DAF-truck de strijd aan met de
grote jongens in de woestijnrace
Parijs-Dakar.
En met zijn opgevoerde vrachtwagen
passeerde hij iedereen.Maar het
avontuur in de onbarmhartige woestijn
eindigde dramatisch.
Dit is neem ik aan die documentaire van vorig jaar?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Fles TV-tips vraagt uw aandacht voor het volgende:
[..]
Dalek op NPO 2
How should I knowquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:32 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dit is neem ik aan die documentaire van vorig jaar?
Ik begrijp dat dit de docu van Omroep Brabant is maar dan wat anders gemonteerd.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:32 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dit is neem ik aan die documentaire van vorig jaar?
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
How should I knowIk zag het toevallig langs komen, dacht ik deel het even
Zal eens kijken, NPO2 is wel live te streamen zie ikquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:34 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik begrijp dat dit de docu van Omroep Brabant is maar dan wat anders gemonteerd.
Bron: liveblog omroepbrabantquote:UYUNI - De Franse autocoureur Lionel Baud zou betrokken zijn bij een ongeval in de zevende etappe van de Dakar Rally. Hij zou een 63-jarige toeschouwer hebben aangereden. Dat melden meerdere bronnen.
QFT. En vanaf morgen Gerard maar snelle service voor Ton. Hij rijdt de Rooy er nu al 4 dagen op rij finaal uit, terwijl zijn truck een stuk zwaarder isquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:22 schreef Barcaconia het volgende:
Ton van Genugten rijdt bij WP5 een eerste tijd, even hopen dat hij dat vast kan houden
Kunnen ze dan niet beter trucks ruilen?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
QFT. En vanaf morgen Gerard maar snelle service voor Ton. Hij rijdt de Rooy er nu al 4 dagen op rij finaal uit, terwijl zijn truck een stuk zwaarder is
gewoon de troep uit Ton zijn laadbak bij Gerard achterin mikken. En als daar niet genoeg ruimte is kunnen er wel wat banden op het dak en één vooraan op de neus. Ook gemakkelijk bij het aanduwen (of wegduwen van een Kamaz)quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kunnen ze dan niet beter trucks ruilen?
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Gerard zou sneller zijn als Ton v Genugten hem zou slepen
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Gerard zou sneller zijn als Ton v Genugten hem zou slepen
Tussen wp5 en wp6 is geneutraliseerd?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Die tracker kan ik geen chocola van maken trouwens. Blijkbaar is het anderhalf uur rijden van WP5 naar wp6? En bij WP6 staat nu Gerard zijn tijd die hij bij WP5 had
jaquote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh dat zou weleens kunnen ja, dit was die etappe met die special in 2 delen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |