Jazeker als je geen linkse burgemeester hebt kan het.quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:49 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Kijk, politie welke pro-actief ingrijpt, het kan dus wel.
Nee ook gewoon na 12 uur snachts.quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:51 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Is het niet eerder nieuwjaar in Helsinki?
wist je dat niet? doe ik al jarenquote:Op donderdag 7 januari 2016 16:52 schreef dimmak het volgende:
Huh, aanranden is dus een dingetje met Oud & Nieuw?
quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:52 schreef jatochneetoch het volgende:
[..]
Nee ook gewoon na 12 uur snachts.
Goed om te weten.quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:53 schreef Nielsch het volgende:
[..]
wist je dat niet? doe ik al jaren
quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:53 schreef Physsic het volgende:
Haha, ik dacht iets anders bij 'Finnen'.
Geloofde er al niks van.
Ik denk dat de Duitsers er dan wel meer aan hadden gedaan.quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:54 schreef Tyr80 het volgende:
Maar als de Finnen het wisten van de Duitsers...waarom hebben de Duitsers dan niet meer gedaan?
quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:52 schreef jatochneetoch het volgende:
[..]
Als ik geen bron geef krijg je weer de vraag, bron?quote:
Jij niet, die knuppels van de Telegraaf bedoel ik. Vast niet dat die een correspondent ter plaatsen hebben.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:18 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Als ik geen bron geef krijg je weer de vraag, bron?
Agh zo nee die zullen het van Reuters of ANP door gekregen hebben.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:20 schreef zeer het volgende:
[..]
Jij niet, die knuppels van de Telegraaf bedoel ik. Vast niet dat die een correspondent ter plaatsen hebben.
Op zich wel netjes om een bericht waarin geïmpliceerd wordt dat er georganiseerde massa verkrachtingen zijn voorkomen door massale politie inzet vanuit het hele land eventjes te onderbouwen met een bron, vind je niet?quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:21 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Agh zo nee die zullen het van Reuters of ANP door gekregen hebben.
Dan worden al die vrouwen gestenigd.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:18 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Wat zou er gebeuren wanneer een groep blanke jongens tijdens het suikerfeest massaal islamitische vrouwen in hun anusjes gingen porren?
quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:26 schreef zeer het volgende:
[..]
Op zich wel netjes om een bericht waarin geïmpliceerd wordt dat er georganiseerde massa verkrachtingen zijn voorkomen door massale politie inzet vanuit het hele land eventjes te onderbouwen met een bron, vind je niet?
quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan worden al die vrouwen gestenigd.
In Zweden zwijgen vrouwen tenminste. Zoals het heurt.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:35 schreef Cactus1 het volgende:
Hoe is het eigenlijk verlopen in Zweden?
Was het daar ook een rustige nacht, zoals de politie in Keulen het eerst ook omschreef?
Ga maar slapen mensen, het is dit jaar weer veiliger geworden.
Niksquote:Op donderdag 7 januari 2016 17:18 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Wat zou er gebeuren wanneer een groep blanke jongens tijdens het suikerfeest massaal islamitische vrouwen in hun anusjes gingen porren?
quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:38 schreef Charleville het volgende:
Mijn bloed kookt, er was net een turk aan de deur met een pizza bestelling ik had niks besteld. en via de interkom zag ik hem staan, eerste keer nam ik niet op, toen belde hij weer, en zag ik hem weer op het schermpje, ik heb toen gezegd ''ga lekker vrouwen verkrachten kut moslim''.
Misschien niet geheel terecht, maar ik kan hier gewoon niet mee omgaan..
Mijn bloed kookt, er was net een turk aan de deur met een pizza bestelling ik had niks besteld. en via de interkom zag ik hem staan, eerste keer nam ik niet op, toen belde hij weer, en zag ik hem weer op het schermpje, ik heb toen gezegd ''ga lekker vrouwen verkrachten kut moslim''.
Kijk maar uit, dadelijk krijg je ook een "gedragsinstructie".quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:38 schreef Charleville het volgende:
Ik snap de frustratie.. jij zag een turk en dacht shoarma en toen had de malloot pizza bij?quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:38 schreef Charleville het volgende:
quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:50 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Jazeker als je geen linkse burgemeester hebt kan het.
Het is geen hogere wiskunde hoor.quote:
Andere tijdzone. Daarom vraag ik mij af of ze op keulen hebben kunnen reageren.quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:52 schreef jatochneetoch het volgende:
[..]
Ik weet niet of je kan rekenen, maar de vluchtelingen kwamen EU niet binnen vanwege linkse partijen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:45 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Het is geen hogere wiskunde hoor.
Linkse burgemeester is wegkijken.
Rechtse burgemeester is handelen indien nodig.
Daar heb ik het niet over ik heb het over handelen of wegkijken van burgemeesters.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:46 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik weet niet of je kan rekenen, maar de vluchtelingen kwamen EU niet binnen vanwege linkse partijen.
Rechts heeft deze problemen gecreëerd.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:48 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Daar heb ik het niet over ik heb het over handelen of wegkijken van burgemeesters.
Zie bijvoorbeeld oud burgemeester kopje thee van Amsterdam.
Midden coalitieland leven we in...quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:49 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Rechts heeft deze problemen gecreëerd.
twitter:ADnl twitterde op donderdag 07-01-2016 om 18:09:59Na Keulen nu ook aanrandingen gemeld in Zürich https://t.co/9YHArd01q7 reageer retweet
Het word er gewoon doodgezwegen, zoals met alle nieuws over immigranten.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:36 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
In Zweden zwijgen vrouwen tenminste. Zoals het heurt.
Hier zetten we dingen in de fik en belagen we de politie, in het MO doen ze blijkbaar aan massa-aanrandingen. Ieder zijn ding hè!quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:52 schreef dimmak het volgende:
Huh, aanranden is dus een dingetje met Oud & Nieuw?
Kan niet, zijn twee woorden.quote:Op donderdag 7 januari 2016 18:34 schreef -Hakuna- het volgende:
Seksuele rooftocht, dat wordt het woord van 2016.
Ik gebruik liever 'islamitische verkrachtingsepidimie'.quote:Op donderdag 7 januari 2016 18:34 schreef -Hakuna- het volgende:
Seksuele rooftocht, dat wordt het woord van 2016.
Nu ken ik jouw sekse niet, maar had je hem conform gedragscode niet moeten uitnodigen?quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:38 schreef Charleville het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |