SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***
quote:Op donderdag 7 januari 2016 10:48 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zit al weer 4 dagen in de goede flow!En dus vliegt het er met vanouds 'eerste-weeks-tempo' vanaf!
Maar goed, morgen weer vliegen en een week lang hotel en restaurants, dus het gaat even doorbijten worden. Vaak wel een goeie om even door te pakken met afkicken van ongelimiteerd snoepen en vreten, maar ook een week met 'geen dessert, geen dessert, geen dessert, ah fuck it... toch maar wel'.
*must be strong!
Misschien waarschuw ik je voor iets dat je al weet, maar noten bevatten behoorlijk veel calorieën he.quote:Op donderdag 7 januari 2016 10:51 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb iig een zak met ongebrande, ongezouten noten mee voor in het vliegtuig. Dagvlucht morgen en verveling staat garant voor snaaitrek. Nu blijf ik hopelijk weg van de koekjes uit de pantry.![]()
Maar noten zijn awesomequote:Op donderdag 7 januari 2016 11:13 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Misschien waarschuw ik je voor iets dat je al weet, maar noten bevatten behoorlijk veel calorieën he.
Jup, bekend, maar beter een zak noten dan een zak M&M's toch? Die wil ik namelijk ook wel eens halen voor aan boord.quote:Op donderdag 7 januari 2016 11:13 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Misschien waarschuw ik je voor iets dat je al weet, maar noten bevatten behoorlijk veel calorieën he.
Ik vind fruit doseren zelf soms ook best lastig, 2 stuks is mijn richtlijn maar zeker de laatste tijd kom ik daar toch vaak overheen (3 stuks), eigenlijk is het enige andere tussendoortje wat heel makkelijk is een eitje of blikje tonijn, maar die heb ik niet elk moment voor handen en m'n collega's wil ik de meur niet aandoen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 11:25 schreef Stormqueen het volgende:
Hahaha ja, de noten en tropisch fruit valkuilik had laatst een training waarbij ik iemand een zak noten uit zijn tas zag trekken waar ik de slappe lach van kreeg. Zat minstens een pond in. Keigezond jongeuh!
Misschien had hij wel moeite met aankomenquote:Op donderdag 7 januari 2016 11:25 schreef Stormqueen het volgende:
Hahaha ja, de noten en tropisch fruit valkuilik had laatst een training waarbij ik iemand een zak noten uit zijn tas zag trekken waar ik de slappe lach van kreeg. Zat minstens een pond in. Keigezond jongeuh!
Bulken he, eerst een overschot creëren voor spierbouw, en daarna tot in het ongezonde droogtrainen om in een speedo voor een jury te gaan staan.quote:Op donderdag 7 januari 2016 11:29 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Misschien had hij wel moeite met aankomenIk zie soms ook op instagram van die halve bodybuilders hele bakken ijs of 3 biefstukken wegwerken.. FML
Oeh, tof!quote:Op donderdag 7 januari 2016 11:28 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik ga ineens ook heel vaak wegNet gehoord dat ik geaccepteerd ben voor een conferentie in Lissabon in februari, perfecte timing voor een paar dagen ontsnappen uit de winter
Daarnaast in januari nog een 2-daags tripje naar een voor mij onbekende bestemming, wat mijn vriend geboekt heeft. En in maart 10daags trainingskamp op Tenerife![]()
Zo kom ik mijn winterdepressie wel doorConferenties zijn alleen altijd wel lastig omdat het hele netwerkgedeelte samenhangt met veel eten en veel drinken, maar dan moet ik mijn moed maar verzamelen zonder alcohol, en hardloopschoenen mee!
Wat betreft noten; daarom vind ik noten die je zelf nog moet kraken zo fijn, dan eet je niet in één keer 100 gram weg
Dat gedroogd fruit is ook evil.quote:Op donderdag 7 januari 2016 11:25 schreef Stormqueen het volgende:
Ach de meeste topsporten zijn niet gezondquote:Op donderdag 7 januari 2016 11:31 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Bulken he, eerst een overschot creëren voor spierbouw, en daarna tot in het ongezonde droogtrainen om in een speedo voor een jury te gaan staan.
Heb 't nooit begrepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |