Ja je kan beter een hele studie gaan doen wil je dat spel spelen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:39 schreef Geerd het volgende:
[..]
Crusader kings 2 lijkt mij wel lachen ingewikkeld?
quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:41 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ja je kan beter een hele studie gaan doen wil je dat spel spelen.
Uhmzz thuis maar eens even youtube filmpje kijkenquote:Op donderdag 7 januari 2016 23:40 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Serieus?
Ja, het begin wel maar als je eenmaal de beginselen van de intrigues doorkrijgt is het super cool. Heb er bijna 600 uur in zitten volgens Steam.
Man dat met die hockeypuck ik zal het nooit begrijpen... Nee ik vond het geen geweldig goal, airshots met bal die zijn mooi.quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:40 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Heb je mijn prachtige goal van gisteren gezien?
Meerdere.quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:42 schreef Geerd het volgende:
[..]
Uhmzz thuis maar eens even youtube filmpje kijken
speelt deze baas ook CKII?quote:
Eindelijk gozer, ik zat al te wachten op dat moment!quote:
quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:42 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Man dat met die hockeypuck ik zal het nooit begrijpen... Nee ik vond het geen geweldig goal, airshots met bal die zijn mooi.
De puck verdwijnt de bal niet, toch? Nee die puck ik vind er geen zak aan... De bal!! De bal!!quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:47 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Mijn balgevoel is vrij belabberd, maar ik kan aardig met die puck overweg
quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:46 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Als ik niet wacht op een casus belli.
Je maakt geen legers je roept ze op, je bent een koning met vazallen. Dus je moet de vazallen bij je hebben etc.quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:48 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zo ingewikkeld dacht een beetje legers maken en slachten ?
Waar moet 'ie in verdwijnen dan?quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:48 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
De puck verdwijnt de bal niet, toch? Nee die puck ik vind er geen zak aan... De bal!! De bal!!
gek het spel draait niet om vechtenquote:Op donderdag 7 januari 2016 23:48 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zo ingewikkeld dacht een beetje legers maken en slachten ?
Ohw aan de naam denk je ergens anders aanquote:Op donderdag 7 januari 2016 23:49 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
gek het spel draait niet om vechten
Wel een beetje maar de essentie ligt anders, meer politiek.
Owh ik dacht die Geerd heeft tenminste een recentie gelezen voordat ie zegt dat het ene leuk spel lijkt.quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:50 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ohw aan de naam denk je ergens anders aan
Mijn balgevoel is zo fucked up, manquote:Op donderdag 7 januari 2016 23:49 schreef renwan het volgende:
Ik heb vanmiddag ook een potje met die puck gedaan, vond het maar lastig
Is toch met de feestdagen puck of niet?quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:49 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Waar moet 'ie in verdwijnen dan?
Kan ik nu wel even doen, weer je zo nog een goedequote:Op donderdag 7 januari 2016 23:50 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Owh ik dacht die Geerd heeft tenminste een recentie gelezen voordat ie zegt dat het ene leuk spel lijkt.
Je kan beter voor Europa universalis gaan denk ik, of hearts of iron meen ik.quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:51 schreef Geerd het volgende:
[..]
Kan ik nu wel even doen, weer je zo nog een goede
CK II je hebt vassal lords en die helpen je, maar zodra ze te sterk worden proberen ze hoe dan ook je te verneukenquote:Op donderdag 7 januari 2016 23:54 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Je kan beter voor Europa universalis gaan denk ik, of hearts of iron meen ik.
Ook daar moet je een heel boek voor lezen om het te kunnen spelen, Europa univeralis is lastig.
Crusader kings II = politiek spel.
Europa Univeralis jij bent de baas, en je maakt de legers maar moet ook economie etc regelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |