Daar heb je wel lang over gedaanquote:
Beter komen er dit jaar wel wat goede films uit!quote:
Ja was pas kwart over 12 klaar. Moest nog aan de wandel en net even het vrouwtje geknuffeld en aandacht gegeven. Nu kan ik mijn aandacht op de cafebezoekers richtenquote:
Nee ! Hoorde geritsel toen ik binnenkwam in de vuilniszak ik als een mongool der op stampen.quote:
Heldquote:Op vrijdag 8 januari 2016 01:00 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nee ! Hoorde geritsel toen ik binnenkwam in de vuilniszak ik als een mongool der op stampen.
[ afbeelding ]
Niet 1 maar 2 muizen![]()
![]()
Een waardigere manier om heen te gaan bestaat nietquote:
Godver wat een eindbaasquote:Op vrijdag 8 januari 2016 01:00 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nee ! Hoorde geritsel toen ik binnenkwam in de vuilniszak ik als een mongool der op stampen.
[ afbeelding ]
![]()
Trouwens, je hebt toch wel 50 cent gegeven voor je ging stampen he?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 01:00 schreef Geerd het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Gewoon snelle en pijnloze dood gunnen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 01:01 schreef Geerd het volgende:
Dacht eerst pak met de hand ff alles over maar voor het zelfde geld leeft er nog een en bijt je
Waar woon je dan dat er avondwinkels nog open zijn na 12 uur?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 01:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja was pas kwart over 12 klaar. Moest nog aan de wandel en net even het vrouwtje geknuffeld en aandacht gegeven. Nu kan ik mijn aandacht op de cafebezoekers richten![]()
Ik mag dronken thuis komen uit Cafe Geerd vandaag
Groningen. Deze is tot 1 uur open, de andere in de stad tot een uur of 5 geloof ik.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 01:03 schreef renwan het volgende:
[..]
Waar woon je dan dat er avondwinkels nog open zijn na 12 uur?
In Groningen nog wel!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 01:03 schreef renwan het volgende:
[..]
Waar woon je dan dat er avondwinkels nog open zijn na 12 uur?
In Den Haag moeten ze om 12 uur dicht zijnquote:Op vrijdag 8 januari 2016 01:03 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Groningen. Deze is tot 1 uur open, de andere in de stad tot een uur of 5 geloof ik.
Voor mijn raam zit een ventilatiegat naar de kruipruimte. alleen het rooster zit er niet meer inquote:Op vrijdag 8 januari 2016 01:02 schreef Simterklaas het volgende:
Waar komen al die muizen dan vandaan, joh?
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 01:02 schreef renwan het volgende:
[..]
Trouwens, je hebt toch wel 50 cent gegeven voor je ging stampen he?
Klootzakkerij. Je hebt toch nog wel van die Marokkaanse zaakjes? Tussen Moerwijk station en Laakkwartier heb je meerdere toko's die nog wel open zijn.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 01:04 schreef renwan het volgende:
[..]
In Den Haag moeten ze om 12 uur dicht zijn![]()
Toen ik die eerste 4 had werd het al 75% minder dus ik dacht naah als ik een verdelger laat komen kost het mij 100 plus euro.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 01:02 schreef Simterklaas het volgende:
Waar komen al die muizen dan vandaan, joh?
Kan je zelf niet iets knutselen met wat plankjes?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 01:05 schreef Geerd het volgende:
[..]
Voor mijn raam zit een ventilatiegat naar de kruipruimte. alleen het rooster zit er niet meer in
Timmerman al voor gebeld die komt wel een keer.
Nee man moet er wel een beetje netjes uitzien hequote:Op vrijdag 8 januari 2016 01:07 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Kan je zelf niet iets knutselen met wat plankjes?
Nu heb ik trek in satéquote:Op vrijdag 8 januari 2016 01:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Klootzakkerij. Je hebt toch nog wel van die Marokkaanse zaakjes? Tussen Moerwijk station en Laakkwartier heb je meerdere toko's die nog wel open zijn.
Ik liep altijd voorbij station Moerwijk naar zo'n louche snackbar. 2 euro per blikje Heineken, maar als je er vreten bij kocht waren ze maar 1 euro
Gelijk patat en pikanto sate natuurlijk, incluis 20 blikjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |