Probeer het hier anders:quote:Op vrijdag 3 juni 2016 10:43 schreef Kn0x het volgende:
Deze vraag is waarschijnlijk al 6 miljoen keer gesteld, dus mijn excuses alvast hiervoor. Deze crew is volgens mij puur opgezet voor PS3/PS4. Is er binnen FOK! ook een XBO-crew? (vloeken in de kerk, ik weet het. PS > XB).
Dat ding van mij zit te verstoffenquote:Op zaterdag 16 juli 2016 21:58 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
zat jij gisteren in zo´n tank?
jouw ding?quote:Op zaterdag 16 juli 2016 21:59 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Dat ding van mij zit te verstoffen![]()
9/11quote:
morgenavond..quote:Op zaterdag 23 juli 2016 13:00 schreef HaagseSjonniee het volgende:
Ik heb de heist van de bank iemand die wilt spelen ?
oldbie.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:15 schreef Grielen het volgende:
Weet iemand of je de kleur van die luchtstreepjes achter de auto aan kunt passen?
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:15 schreef Grielen het volgende:
Weet iemand of je de kleur van die luchtstreepjes achter de auto aan kunt passen?
Waarom negeer jij mijn uitnodigingen voor de party. beter accepteer je ze de volgende keer hequote:
Wanneer krijgen we nou dat geld van Rockstar?quote:
Omdat ik met chick op de bank zat te netflixen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:27 schreef Grielen het volgende:
[..]
Waarom negeer jij mijn uitnodigingen voor de party. beter accepteer je ze de volgende keer he
Je kan je chick ook lekker op een tablet laten netflixenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:27 schreef Leonos het volgende:
[..]
Omdat ik met chick op de bank zat te netflixen.
Als ik accepteer, merk je dat wel.
Ik moest zelf ook netflixen. En heb geen gta meerquote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:34 schreef Grielen het volgende:
[..]
Je kan je chick ook lekker op een tablet laten netflixen
of lekker met de buurman laten "net" "flixen"
Kleedje over de bank.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:35 schreef Grielen het volgende:
Heb je je bank naderhand wel schoongemaakt viespeuk?
neequote:Op woensdag 7 september 2016 22:11 schreef Koenani het volgende:
Iemand zin om een rookie op GTA online te helpen op de ps4, wil wat missies doen maar constant met kneuzen geteamed zitten of trollers schiet niet op..
PSN: Eekhoornleger
dat is er al een tijdje kale homo:quote:Op donderdag 8 september 2016 22:11 schreef Kalebatz het volgende:
Wie opent er straks een BF1 topicreeksje dan.
Oke bedanktquote:
je kan beter aan raconquote:Op woensdag 7 september 2016 22:11 schreef Koenani het volgende:
Iemand zin om een rookie op GTA online te helpen op de ps4, wil wat missies doen maar constant met kneuzen geteamed zitten of trollers schiet niet op..
Das een algemeen topic banaantje, het moet natuurlijk net zo'n topic worden als dezen. Voor ps4 gebruikers en ook zo'n mooie opquote:Op vrijdag 9 september 2016 13:10 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
dat is er al een tijdje kale homo:
GAM / Battlefield 1 #4 - Whoop Whoop!
Hallo!quote:Op woensdag 7 september 2016 22:11 schreef Koenani het volgende:
Leuk, zullen we samen op kamelen door de desertt rijden?quote:Op zaterdag 10 september 2016 17:29 schreef Grielen het volgende:
[..]
Hallo!
ik heb erg veel zin om samen met jou leuke activiteiten te doen in de GTA online wereld! Misschien kunnen we wel hele goede vriendjes worden.
mijn PSN is: painore
hebben die kamelen wel luchtstreepjes?quote:Op zaterdag 10 september 2016 17:33 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
Leuk, zullen we samen op kamelen door de desertt rijden?
Moet je Rockstar even een mailtje sturenquote:Op zaterdag 10 september 2016 17:36 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
hebben die kamelen wel luchtstreepjes?
Lester bellenquote:Op zaterdag 10 september 2016 17:50 schreef Grielen het volgende:
[..]
Moet je Rockstar even een mailtje sturen
Lievquote:Op zaterdag 10 september 2016 17:29 schreef Grielen het volgende:
[..]
Hallo!
ik heb erg veel zin om samen met jou leuke activiteiten te doen in de GTA online wereld! Misschien kunnen we wel hele goede vriendjes worden.
mijn PSN is: painore
had ik al gedaan om te klagen dat ik elke keer niet kon inloggen nadat ik het geld liet regenen. Dat ze eens competente programmeurs moeten aannemen.quote:Op zaterdag 10 september 2016 17:50 schreef Grielen het volgende:
[..]
Moet je Rockstar even een mailtje sturen
wat is je psn?quote:Op vrijdag 16 september 2016 19:22 schreef Royke87 het volgende:
Iemand interesse om een keer wat heists te doen? Niemand van mijn vrienden speelt meer GTA nadat we de X360 hadden omgeruild voor een PS4 maar ik heb het spel opnieuw gekocht een tijd geleden en zit er weer helemaal in.
Alleen de heists doen is zeer irritant, als voorbeeld de prison break een aantal situaties deze week. Iemand gaat dood op het laatst als iedereen op het strand moet landen, missie helemaal overnieuw kunnen doen. Meerdere keren dat iemand opeens weg gaat en de missie is mislukt. Vanmiddag ook een keer een potential cut van 125.000 en de persoon die prisoner was liet mij alles alleen doen in de gevangenis als bewaker en toen ik op een gegeven moment dood ging en we opnieuw begonnen was meneer dus schijnbaar al de hele tijd AFK en nadat ik 10 minuten voor spek en bonen wachte in de bus dat hij instapte was hij opeens weg. Meer mensen die zich hierin kunnen vinden?
toegevoegdquote:Op zaterdag 17 september 2016 05:56 schreef PicoMMP het volgende:
Hallo, ik wil graag racen, missies en heists doen. Voeg me toe.
PSN: pascaldenijs
quote:Op zaterdag 17 september 2016 05:56 schreef PicoMMP het volgende:
CousinSkeeter_87quote:wat is je psn?
Speel nu wat meer elder scrolls online, maar gta doen we ook veel.
Ik zal je ook wel even toevoegen.quote:Op zaterdag 17 september 2016 05:56 schreef PicoMMP het volgende:
quote:Op donderdag 22 september 2016 00:36 schreef Kalebatz het volgende:
Hallon ik wouw graag meer gta spelen maar heel veel van mijn paar vrienden hebben die spel niet meer. Voeg me maar toe voor een leuke spel. Mijn psn is shroomstamp69
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |