Oke als je iemand niet durft aan te kijken en dingen laat vallen als diegene in een straal van 6 meter komt zou je dat een spanningsveld kunnen noemen?quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:36 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Dat is een spanningsveld. Soms komt het voor dat je elkaar al langer kent via het werk bijvoorbeeld en dan is dat spanningsveld er al en wil je elkaar gewoon bespringen, maar als ik iemand net ken doe ik het liever rustiger aan.
Ben geen dame, ben een Marokkaan.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:37 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Crip pls dit is toch geen stijl voor een damegedraag je eens man
en hoe weet je of iemand interesse heeft in jou?quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:36 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Dat is een spanningsveld. Soms komt het voor dat je elkaar al langer kent via het werk bijvoorbeeld en dan is dat spanningsveld er al en wil je elkaar gewoon bespringen, maar als ik iemand net ken doe ik het liever rustiger aan.
De spanning moet ook in de interactie zitten.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:38 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Oke als je iemand niet durft aan te kijken en dingen laat vallen als diegene in een straal van 6 meter komt zou je dat een spanningsveld kunnen noemen?
ik had net nog topic over me anus gemaakt maar remker heeft hem dicht gedaanquote:
Was vast terecht./quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:39 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
ik had net nog topic over me anus gemaakt maar remker heeft hem dicht gedaan
en daarna slotje op topic gedaan
Echt slim ben jij.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Marokkanen zijn geen dames xcachet.
Oh oke nvm danquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:38 schreef Chai het volgende:
[..]
De spanning moet ook in de interactie zitten.
Jeetjequote:Op woensdag 6 januari 2016 21:38 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Oke als je iemand niet durft aan te kijken en dingen laat vallen als diegene in een straal van 6 meter komt zou je dat een spanningsveld kunnen noemen?
Weet ik dat ook weer.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Marokkanen zijn geen dames xcachet.
Ja en wat Chai zegt. Het zit 'm ook in de interaktie.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:38 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Doe ik toch niet expresquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waarom doe je zo wanhopig Aber
Niels is hier helemaal niet.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:42 schreef TARDIS. het volgende:
hey niels ik ben je echt belachelijk aan het maken met hoink aan de telefoon man
Dat is wel een heel wanhopige vergelijking.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:41 schreef Crip het volgende:
Aber en haar collega zijn de nieuwe dima en treinmeisje.
Je doet je best maar.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:42 schreef TARDIS. het volgende:
hey niels ik ben je echt belachelijk aan het maken met hoink aan de telefoon man
Zijn jullie aan het gossipen over de telefoon terwijl jullie komkommertjes over jullie oogjes hebben, wat snoezig.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:42 schreef TARDIS. het volgende:
Ja vin jequote:Op woensdag 6 januari 2016 21:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat is wel een heel wanhopige vergelijking.
Zullen we een keer seksdaten?quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:44 schreef Crip het volgende:
Zijn jullie aan het gossipen over de telefoon terwijl jullie komkommertjes over jullie oogjes hebben, wat snoezig.
jij hebt echt zieke gedachtesquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:45 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
moet je eerst je eikel eraf snijden want dat hebben alle moslimmers
Vriest nu alquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:47 schreef Stompzinnig het volgende:
Niels, gaat het vriezen in Hoogeveem vanacht?
Behalve als ik op m'n plaat ga zoals een paar dagen geleden.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:46 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja jij bent lekker smooth op je skates he
Jij wil wel toch?quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:46 schreef xcachet het volgende:
Wil jij Crip eens even heel gauw met rust laten
Sodemieter hypocriet rundquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:51 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Alsof je daar nog overheen wil na 10 spanjolen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |