HAHAHGAHAHAHGAHAHAHAHAHAHAHHHHGHAHAHABAHABAHAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik vind het vooral belangrijk dat een man om mijn grapjes kan lachen, wat vind jij daarvan?
Oké mooi, want sommigen vinden volgens mij dat het vooral andersom moet zijn en dat ik vooral hém grappig moet vinden.quote:
quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:24 schreef xcachet het volgende:
Wat kortzichtig
Als of iedere meid eerst een band wilt smeden voordat hij eroverheen mag. Man man man.
ik vind eigenlijk alleen mijn eigen grappen leukquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Oké mooi, want sommigen vinden volgens mij dat het vooral andersom moet zijn en dat ik vooral hém grappig moet vinden.
Vrouwen zijn meestal toch ook niet echt grappigquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Oké mooi, want sommigen vinden volgens mij dat het vooral andersom moet zijn en dat ik vooral hém grappig moet vinden.
sleddebakquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:24 schreef xcachet het volgende:
Wat kortzichtig
Als of iedere meid eerst een band wilt smeden voordat hij eroverheen mag. Man man man.
Opkkren verfomfaaide krabquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:26 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Vrouwen zijn meestal toch ook niet echt grappig
Jawel, maar ze houden zich vaak in omdat het als intimiderend wordt ervaren door mannen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:26 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Vrouwen zijn meestal toch ook niet echt grappig
Beetje spanning is juist het leuke.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:22 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Aha oke maar hoe weet je nou of ze interesse heeft?
Iemand legde een keer zijn hand op mijn knie was echt een super awkward momentje ha ha
hahahaquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Jawel, maar ze houden zich vaak in omdat het als intimiderend wordt ervaren door mannen.
quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:30 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
tr in je kuttekont sjoelbakslet
Hoop dat je onderzoek nuttig was voor deze wereld.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:30 schreef Crip het volgende:
Bijna klaar met mijn fucking tweede onderzoek fuck yes yes
Kom je?quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:24 schreef xcachet het volgende:
Wat kortzichtig
Lol die mboer die een paar woordjes heeft geleerd en nu stoer doet.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:25 schreef Che_ het volgende:
Hahah die blonde op ned3
Zo'n lompe tokkie van het niveau supergirl
Ik zou niet durvenquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Insinueer je nu dat ik een slet ben?
nee helemaal fucking nietquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoop dat je onderzoek nuttig was voor deze wereld.
hou je fuking bek dicht jij boeler stomp je in je holle bolle anusquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:31 schreef Stompzinnig het volgende:
hoi cribble
lang niet gezien
even ruzie doen?
Die krullebol is welquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Lol die mboer die een paar woordjes heeft geleerd en nu stoer doet.
damn gurl i like ur stylequote:Op woensdag 6 januari 2016 21:33 schreef Crip het volgende:
[..]
hou je fuking bek dicht jij boeler stomp je in je holle bolle anus
vragen manquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:33 schreef Oberkullie het volgende:
Niels hoe weet je nou of ze intersse heeft?
En wat nou als ik dat lekker vindquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:33 schreef Crip het volgende:
[..]
liever een bolle anus dan een strakke anusquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:33 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat is een spanningsveld. Soms komt het voor dat je elkaar al langer kent via het werk bijvoorbeeld en dan is dat spanningsveld er al en wil je elkaar gewoon bespringen, maar als ik iemand net ken doe ik het liever rustiger aan.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:33 schreef Oberkullie het volgende:
Niels hoe weet je nou of ze intersse heeft?
oke on my wayquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik mag je niet slaan, maar kom me maar in elkaar timmeren
MBO en onderzoek in een zinquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:30 schreef Crip het volgende:
Bijna klaar met mijn fucking tweede onderzoek fuck yes yes
Crip pls dit is toch geen stijl voor een damequote:Op woensdag 6 januari 2016 21:33 schreef Crip het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:37 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Crip pls dit is toch geen stijl voor een damegedraag je eens man
Jij hebt zo'n vieze prolapse anus hequote:Op woensdag 6 januari 2016 21:36 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
liever een bolle anus dan een strakke anus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |