SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dus de halve wereld heeft een burn-out?quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
50 uur per week werken heb je binnen 10 jaar burn-out
Jij was toch top?quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:15 schreef Etsu het volgende:
later wil ik parttime werken
3 dagen en de resterende dagen huisvrouwtje
gezonde keus kaneelquote:Op woensdag 6 januari 2016 19:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb trek in een stokbroodje met brie.
Toen konden ze het niet permitteren om daarvoor thuis te blijven dat is wat anders.quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dus de halve wereld heeft een burn-out?
En de hele geschiedenis?
Dat ligt toch ook wel aan wat voor werk je gaat doen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
50 uur per week werken heb je binnen 10 jaar burn-out
oh, dan weet jij meer dan ikquote:Op woensdag 6 januari 2016 19:19 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Jezelf 'vrouwtje' noemen, vrouwtjes zijn in principe toch bottom.
Omdat we minder kunnen hebbenquote:Op woensdag 6 januari 2016 19:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toen konden ze het niet permitteren om daarvoor thuis te blijven dat is wat anders.
Nu tegenwoordig zie je het veel vaker voorkomen doordat mensen overwerkt zijn
En weinig ontspanning door de 24/7 connecties.quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat we minder kunnen hebben
Hoe zie jij dat dan met 24 uur voor je als je geen hoog uursalaris hebt? Dan pak je vaak minder dan een uitkering.
24 is inderdaad wat weinig.quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat we minder kunnen hebben
Hoe zie jij dat dan met 24 uur voor je als je geen hoog uursalaris hebt? Dan pak je vaak minder dan een uitkering.
Nee, ik ben op dieet.quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
gezonde keus kaneel
als ik jou was, zou ik dat nu halen nu het nog kan
en evt. dunne plakjes komkommer ertussen
30 uur op een laaggeschoold baantje zou ik echt niet zien zitten hoor.quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
24 is inderdaad wat weinig.
Maar 30 uur per week en goedkoop wonen als je alleen bent
Of normaal wonen met een partner die inkomen heeft kan je best prima nog van leven hoor in de vrije tijd die je daarmee maakts
morgen een nieuwe dagquote:Op woensdag 6 januari 2016 19:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, ik ben op dieet.
Heb al zat gegeten vandaag.
nicequote:Op woensdag 6 januari 2016 19:22 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb misschien afstudeerplek gefixt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |