SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dus de halve wereld heeft een burn-out?quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
50 uur per week werken heb je binnen 10 jaar burn-out
Jij was toch top?quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:15 schreef Etsu het volgende:
later wil ik parttime werken
3 dagen en de resterende dagen huisvrouwtje
gezonde keus kaneelquote:Op woensdag 6 januari 2016 19:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb trek in een stokbroodje met brie.
Toen konden ze het niet permitteren om daarvoor thuis te blijven dat is wat anders.quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dus de halve wereld heeft een burn-out?
En de hele geschiedenis?
Dat ligt toch ook wel aan wat voor werk je gaat doen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
50 uur per week werken heb je binnen 10 jaar burn-out
oh, dan weet jij meer dan ikquote:Op woensdag 6 januari 2016 19:19 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Jezelf 'vrouwtje' noemen, vrouwtjes zijn in principe toch bottom.
Omdat we minder kunnen hebbenquote:Op woensdag 6 januari 2016 19:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toen konden ze het niet permitteren om daarvoor thuis te blijven dat is wat anders.
Nu tegenwoordig zie je het veel vaker voorkomen doordat mensen overwerkt zijn
En weinig ontspanning door de 24/7 connecties.quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat we minder kunnen hebben
Hoe zie jij dat dan met 24 uur voor je als je geen hoog uursalaris hebt? Dan pak je vaak minder dan een uitkering.
24 is inderdaad wat weinig.quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat we minder kunnen hebben
Hoe zie jij dat dan met 24 uur voor je als je geen hoog uursalaris hebt? Dan pak je vaak minder dan een uitkering.
Nee, ik ben op dieet.quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
gezonde keus kaneel
als ik jou was, zou ik dat nu halen nu het nog kan
en evt. dunne plakjes komkommer ertussen
30 uur op een laaggeschoold baantje zou ik echt niet zien zitten hoor.quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
24 is inderdaad wat weinig.
Maar 30 uur per week en goedkoop wonen als je alleen bent
Of normaal wonen met een partner die inkomen heeft kan je best prima nog van leven hoor in de vrije tijd die je daarmee maakts
morgen een nieuwe dagquote:Op woensdag 6 januari 2016 19:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, ik ben op dieet.
Heb al zat gegeten vandaag.
nicequote:Op woensdag 6 januari 2016 19:22 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb misschien afstudeerplek gefixt.
Nou ja, dan verdien je 500 euro meer per maand maar werk je wel veel meer zodat je amper vrije tijd hebt. Dan zou ik liever minder verdienenquote:Op woensdag 6 januari 2016 19:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
30 uur op een laaggeschoold baantje zou ik echt niet zien zitten hoor.
jij niet per se want jij wil tenminste nog werkenquote:
Wat moet je in je vrije tijd als je het geld niet hebt om echt leuke dingen te doenquote:Op woensdag 6 januari 2016 19:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, dan verdien je 500 euro meer per maand maar werk je wel veel meer zodat je amper vrije tijd hebt. Dan zou ik liever minder verdienen
ja das waarquote:Op woensdag 6 januari 2016 19:22 schreef supersof het volgende:
[..]
jij niet per se want jij wil tenminste nog werken
Morgen heb ik joylent.quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
morgen een nieuwe dag![]()
inso en ik vertrouwen erop dat je ooit stokbroodje met brie gaat eten
Fissa.quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:22 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb misschien afstudeerplek gefixt.
wat voor studie doe je?quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gewoon op de uni.
Ik stel de stage uit tot na die tijd denk ik
Is wel een prima kans dit.
Ontspannen en sociaal doen hoeft niet veel geld te kosten natuurlijkquote:Op woensdag 6 januari 2016 19:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat moet je in je vrije tijd als je het geld niet hebt om echt leuke dingen te doen
Ik vond 50 uur ook wel oke.quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:23 schreef JanCees het volgende:
50 uur is niet super veel hoor
9 uur per dag of desnoods spreid je het met de zaterdag erbij
en werk moet wel gevarieerd zijn ja of goeie collega's
Gewoon ebooks piraten.quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat moet je in je vrije tijd als je het geld niet hebt om echt leuke dingen te doen
Nou ja, er zijn weinig mensen die ontspannen en sociaal doen. Zelfs als ze 0 uur werken.quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ontspannen en sociaal doen hoeft niet veel geld te kosten natuurlijk
En dit natuurlijk ja, als je je werk heel leuk vind om te doen dan zal je gemakkelijker meer uren makenquote:Op woensdag 6 januari 2016 19:24 schreef Etsu het volgende:
ligt n beetje aan t werk wat je gaat doen denk ik
En sommige banen vergen per uur veel meer van je energie dan andere.quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dit natuurlijk ja, als je je werk heel leuk vind om te doen dan zal je gemakkelijker meer uren maken
Klopt wel jaquote:Op woensdag 6 januari 2016 19:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En sommige banen vergen per uur veel meer van je energie dan andere.
Maar niet iedereen ambieert 4/5 per maandquote:Op woensdag 6 januari 2016 19:26 schreef Insomnia_ het volgende:
Verder snap ik het wel als je een baantje hebt die richting de 4k-5k op fulltime basis gaat.
Dan kun je het wel missen, maar voor veel mensen is dat neit echt weggelegd.
En als je dat niet ambieert zit parttime werken er voor de meeste helemaal niet in.quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:27 schreef Fok-it het volgende:
Maar niet iedereen ambieert 4/5 per maand![]()
Ik kan max 5k pakken geloof ik.quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar niet iedereen ambieert 4/5 per maand![]()
Als het er ooit van zou komen graag natuurlijkMaar ik zou niet extra willen werken om tot een bepaald maandelijks inkomen te komen
werk jij eigenlijk op fulltime basis kaneel?quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan max 5k pakken geloof ik.
Ja.quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
werk jij eigenlijk op fulltime basis kaneel?
En waarom kunnen alle vrouwen met kinderen het dan wel?quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En als je dat niet ambieert zit parttime werken er voor de meeste helemaal niet in.
Even serieuze vraag dan he, zou je als startende leraar redelijk rondkomen als parttimer 24-30 uur?quote:
tweeverdienersquote:Op woensdag 6 januari 2016 19:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En waarom kunnen alle vrouwen met kinderen het dan wel?
Zou niet weten waarom niet. Met een baantje van 32 uur zit je al bijna op 2k met minimaal uurloon.quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En als je dat niet ambieert zit parttime werken er voor de meeste helemaal niet in.
Ja, heb ik het toch ook overquote:
Maar dat krijg je niet.quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:29 schreef Fok-it het volgende:
Met een baantje van 32 uur zit je al bijna op 2k met minimaal uurloon.
Oh, ja dan kan het wel. Maar in je eentje niet.quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dacht dat het daar ook over ging
Ja hoor. Zolang je niet verwacht 3 keer per jaar op vakantie te kunnen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Even serieuze vraag dan he, zou je als startende leraar redelijk rondkomen als parttimer 24-30 uur?
met 10 per uur?quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou niet weten waarom niet. Met een baantje van 32 uur zit je al bijna op 2k met minimaal uurloon.
Tja, ik ben dan van de stempel.quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja hoor. Zolang je niet verwacht 3 keer per jaar op vakantie te kunnen.
netto niet nee. Nou oke, 1,5 danquote:Op woensdag 6 januari 2016 19:30 schreef Insomnia_ het volgende:
met 32 uur krijg je echt nooit 2k netto
Wel iets meer dan 10 per uur lijkt me toch? Voor gediplomeerd werk gewoonquote:
Bijkomen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tja, ik ben dan van de stempel.
Wat moet je dan met je vrije tijd.
1500 lijkt me ook stug, dat zijn veel mbo4 fulltime banenquote:
ik zelfs dat nietquote:Op woensdag 6 januari 2016 19:32 schreef Lokasenna het volgende:
Ik studeer al bijna 5 jaar, heb weinig anders geleerd dan omgaan met veel vrije tijd en weinig geld.
Stel dat ik in de beveiliging zou gaan werken krijg ik wel ortquote:Op woensdag 6 januari 2016 19:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
1500 lijkt me ook stug, dat zijn veel mbo4 fulltime banen
40 uur fulltime is minimum loon 1532.quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stel dat ik in de beveiliging zou gaan werken krijg ik wel ort![]()
Maargoed, misschien heb je wel gelijk hoor, geen idee. Zal eens kijken wat er over te vinden is
laatst rente uitgekeerd gekregenquote:Op woensdag 6 januari 2016 19:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
jij omgaan met veel geld lekker hoor
je krijgt natuurlijk wel lekker toeslagen van de overheid. Als je net die grens overgaat ga je er op achteruitquote:Op woensdag 6 januari 2016 19:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
40 uur fulltime is minimum loon 1532.
Dan heb je 1225 als je 32 uur werkt.
Mwah.
Hmm.quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
40 uur fulltime is minimum loon 1532.
Dan heb je 1225 als je 32 uur werkt.
Mwah.
Je kan er van rondkomen, maar echt leuke dingen zitten er niet in.quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm.
Hou je weinig geld over voor leuke dingen.
3 jaar geleden wist ik amper wat aandelen warenquote:Op woensdag 6 januari 2016 19:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
je had 3 jaar geleden aandelen moeten kopen
hopen op een nieuwe crisis dusquote:Op woensdag 6 januari 2016 19:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
3 jaar geleden wist ik amper wat aandelen waren
Wat is in jouw werkveld de salarisschaal eigenlijk?quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:37 schreef Insomnia_ het volgende:
En dan moet er inderdaad geen kind bijkomen ofzo.
heb wel overwogen t te doen trouwensquote:
Waar ik nu in werk?quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat is in jouw werkveld de salarisschaal eigenlijk?
Je studie bedoelde ikquote:
Mweh, is niets op te zeggen.quote:
Wil je nog wat anders erbij gaan doen dan?quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar denk niet dat ik in mijn studierichting ga werken.
Zit er wel aan te denken volgend jaar, dit is zo belachelijk makkelijk.quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wil je nog wat anders erbij gaan doen dan?
Geschiedenis toch?quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Iets met iets betere baankansen erbij zou leuk zijn
Slechte baankansen, of ieder geval niet beter dan die ik nu zou hebben.quote:
Lijkt me saai.quote:
Neef van mij heeft dat gedaan, ook eigen bedrijfje opgezet. Die doet het lekker hoor.quote:
Ik zat wel te kijken naar iets betas. Al ben ik bang dat dat erg veel uren kost, dus moet dan iets semi-betas zijn.quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:49 schreef Lokasenna het volgende:
Anders exacte vakken bijspijkeren en betagenot gaan studeren.
maar je hebt ze toch nodigquote:Op woensdag 6 januari 2016 19:50 schreef Mortaxx het volgende:
Maar notarissen gaan ook verdwijnen. Vragen veel te veel veld voor simpele handelingen
Gewoon automatiserenquote:Op woensdag 6 januari 2016 19:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
maar je hebt ze toch nodig
wie moet t anders doen
Artificial intelligence misschien? Hoef je niet eens heel veel voor bij te spijkeren maar wel genoeg richtingen daarin waar geld in zit.quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zat wel te kijken naar iets betas. Al ben ik bang dat dat erg veel uren kost, dus moet dan iets semi-betas zijn.
en waar bewaar je de testamenten enzo?quote:
Dat lijkt me wel tof jaquote:Op woensdag 6 januari 2016 19:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Artificial intelligence misschien? Hoef je niet eens heel veel voor bij te spijkeren maar wel genoeg richtingen daarin waar geld in zit.
boelerquote:Op woensdag 6 januari 2016 19:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zat wel te kijken naar iets betas. Al ben ik bang dat dat erg veel uren kost, dus moet dan iets semi-betas zijn.
In de blockchainquote:Op woensdag 6 januari 2016 19:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
en waar bewaar je de testamenten enzo?
is toch wel iets wat top secret blijft
digitalisering is onbetrouwbaar
een notaris is hartstikke betrouwbaarquote:Op woensdag 6 januari 2016 19:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
In de blockchain
Mwah onbetrouwbaar. De mens is het meest onbetrouwbare wezen op deze planeet
Daar gaat behoorlijk wat tijd in zitten denk ik zo.quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
moet toch wat he om erbij te doen
Ik zou dan denk ik mijn studie die ik nu doe dan ook wat uitrekken en een andere studie als mainstudie doen. En op mijn studie nu zoveel mogelijk punten pakken.quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Daar gaat behoorlijk wat tijd in zitten denk ik zo.
waarom negeerde je mequote:
Zodra et iets belamgrijkers dan z'n baan op het spel staat niet meerquote:Op woensdag 6 januari 2016 19:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
een notaris is hartstikke betrouwbaar
z'n baan en daarmee z'n leven staat op t spel als die zwijgplicht schendt
ieder mens kent zn prijsquote:Op woensdag 6 januari 2016 19:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
een notaris is hartstikke betrouwbaar
z'n baan en daarmee z'n leven staat op t spel als die zwijgplicht schendt
weet ik niet meerquote:
er staan straffen/sancties op t overtreden van de regels van t notarisambt hoorquote:Op woensdag 6 januari 2016 19:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zodra et iets belamgrijkers dan z'n baan op het spel staat niet meer
oquote:Op woensdag 6 januari 2016 19:55 schreef supersof het volgende:
[..]
weet ik niet meer
maar ik vroeg je hoe het schaatsen was
Net zoals alle betrouwbare advocaten, politiciquote:Op woensdag 6 januari 2016 19:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
er staan straffen/sancties op t overtreden van de regels van t notarisambt hoor
staat allemaal netjes en nauwkeurig uitgelegd in de wet WNa
geloof me, zonder mij ben je nergens
wat heb ik daarmee te makenquote:Op woensdag 6 januari 2016 19:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Net zoals alle betrouwbare advocaten, politici
Huisvrouwe een optie?quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:57 schreef Paxcon het volgende:
part time werken lijkt me ook erg geschikt voor mij
of gewoon niet werken
Dan was de toetsing dus goed om te differentiëren.quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:56 schreef Lokasenna het volgende:
Bij het vak waar ik had geassisteerd hebben op het tentamen ongeveer de helft van de mensen afschuwelijke cijfers onder de 4 gehaald, terwijl er ook gewoon studenten zijn die een 8 of hoger hebben gehaald. Raar.
goed leven hebben die vrouwtjesquote:
dacht ik welquote:Op woensdag 6 januari 2016 19:57 schreef Paxcon het volgende:
of gewoon niet werken
waarom het tentamen dan maken vraag ik me altijd afquote:Op woensdag 6 januari 2016 19:57 schreef Insomnia_ het volgende:
Iemand in mijn groep had lager dan een 1.
Ik wist niet dat dat kon
ik wil werk onder m'n niveauquote:Op woensdag 6 januari 2016 19:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
dacht ik wel
misschien kan je t combineren met slapen in een rechtszaal
ik denk niet dat ik tentamenperiode onvoldoendes ga halen deze keerquote:Op woensdag 6 januari 2016 19:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
waarom het tentamen dan maken vraag ik me altijd af
niet kan niet want je moet voor mij providenquote:Op woensdag 6 januari 2016 19:57 schreef Paxcon het volgende:
of gewoon niet werken
zo hoort het ook, erg goedquote:Op woensdag 6 januari 2016 19:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik denk niet dat ik tentamenperiode onvoldoendes ga halen deze keer
ik heb oefententamens gemaakt en allemaal voldoende als ik streng nakijkquote:
ik zou alles doen om m'n leven met jou te kunnen delenquote:Op woensdag 6 januari 2016 19:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
niet kan niet want je moet voor mij providen
Was wel ongeveer dezelfde verhouding qua beteren en butjes als bij de werkcolleges. Even checken wat er gevraagd werd.quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan was de toetsing dus goed om te differentiëren.
hoezo alleen linksquote:Op woensdag 6 januari 2016 19:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
o
goed
maar ik kan alleen links om bochten maken
oude tentamens zijn echt chill, goede graadmeter of je het snaptquote:Op woensdag 6 januari 2016 19:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik heb oefententamens gemaakt en allemaal voldoende als ik streng nakijk
ik dm m'n bankrekeningquote:Op woensdag 6 januari 2016 19:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik zou alles doen om m'n leven met jou te kunnen delen
waarquote:Op woensdag 6 januari 2016 19:59 schreef Typisch het volgende:
Ik heb de laatste tijd het gekke idee dat ik journalist worden.
jij homo wordenquote:Op woensdag 6 januari 2016 19:59 schreef Typisch het volgende:
Niet per se voor of je het snapt, sommige tentamens kun je maken terwijl je er geen reet van snapt.quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
oude tentamens zijn echt chill, goede graadmeter of je het snapt
quote:
er studeren ieder jaar een kleine duizend journalisten afquote:Op woensdag 6 januari 2016 19:59 schreef Typisch het volgende:
beste journalisten hebben iets anders gestudeerdquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
er studeren ieder jaar een kleine duizend journalisten af
Trots op jou.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:00 schreef supersof het volgende:
[..]![]()
ik ben naar star wars geweest
goed he
Oh naja bij ons niet vind ikquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet per se voor of je het snapt, sommige tentamens kun je maken terwijl je er geen reet van snapt.
Dat doe ik toch ook?quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
beste journalisten hebben iets anders gestudeerd
Dat geloof ik niet. Bron?quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
er studeren ieder jaar een kleine duizend journalisten af
als je had gelezen zag je dat ik niet op jou reageerde )quote:
NOS Radio 1quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:02 schreef Insomnia_ het volgende:
maar waar zou je journalist willen worden
Als Typisch rechts conservatief was hadden ze op moment bij de Poolse publieke omroepen wel wat baantjes.quote:
Geen idee.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:02 schreef Insomnia_ het volgende:
maar waar zou je journalist willen worden
Heb wel eens het curriculum van een journalistiekopleiding bekeken, ik snap wel dat de beste daar niet vandaan komenquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
beste journalisten hebben iets anders gestudeerd
wat danquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:03 schreef supersof het volgende:
Ik heb leuke cadeautjes voor mijn broertje, ik ben blij![]()
trui en tshirtquote:
Maarja, meeste journalistieke baantjes heb je zelf weinig tot geen vrijheid wat je meld.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Geen idee.
Maar ik kreeg laatste de opmerking dat ik daar eens naar moest kijken. Ik vind het leuk om dingen te leren, dingen te ontdekken en die dan vervolgens te vertellen (op te dringen) aan anderen.
Past wel in het profiel van een journalist I guess.
Dat programma is wel goed voor de serene stemming ja.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:03 schreef Paxcon het volgende:
Ik kijk nu Rail Away, rustgevend programmatje
:$ klopt wel geloof ikquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb wel eens het curriculum van een journalistiekopleiding bekeken, ik snap wel dat de beste daar niet vandaan komen
is het niet programmaatjequote:Op woensdag 6 januari 2016 20:03 schreef Paxcon het volgende:
Ik kijk nu Rail Away, rustgevend programmatje
oh heb wel vaker kleding voor hem gekocht. Voor mijn andere broertje kan ik het nietquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
als ik m'n zus dat zou laten kopen kwam het niet altijd goed
hoe oud is hijquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:05 schreef supersof het volgende:
[..]
oh heb wel vaker kleding voor hem gekocht. Voor mijn andere broertje kan ik het niet
Nee, zoiets doen voor de NOS lijkt mij niet zo leuk.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maarja, meeste journalistieke baantjes heb je zelf weinig tot geen vrijheid wat je meld.
Zou je alternatieve media moeten doen
Grote media sowieso.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee, zoiets doen voor de NOS lijkt mij niet zo leuk.
Freelancequote:Op woensdag 6 januari 2016 20:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maarja, meeste journalistieke baantjes heb je zelf weinig tot geen vrijheid wat je meld.
Zou je alternatieve media moeten doen
Gewoon oorlogsverslaggever wordenquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:07 schreef Fok-it het volgende:
Dan moet je jezelf wel zo kunnen onderscheiden van de meute
Ík ga in Londen wonen en doe mijzelf voor als de zoon van Luyendijk.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Grote media sowieso.
Zijn gewoon nieuwsfabrieken die binnen de lijn van de krant/omroep moet passen.
Maar ja, voor de rest zit er niet echt geld in
dan is t goedquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
doe even rustig hyena
ik wou niet eens in zn broekje
Nou je moet wel een wat mindere jankerd worden als je journalist bentquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee, lekker zoeken naar een plek waar je schilderijen mag staan te bewaken.
er zijn veel meer dingen te bewaken dan alleen musea he wijsneusquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee, lekker zoeken naar een plek waar je schilderijen mag staan te bewaken.
morgen 16quote:
Waar jank ik?quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou je moet wel een wat mindere jankerd worden als je journalist bent
ik heb er tweequote:
heel leukquote:
quote:
Wat doen jouw ouders eigenlijk voor werk? Ook juridische kant?quote:
Die heb ik al gezien johquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
nu de eerdere episodes kijken
ik had mijn vriendin meegenomen in amsterdam naar de film
ze vond hem niet zo
ik twijfel nu over de houdbaarheid
ben jij nog beschikbaar?
ja volgende week 19quote:
M'n vader is CEO van een hypotheek leningverstrekkerbedrijf en m'n moeder is het hoofd/heeft de leiding over de OK's in een middelgroot ziekenhuis.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat doen jouw ouders eigenlijk voor werk? Ook juridische kant?Was daar wel benieuwd naar
Ik moest gister mee naar the hunger games.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
nu de eerdere episodes kijken
ik had mijn vriendin meegenomen in amsterdam naar de film
ze vond hem niet zo
ik twijfel nu over de houdbaarheid
ben jij nog beschikbaar?
Op andere gebieden mag jij weer klagen, maar financieel zeker niet neequote:Op woensdag 6 januari 2016 20:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
M'n vader is CEO van een hypotheek leningverstrekkerbedrijf en m'n moeder is het hoofd/heeft de leiding over de OK's in een middelgroot ziekenhuis.
Ik mag niet klagen nee.
Als er iets moet gebeuren aan mij, gewoon voorgetrokken worden in dat ziekenhuis waar m'n ma werkt.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op andere gebieden mag jij weer klagen, maar financieel zeker niet nee
Ook heen geweest ja. Wat een kut film. Wel vermakelijk maar zit niet erg sterk in elkaar.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik moest gister mee naar the hunger games.
In ruil gaat ze wel mee naar X-men Deadpool en Captain America.
Heheh, en gesjoemel met je hypotheek dankzij je pa zekerquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als er iets moet gebeuren aan mij, gewoon voorgetrokken worden in dat ziekenhuis waar m'n ma werkt.
quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:17 schreef 2Happy4U het volgende:
http://i.imgur.com/1eAREtr.webm
Speciaal voor Kaneel.
En dan eindigt ze ook nog met de verkeerde gozer.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ook heen geweest ja. Wat een kut film. Wel vermakelijk maar zit niet erg sterk in elkaar.
quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heheh, en gesjoemel met je hypotheek dankzij je pa zeker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alsof je dat erg vindt.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij is lief.
Feer tagged mij ook af en toe op fb in biggetjes berichten
fokkers die je privé verpestenquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij is lief.
Feer tagged mij ook af en toe op fb in biggetjes berichten
quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Die heb ik al gezien joh
Ah, je noemt haar je vriendincute
Maar ja ben ik nog
quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:19 schreef Etsu het volgende:
[..]HeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die andere gozert die is verantwoordelijk voor de dood van haar zusjequote:Op woensdag 6 januari 2016 20:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En dan eindigt ze ook nog met de verkeerde gozer.
Gelukkig vind die van mij al die Marvel shit ook tof, dus ik hoef haar niet te dwingen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En dan eindigt ze ook nog met de verkeerde gozer.
kijk je Jessica Jones?quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gelukkig vind die van mij al die Marvel shit ook tof, dus ik hoef haar niet te dwingen.
Niet echt hij had dat wapen gemaakt om mee te jagen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die andere gozert die is verantwoordelijk voor de dood van haar zusje
Spoiler-alert
Oeh die moet je houden.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gelukkig vind die van mij al die Marvel shit ook tof, dus ik hoef haar niet te dwingen.
Ja, maar zo moet het toch over komen op het publiekquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Niet echt hij had dat wapen gemaakt om mee te jagen.
Dat ze het vervolgens voor andere doeleinden gebruiken kan hij niks aan doen.
Dan is Einstein verantwoordelijk voor elke atoombom.
cool ben er deze week aan begonnen. Nog maar zes afleveringen te gaanquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nog niet. Staat wel op de planning ooit.
Heel slap geschreven dan.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, maar zo moet het toch over komen op het publiek
wij passen toch niet bij elkaarquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:19 schreef Typisch het volgende:
[..]godver
gekkigheid
en oke mooi, ik houd je in mijn achterhoofd sofje
quote:
wat heb je gemaakt?quote:
ohquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
blijven opletten sofje
iets met briegod
Nogmaals:quote:
dan heb je echt paupersmaakquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
jij bent gek in je hoofd
hoe kan je dat niet lekker vinden
Nou nou. Het is maar eten hee doe eens even gewoon johquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
stop een sjampignon in je mond en houd je waffel
nou dat gaat zo:quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
jij bent gek in je hoofd
hoe kan je dat niet lekker vinden
en ik lust ook geen champignonsquote:
moet je wel harry potter zijn danquote:
Nu nog curry`s lekker gaan vindenquote:
nouquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:30 schreef supersof het volgende:
[..]
nou dat gaat zo:
ik stop brie in mijn mond
ik proef de brie
er komt een enorme afkeer tegen de smaak naar boven
ik kom tot de conclusie dat ik het niet lekker vind
ik eet het niet meer totdat ik ooit weer eens denk: hey ik ga het proeven
einde
nehquote:
Hoe kan dat mis gaan?quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
nou
ik denk dat er iets misgegaan is bij de derde stap
ik vind dit een geweldig verhaalquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:30 schreef supersof het volgende:
[..]
nou dat gaat zo:
ik proef de brie
einde
Goed verhaal.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:30 schreef supersof het volgende:
[..]
nou dat gaat zo:
ik proef de brie
einde
I know some other kind of magic.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:30 schreef supersof het volgende:
[..]
moet je wel harry potter zijn dan
quote:
Bedanktquote:
Saind had dit gevonden voor mij toen ik vanochtend vroeg wat je met brie kon makenquote:
Iedereen heeft wel iets wat hij niet lekker vindquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:33 schreef Insomnia_ het volgende:
Er zijn eigenlijk weinig dingen die ik niet meer "lust"
Er is wel voedsel wat ik beperkt eten vind.
Ik vind niet lekker zo'n groot woord.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Iedereen heeft wel iets wat hij niet lekker vind
Dat je het nog wel eet uit beleefdheid bijvoorbeeld omdat je geen aansteller wilt zijn is wat anders
augurkenquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:32 schreef Etsu het volgende:
het enige wat ik echt KONKO smerig vind
zijn
augurken![]()
![]()
Platstampenquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:34 schreef Insomnia_ het volgende:
En opzich is vrij wel alles wel redelijk te maken dat het enigzins lekker is.
kloptquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:34 schreef Insomnia_ het volgende:
Pompoen vind ik dus echt op geen enkele manier lekkerquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:34 schreef Insomnia_ het volgende:
haha homoquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:32 schreef Etsu het volgende:
het enige wat ik echt KONKO smerig vind
zijn
augurken![]()
![]()
jawelquote:
jawel johquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Pompoen vind ik dus echt op geen enkele manier lekker
net als andere dingen
zo ranzigquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:36 schreef Typisch het volgende:
[..]