Ik heb werkelijk GEEN idee wat die dingen 2e hands opbrengen, dus ik kom nog terug op de prijs
Eventueel ruilen tegen een GB advanced met een paar games
-edit- op marktplaats kom ik ze met 10 games tegen voor 150 eurootjes, dus het bieden begint vanaf daar
[Dit bericht is gewijzigd door Swetsenegger op 21-11-2002 22:36]
kan je de gehele lijst van games plaatsen, of mailen naar ruud@gamemag.nl ??
[Dit bericht is gewijzigd door koekiemonster op 21-11-2002 22:24]
quote:Nee, in 1 koop of ik hou 'm zelf voor mijn kleinkinderen
Op donderdag 21 november 2002 22:23 schreef koekiemonster het volgende:
los games verkopen zit er zeker niet in?
Ow ja, er zit ook een video Card in (om VCD's te spelen)
[Dit bericht is gewijzigd door Swetsenegger op 21-11-2002 22:37]
quote:Ovaal
Op donderdag 21 november 2002 22:25 schreef Triumph_The_Insult_Comic het volgende:
model 1 of 2 (ovale of ronde knoppen op de console)
ik ben anders wel bereid om ¤100 te betalen
quote:Nah, heb net eens op zitten tellen, dat ding heeft mij totaal 5000,- piek gekost.
Op donderdag 21 november 2002 22:37 schreef Triumph_The_Insult_Comic het volgende:
hoe moet de transactie verlopen dan? via de post? hoe duur mag dat dan wel wezen?ik ben anders wel bereid om ¤150 te betalen
Voor 150 euro doe ik hem niet weg. Daar staan op marktplaats kaal met 10 games voor.
Deze is helemaal compleet.
-edit LOL dan nog downgraden naar 100 euro.
Dacht het niet, dan geef ik hem wel aan een armlastige bijstandsmoeder met 3 kinderen ofzo
geloof maar niet dat je een paar honderd euro kunt vangen voor dat ding of je moet wel een verstrooide verzamelaar met een dikke portomonnee tegenkomen (en dat ben ik dus niet )
ook nog met 3 kinders!
griezelig...
quote:Wie heeft het over een paar honderd euro?
Op donderdag 21 november 2002 22:43 schreef Triumph_The_Insult_Comic het volgende:
tjah, ik heb ze ook wel es gezien voor 80 euro, voor dat geld waar jij aan zit te denken kun je ook een dreamcast kopen, een nieuwe dan wel te verstaan. ¤115 of zoiets zag ik ze laatstgeloof maar niet dat je een paar honderd euro kunt vangen voor dat ding of je moet wel een verstrooide verzamelaar met een dikke portomonnee tegenkomen (en dat ben ik dus niet
)
Nogmaals, ik ga niet voor het onderste uit de kan, wil er of bv een leuke GBA aan over houden en als dat niet mogelijk is geef ik hem voor niets weg aan iemand die er ECHT blij mee is of hij blijft gewoon staan.
Dus kom eens met een serieus bod zou ik zeggen
quote:
Op donderdag 21 november 2002 22:45 schreef Triumph_The_Insult_Comic het volgende:
ik ben een armlastig kind van een bijstandsmoeder!ook nog met 3 kinders!
griezelig...
quote:
Geslacht Man
noem zelf es een prijs, ben benieuwd...
[Dit bericht is gewijzigd door Triumph_The_Insult_Comic op 21-11-2002 22:50]
quote:Je staat boven aan het lijstje
Op donderdag 21 november 2002 22:49 schreef Triumph_The_Insult_Comic het volgende:
sorry, maar veel hoger dan 150 zal ik niet gaan, take it or leave it (maar ik heb al zo'n vermoeden wat het wordt)
Een Saturn is een onvervalste cult-console en met games als Panzer Dragoon enzo ... pfoe! Daar moet veel meer dan 150 euro voor te krijgen zijn hoor.... Ik zou effe wachten!
Ik bied 150 euro, maar ik hoef
Alien Trilogy,
Bug,
Daytona USA,
International Victory Goal
niet
quote:I know
Op vrijdag 22 november 2002 01:08 schreef TheMarco het volgende:
Swets, je biedt een Saturn aan met teringgoeie spellen...Een Saturn is een onvervalste cult-console en met games als Panzer Dragoon enzo ... pfoe! Daar moet veel meer dan 150 euro voor te krijgen zijn hoor.... Ik zou effe wachten!
Zoals ik al zei hij vreet geen brood.
Zodra ik hier mijn computerhok heb verbouwd kan ik 'm ook gewoon weer aansluiten.
Games als virtua Cop blijven waanzinnig, en Panzer Dragoon is echt Cult (met hoofdletter C) en ik heb ze beide.
Momenteel vind ik het zonde omdat ik er niets mee doe en het ding stof staat te happen, dus voor een schappelijke prijs gaatie weg, maar niet voor absolute bodemprijzen
quote:Ik woon in Regio Rotterdam.
Op vrijdag 22 november 2002 12:57 schreef koekiemonster het volgende:
Waar woon je?
hoe wil je dit afhandelen?Ik bied 150 euro, maar ik hoef
Alien Trilogy,
Bug,
Daytona USA,
International Victory Goal
niet
Nogmaals, voor 150 euro staan ze bij marktplaats met 10 games
quote:Dat ze daarvoor op marktplaats staan, wil nog niet zeggen dat ze voor die prijs ook verkocht worden.
Op vrijdag 22 november 2002 19:13 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Ik woon in Regio Rotterdam.
quote:Neuh, maar als ik hier een advertentie verder ziet dat mensen bereid zijn 50 euro neer te tellen voor een mega drive met 8 games...
Op vrijdag 22 november 2002 20:35 schreef American_Nightmare het volgende:[..]
Dat ze daarvoor op marktplaats staan, wil nog niet zeggen dat ze voor die prijs ook verkocht worden.
quote:Zit wel wat in.
Op vrijdag 22 november 2002 21:07 schreef Cheiron het volgende:
Eerlijk gezegd zou ik hem niet verkopen als ik jou was, daar ga je zeker spijt van krijgen. Als ik kijk naar wat voor toptiels je hebt (NIGHTS!!), laat hem lekker staan, en sluit en ooit weer eens aan...
quote:Dat heb ik nu met mijn snes.. vandaar dat ik mijn N64 NOOOOOIT weg zal doen
Op vrijdag 22 november 2002 21:09 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Zit wel wat in.
Ik heb ook grote spijt dat ik ooit mijn Atari Lynx heb weggedaan voor een grijpstuiver(met iets van 40 games)
quote:De Satrun was de beste console in die tijd, krachtigste chips.
Op vrijdag 22 november 2002 21:12 schreef dubbel0zeven het volgende:
hmmm,
saturn betekende het einde van sega (flop).wil je hem daarom verkopen??
Dus er zijn diverse waanzinnige titels voor verschenen, maar voornamelijk van Sega zelf ja. Maar och, Sega was en is natuurlijk speelhal dominator
Helaas stond Sega HEEEEEELEMAAL achteraan toen in de hemel de marketingvaardigheden werden uitgedeeld en Sony HEEEEEEEELEMAAL vooraan.
Spellen en consoles maken kunnen ze echter als de beste bij Sega. Maar helaas is marketing tegenwoordig belangrijker dan wat je daadwerkelijk verkoopt...
ik heb zelf ook een saturn, ook met nights en alle panzer spellen (saga dus ook )
ik ben echter nog op zoek naar een tweede generatie saturn, een met ronde knoppen dus. deze zijn makkelijk te modden en dat was ik dus van plan. nouja, ga ik maar weer verder zoeken..
ik heb er ooit spijt van gekregen dat ik mijn msx en mastersystem weggedaan heb, alleen om een paar spelletjes voor mijn megadrive te kopen. ik heb zelfs een mega-cd, maar die doet het helaas niet meer...
ps. saturn is de beste console ooit, samen met de megadrive
quote:Als ik zie dat er voor een megadrive met 8 games al minimaal 50 euro wordt geboden, lijkt dat me zeker niet teveel gevraagd in dit geval
Op vrijdag 29 november 2002 00:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je wil er echt 150 euro voor he?
quote:Wat een gelul.
Op vrijdag 29 november 2002 21:16 schreef Joene het volgende:
The mega drive was / is dan ook populairder dan de saturn
Daarnaast zitten er gewoon wereldgames bij die Saturn.
Maar he, hij HOEFT niet weg. Ik wilde iemand voor een schappelijke prijs een zeer complete console aan de hand doen. Graag of niet dus.
quote:Ik snap wel wat je bedoelt, en ik vind 150 euro ook eerlijk gezegt niet veel geld voor die machine .
Op vrijdag 29 november 2002 21:17 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Wat een gelul.
Ook OUDER.Daarnaast zitten er gewoon wereldgames bij die Saturn.
Maar he, hij HOEFT niet weg. Ik wilde iemand voor een schappelijke prijs een zeer complete console aan de hand doen. Graag of niet dus.
Maar de megadrive was / is populairder dan de saturn dat is gewoon een feit
Maar ik zit er echt serieus over te denken om die Saturn te kopen...
Wanneer wil je het weten?
quote:Ik heb hem nog
Op vrijdag 28 maart 2003 19:23 schreef HAL9000S het volgende:
Kut, ik ben weer te laat, heb je hem nog swets???
quote:Ik heb nog een GB advance met een paar games, waarbij ik ook eventueel bij kan betalen. Of helemaal cash, wat jij wilt.
Op vrijdag 28 maart 2003 20:36 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Ik heb hem nog
quote:Ik bied 300 euro.... en je hebt de Saturn ook nog in originele doos heh?
Op vrijdag 22 november 2002 19:13 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Ik woon in Regio Rotterdam.
[Dit bericht is gewijzigd door Patvs op 28-03-2003 21:01]
quote:mijn bod is 300 plus GBA
Op vrijdag 28 maart 2003 20:58 schreef Patvs het volgende:[..]
Ik bied 300 euro.... en je hebt de Saturn ook nog in originele doos heh?
quote:Saturn in originele verpakking, virtuagun in originele verpakking, extra controller in originele verpakking, 3D (analoge) controller in originele verpakking, back-up memory (sega) in originele verpakking, alle games in originele verpakking en compleet met boekjes etc.
Op vrijdag 28 maart 2003 20:58 schreef Patvs het volgende:[..]
Ik bied 250 euro.... en je hebt de Saturn ook nog in originele doos heh?
Voor 300 euro issie van jou, mail maar grote-neger@planet.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |