Ohja, zal ik mijn lijstje eens wat uitbreiden? Of mag ik hier melden waarmee je me kunt verleiden?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:45 schreef kwakl0ver het volgende:
Kwakjehartje nu iedereen het toch over haar gleuf heeft....
Wat kan ik je mee verblijden?
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mnoh lieve SGQ, dat ben je zeker!
Lofjoetoe!
was jij op mijn bruiloft?quote:
Wie weet was ik er wel...quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
was jij op mijn bruiloft?of heb je zo goed zitten sherlocken
dankzij deze opmerking ging ik verder zoeken en kwam er achter dat kyara deze ook had op dr bruiloftquote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:11 schreef Storgasme-queen het volgende:
[..]
Wie weet was ik er wel...
Ik dacht, ik doe een hint naar mezelf. Iets wat naar mij verwijst (en wat ons nummer was op onze bruiloft
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dankzij deze opmerking ging ik verder zoeken en kwam er achter dat kyara deze ook had op dr bruiloft
Clubje beginnen?
Zo, jij glijdt er gelijk lekker in, onbeschaamd, daar hou ik wel van.quote:Op woensdag 13 januari 2016 10:08 schreef _sellovia_ het volgende:
[..]
Mijn liefste lieverd,
Dat lijstje kan ik echt wat mee,
Ik ben met het lijstje erg tevree.
Maar dan de vraag,
Wat wil je graag
String, boxer of slip?
Eetbaar of kant?
Romantisch of vunzig?
Dineren of filmpje?
Vlug of uitgebreid?
Hohoho Barreltje, dat is niet helemaal waarquote:Op donderdag 14 januari 2016 14:10 schreef Barreltje het volgende:
ik heb nog helemaal geen verlanglijstje ingevuld..![]()
maar mn SV vraagt er ook helemaal niet naar...
Geeft helemaal niksquote:Op zaterdag 16 januari 2016 18:46 schreef Siciliefda het volgende:
Ik verzaak mijn schat.
Hopelijk heb jij het nog niet met mij gehad.
Ik ben hard voor jullie bezig!
Wil nog wel even graag weten wat de maten zijn van jouw groten.
Ik dacht voor meneer 86 en voor mevrouw 104?
Heb jij nog wensen mijn schatje?
anders vul ik het zelf in
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:38 schreef Lunasweetheart het volgende:
Lieve Luna,
Jajaja,
Weet je lekker ding,
Ik draag vandaag een string!
quote:Op donderdag 14 januari 2016 14:47 schreef SweetCherryBlossom het volgende:
Voor mijn liefste heb ook ik het eerste cadeau binnen <3
Zo fijn dat je je lootje hebt ingevuld, dat maakt het zoeken naar de mooiste cadeautjes een stuk makkelijker! Grazie signora!
Start maar weer met wippen op en neerquote:Op donderdag 14 januari 2016 14:41 schreef Cholula het volgende:
[..]
Oooh spannend!!!
Ik zit van enthousiasme op en neer te wippen op mijn bureaustoel. Het is meer naar beneden zakken door het knopje in te drukken en opstaan om de zitting weer omhoog te laten komen.
Dan heeft het ook geen zin om te vragenquote:Op donderdag 14 januari 2016 14:25 schreef LuDann het volgende:
Mijn SV heeft ook niet om een lijstje gevraagd. Misschien kent ze me en weet ze al wat ik wil hebben.![]()
Dat weet ik alleen zelf niet eens.
Das waar.quote:Op maandag 18 januari 2016 10:43 schreef LubriCannt het volgende:
[..]
Dan heeft het ook geen zin om te vragen
Maar ik wil wel wat andere dingen van je weten
1. Wat voor telefoon heb je?
2. Puur, melk of wit?
3. Slip of string?
Wat zou je willen lezen en wat zou je willen horen?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:02 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ohja, zal ik mijn lijstje eens wat uitbreiden? Of mag ik hier melden waarmee je me kunt verleiden?
Ik word helemaal warm van binnen
Van schrijf- en papierwaren
Kaarten en schriftjes
En goeie melkchocola
Van iets om te lezen
Of een zelfgebrand cdeetje om te luisteren in de auto
Lippenbalsem voor zachte kusjes
En mijn lievelingskleuren
Zijn mint, grijs en koraal
Kun je hier wat mee, allemaal?
Ik kan nu wel weer wat mensen wegstrepen trouwensquote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:36 schreef Storgasme-queen het volgende:
[..]
Wij dachten ook origineel te zijn met dat liedje op onze bruiloft. Viel tegen dus
Thanks.quote:Op maandag 18 januari 2016 13:54 schreef Stormqueen het volgende:
wat een verwarring, die twee UI's zo onder elkaar
Oh ludann, ik zie nu pas je toevoeging!
Het is niet dat ik dit niet eerder zag, maar vergat steeds te reageren.quote:Op donderdag 14 januari 2016 10:14 schreef faptastisch het volgende:
[..]
Liefste, mijn levenslied,
onzekerheid staat jou niet.
Stil ben ik, ik geef het toe
Mijn excuus? Ik ben zoooo moe
en druk, met heel veel zaken
Op mijn bordje liggen
heel wat taken.
Het is niet de bedoeling
dat jij daar onder lijdt,
ik maak het goed met je,
hier heb je een zingende geit:
Charmant als altijdquote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:16 schreef BlueEyes het volgende:
Chanant![]()
Het enige dat ik wil ben jij (of is het wat ik wil??)
De enigste ben jij natuurlijk ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |