SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op woensdag 6 januari 2016 17:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Verrassend genoeg wordt dit altijd door mensen met seks gezegd.
Vagina wordt van je penis gemaakt vice versa. Een baarmoeder zal je nooit gaan krijgen neequote:Op woensdag 6 januari 2016 17:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Hoe werkt zo'n nep-vagina dan. Ongesteld wordt je iig niet, lijkt me sterk dat ze het precies kunnen namaken
Dit is normaal tegenwoordig. Het westen is verloren. De barbaarse horden overlopen ons zoals wij Rome verwoest hebbenquote:
quote:Op woensdag 6 januari 2016 17:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit is normaal tegenwoordig. Het westen is verloren. De barbaarse horden overlopen ons zoals wij Rome verwoest hebben
quote:Op woensdag 6 januari 2016 17:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mona Sahlin is het hier niet mee eens.
Overlopen ja?quote:Op woensdag 6 januari 2016 17:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit is normaal tegenwoordig. Het westen is verloren. De barbaarse horden overlopen ons zoals wij Rome verwoest hebben
Eens.quote:Op woensdag 6 januari 2016 17:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zweden is wel echt helemaal verkanod.
Miljoenen kansenparels per jaar uit Afrika en het MO importeren kan niet goed gaan, dat snap je zelf ook wel.quote:
We moeten een Trump pullen.quote:
Puik staaltje propaganda.quote:Op woensdag 6 januari 2016 17:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wat vind je van de incidenten in keulen en hamburg?
Ohja wacht, want het is alleen propaganda als het ze bevoordeeldquote:
Nee hoor. Maar waarom zou het propaganda zijn?quote:Op woensdag 6 januari 2016 17:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ohja wacht, want het is alleen propaganda als het ze bevoordeeld
Waarom zou de rest propaganda zijnquote:Op woensdag 6 januari 2016 17:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar waarom zou het propaganda zijn?
Heb ik dat ooit beweerd?quote:Op woensdag 6 januari 2016 17:37 schreef Fok-it het volgende:
Waarom zou het propaganda zijn als een syrische man iemand uit het water red?
Heel Nederland welquote:
die poging is wel gedaan.quote:Op woensdag 6 januari 2016 17:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ohja wacht, want het is alleen propaganda als het ze bevoordeeld
Niks, ik gebruik alleen een voorbeeld dat het beide kanten opwerkt.quote:Op woensdag 6 januari 2016 17:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En wat heeft dat met mij te maken?
Uh oke, heel nederland boeit mij bijzonder weiden en is een drogreden pur sang.quote:Op woensdag 6 januari 2016 17:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niks, ik gebruik alleen een voorbeeld dat het beide kanten opwerkt.
Waarom zou dit geen propaganda zijn en omgekeerd wel?quote:Op woensdag 6 januari 2016 17:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Uh oke, heel nederland boeit mij bijzonder weiden en is een drogreden pur sang.
Omdat hier vrij duidelijke feiten op tafel liggen, en vrijwel alle kanten het er wel over eens zijn dat het gebeurd.quote:Op woensdag 6 januari 2016 17:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom zou dit geen propaganda zijn en omgekeerd wel?
En het zou niet aangedikt kunnen worden door de media ofzo?quote:Op woensdag 6 januari 2016 17:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat hier vrij duidelijke feiten op tafel liggen, en vrijwel alle kanten het er wel over eens zijn dat het gebeurd.
Ik denk niet dat burgemeester en politiehoofden daar aan meedoen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 17:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En het zou niet aangedikt kunnen worden door de media ofzo?
de media heeft het 5 dagen lang verzwegenquote:Op woensdag 6 januari 2016 17:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En het zou niet aangedikt kunnen worden door de media ofzo?
En dit.quote:Op woensdag 6 januari 2016 17:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
de media heeft het 5 dagen lang verzwegen
En daarna systematisch gelogen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 17:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
de media heeft het 5 dagen lang verzwegen
Als het autochtone Duitsers blijken te zijn, geef ik dat grif toe.quote:Op woensdag 6 januari 2016 17:42 schreef Fok-it het volgende:
Hoewel er 'geen enkele aanwijzing' is dat er onder de daders vluchtelingen waren, is op straat al te merken dat het drama
In het nagelegen Düsseldorf is een bende actief die sinds 2014 veel berovingen heeft gepleegd, soms in combinatie met aanranding.
Is dus nog niks feitelijk bekend over hoe en wat
Dat zijn het sowieso niet. Maar er is dus ook nog nergens sprake van dat het vluchtelingen zijn.quote:Op woensdag 6 januari 2016 17:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als het autochtone Duitsers blijken te zijn, geef ik dat grif toe.
Het ging over kansenparels.quote:Op woensdag 6 januari 2016 17:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zijn het sowieso niet. Maar er is dus ook nog nergens sprake van dat het vluchtelingen zijn.
Dat Marokkaanse jeugd een probleem is wordt ook door linksen erkend hoor.
ik had net een hotdog van de hemaquote:
hoi paxquote:
Ik ben nog een maand vrij ofzoquote:Op woensdag 6 januari 2016 17:45 schreef supersof het volgende:
[..]
ik had net een hotdog van de hema
[..]
hoi pax
hoefde je vandaag weer niet naar school?
quote:Op woensdag 6 januari 2016 17:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelukkig. Het was al zo'n worstenfeest.
hahaquote:Op woensdag 6 januari 2016 17:45 schreef supersof het volgende:
[..]
ik had net een hotdog van de hema
Ik wou een kipfilet/bacon/ei broodje halen maar eettent buiten was dicht bij de Hemaquote:
chillquote:Op woensdag 6 januari 2016 17:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben nog een maand vrij ofzo
Wel tentamentijd
huh welke date?quote:
Ja, maar als dit geen vluchtelingen blijken te zijn is dit dus niet relevant. Daarbij is Duitsland ook gewoon een wankel land aan het worden wat dit betreft. Of verwacht je dit volgend jaar oud en nieuw ook in Nederland?quote:Op woensdag 6 januari 2016 17:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het ging over kansenparels.
Linkse politici erkennen niet dat de kans gewoon erg groot is dat je er juist daarvan veel gaat binnenhalen
ohquote:Op woensdag 6 januari 2016 17:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wou een kipfilet/bacon/ei broodje halen maar eettent buiten was dicht bij de Hema
Eigenlijk welquote:Op woensdag 6 januari 2016 17:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, maar als dit geen vluchtelingen blijken te zijn is dit dus niet relevant. Daarbij is Duitsland ook gewoon een wankel land aan het worden wat dit betreft. Of verwacht je dit volgend jaar oud en nieuw ook in Nederland?
ik was cadeautje kopen voor mijn broertjequote:
100% dat het een vluchteling is. Of hij had die status als vluchteling. Zweden heeft veel Somaliers en Eritrers asiel verleend.quote:Op woensdag 6 januari 2016 17:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, maar als dit geen vluchtelingen blijken te zijn is dit dus niet relevant. Daarbij is Duitsland ook gewoon een wankel land aan het worden wat dit betreft. Of verwacht je dit volgend jaar oud en nieuw ook in Nederland?
Dat jij hier net ingelogd bent boeit 9 van de 10 hier geen kut. Hier wordt wel vaker gediscussieerd dus als je daar een probleem mee hebt suggereer ik je een andere SC te zoekenquote:
Uh oke? Mijn punt was juist dat je met grote groepe vluchtelingen juist meer van zulk volk kwijt op langer termijn.quote:Op woensdag 6 januari 2016 17:48 schreef Fok-it het volgende:
Ja, maar als dit geen vluchtelingen blijken te zijn is dit dus niet relevant.
Ik had het niet over Kaneels artikel smartassquote:Op woensdag 6 januari 2016 17:49 schreef Tattoo_Mocro_ het volgende:
[..]
100% dat het een vluchteling is. Of hij had die status als vluchteling. Zweden heeft veel Somaliers en Eritrers asiel verleend.
Ik zou op je woordjes passen snotneus.quote:Op woensdag 6 januari 2016 17:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat jij hier net ingelogd bent boeit 9 van de 10 hier geen kut. Hier wordt wel vaker gediscussieerd dus als je daar een probleem mee hebt suggereer ik je een andere SC te zoeken
Hij is troll, negeer hem gewoon.quote:Op woensdag 6 januari 2016 17:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat jij hier net ingelogd bent boeit 9 van de 10 hier geen kut. Hier wordt wel vaker gediscussieerd dus als je daar een probleem mee hebt suggereer ik je een andere SC te zoeken
Ik ook niet snotneusquote:Op woensdag 6 januari 2016 17:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik had het niet over Kaneels artikel smartass
Een stuk meer extreem-rechts onder de bevolking dan in Nederlandquote:Op woensdag 6 januari 2016 17:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Verder zijn er nauwelijks populistische partijen in Duitsland, dus dat lijkt een stuk stabielier.
Waarom zeg je dan dat Zweden veel somaliers asiel heeft verleend? Ik had het over Duitslandquote:
Dat lijkt me mee te vallen, een veel grotere vocale minderheid.quote:Op woensdag 6 januari 2016 17:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een stuk meer extreem-rechts onder de bevolking dan in Nederland
Iedereen die tegen vluchteling is noem jij extreem rechts volgens mij.quote:Op woensdag 6 januari 2016 17:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet moeilijk.quote:Op woensdag 6 januari 2016 17:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, als je de inwonersaantallen met elkaar vergelijkt zal het wel een veel grotere minderheid zijnquote:Op woensdag 6 januari 2016 17:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat lijkt me mee te vallen, een veel grotere vocale minderheid.
Evenals extreem-links die op de dag van de arbeider Kreuzberg kort en klein slaan.
In de politiek zijn ze niet vertegenwoordigd, heel vreemd als ze zo groot zijn (beide trouwens)
Scroll ff terug smartass....quote:Op woensdag 6 januari 2016 17:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan dat Zweden veel somaliers asiel heeft verleend? Ik had het over Duitsland
Ja oke Mikey.quote:Op woensdag 6 januari 2016 17:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Iedereen die tegen vluchteling is noem jij extreem rechts volgens mij.
ga weg dan snijboonquote:Op woensdag 6 januari 2016 17:53 schreef Tattoo_Mocro_ het volgende:
[..]
Scroll ff terug smartass....
Ik ga je niks uitleggen. Als je iets niet kan volgen. Houd dan wijselijk je mond dicht..
Ik heb genoeg gelezen hier.
Tijd om weer uit te loggen
Fijne avond met zn allen
Percentueel ook. En verder is Duitsland politiek/economisch stabieler.quote:Op woensdag 6 januari 2016 17:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, als je de inwonersaantallen met elkaar vergelijkt zal het wel een veel grotere minderheid zijn
Het feit dat ik nog niet zulke rellen heb gezien in Nederland, ja afgezien van wat incidentjes tegen de MEquote:Op woensdag 6 januari 2016 17:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dus weet niet waar je het op basseerd, sorry.
Die rellen heb jee altijd gezien in Duitsland.quote:Op woensdag 6 januari 2016 17:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het feit dat ik nog niet zulke rellen heb gezien in Nederland, ja afgezien van wat incidentjes tegen de ME
Jij bent ook wel de gezelligste he.quote:Op woensdag 6 januari 2016 17:53 schreef Tattoo_Mocro_ het volgende:
[..]
Scroll ff terug smartass....
Ik ga je niks uitleggen. Als je iets niet kan volgen. Houd dan wijselijk je mond dicht..
Ik heb genoeg gelezen hier.
Tijd om weer uit te loggen
Fijne avond met zn allen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |