SPOILER: leuke plaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het café anthem!
Alle vorige delen: Topicreeks: Wachten op vannacht !!!
Huishoudelijke mededeling:
WILLEN MENSEN DIE MOBIEL ZITTEN EN DUS DE OP VERNEUKEN GEEN NIEUW DEEL MEER OPENEN GAARNE? LAAT IEMAND ANDERS TOCH!Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
5/10 zou niet rakenquote:
Viezerikquote:
Die neem ik wel voor lief voor deze ene keer.quote:
Op je fiets?quote:Op woensdag 6 januari 2016 17:18 schreef Geerd het volgende:
Uhmzz ik kan zelf zo nog ff boodschappen doen maar ik heb geen achterlicht geen zin in gezeik/aangereden te worden
Ik kan braddie effe langs sturen om boodschappen voor je te doen, maar dan zou ik wel van alles 2 keer zoveel bestellen!quote:Op woensdag 6 januari 2016 17:25 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja man !weet zelf hoe kut dat is fietsers zonder licht
Dacht dat je moest werken vandaagquote:Op woensdag 6 januari 2016 17:25 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja man !weet zelf hoe kut dat is fietsers zonder licht
Ja man sta nu in Almelo vroeg begonnen 13.49 kort dienstje 6 uur 32 en kan nog een half uurtje pakken.quote:
Kak manquote:Op woensdag 6 januari 2016 17:46 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Fuck staat de vader van een jeugdvriend aan mijn deur. Zijn vrouw, dus de moeder van die vriend, kanker overal uitgezaaid. Komt dichtbij zo.
Ja dat is het leven wind tegen, wind mee hebben. Verkeerde moment verkeerde plek, juiste moment juiste plek, verkeerde moment juiste plek, juiste plek verkeerde moment. etc...quote:
Zo is het wel vaak daarom zoveel mogelijk bonnen blijvenquote:Op woensdag 6 januari 2016 17:52 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ja dat is het leven wind tegen, wind mee hebben. Verkeerde moment verkeerde plek, juiste moment juiste plek, verkeerde moment juiste plek, juiste plek verkeerde moment. etc...
Dan sterf je als een martelaar met een gladiator in je hand.quote:Op woensdag 6 januari 2016 17:57 schreef Geerd het volgende:
Maja moet er geen kraan op je zolderkamer vallen
Vanavond! ! Morgen 17.11 beginnen dus kunnen we er wel een paar klappenquote:Op woensdag 6 januari 2016 17:57 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Dan sterf je als een martelaar met een gladiator in je hand.
Netjes, ik ga er ook wat halen dan voor morgen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 18:02 schreef Geerd het volgende:
[..]
Vanavond! ! Morgen 17.11 beginnen dus kunnen we er wel een paar klappen
klap maar in je handjes blij blij blijquote:Op woensdag 6 januari 2016 18:02 schreef Geerd het volgende:
[..]
Vanavond! ! Morgen 17.11 beginnen dus kunnen we er wel een paar klappen
quote:De extreme gladheid in het noordoosten van Nederland heeft een eerste leven geëist. In Assen is vanochtend een man overleden nadat hij was uitgegleden op de stoep.
Met twee kratjes bier van Maastricht naar Groningen gaat toch niet zo geweldig.quote:
quote:Op woensdag 6 januari 2016 18:06 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Met twee kratjes bier van Maastricht naar Groningen gaat toch niet zo geweldig.
Ik denk dat als ik HC red dat ik dan braaf bammetjes ga smeren anders ben ik binnen de kortste keren viesdikquote:
Ja ik er ook nog wat over maja ff iets warms is ook lekkerquote:Op woensdag 6 januari 2016 18:25 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik denk dat als ik HC red dat ik dan braaf bammetjes ga smeren anders ben ik binnen de kortste keren viesdik
Warm ---> koud.quote:Op woensdag 6 januari 2016 18:39 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja ik er ook nog wat over maja ff iets warms is ook lekker
De goede leeftquote:Op woensdag 6 januari 2016 18:45 schreef Geerd het volgende:
Gewoon viesdik worden en met 45 jaar in de trein neervallen
Sterven op het slagveldquote:Op woensdag 6 januari 2016 18:45 schreef Geerd het volgende:
Gewoon viesdik worden en met 45 jaar in de trein neervallen
Zoals Tommy Cooper in het harnas heengaanquote:
Beetje pikken zitten gluren tijdens het pissen, vieze hommoquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:02 schreef Duzzy het volgende:
Wat een kut TT..
Worstenfeest gister na afloop van Star Wars![]()
Niet op rood vallenquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:02 schreef Duzzy het volgende:
Wat een kut TT..
Worstenfeest gister na afloop van Star Wars![]()
Je voornemens wat doe jequote:Op woensdag 6 januari 2016 20:11 schreef Monopoly het volgende:
maar toen was ik er al uit Gewerkt van half 5 tot 1. Bij thuiskomst een Pitt gepakt, ik ben weer van de wagon afgevallen
Fuck goede voornemens.quote:
Ja dat laatste komt me bekend voorquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Fuck goede voornemens.
Mwoah, in ieder geval niet bezopen worden. Dat vind ik nog wel realistisch. Een pilsje of 2 op z'n tijd moet kunnen. Maar niet kachel, geen avondwinkel bezoeken met 1 oog dicht midden in de nacht
Rangeerdienst lijkt me echt saai, is dat een beetje te doen? Had gelezen dat je treinen moet rangeren als je pas begint als machinist lijkt me oersaai.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:11 schreef Monopoly het volgende:
Broeders
De wekker ging om 3 uur vanmorgen, maar toen was ik er al uitGewerkt van half 5 tot 1. Bij thuiskomst een Pitt gepakt, ik ben weer van de wagon afgevallen
![]()
Geslapen als een os tot 8 uur net
Morgen pas om 18.00 beginnen. Rangeerdienst tot 2 uur 's nachts en dan een dag vrij
Maxim moet weer eens terugkomenquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:06 schreef Geerd het volgende:
Hehe eindelijk weer een dumpert reten
http://www.dumpert.nl/mediabase/6709042/6066c68f/dumpertreeten_(36).html
Moet je doen paus?quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:49 schreef PausNicolaas het volgende:
Het regent en ik moet zo buiten help
Bij ons is de avonddienst altijd wel leuk.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:44 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Rangeerdienst lijkt me echt saai, is dat een beetje te doen? Had gelezen dat je treinen moet rangeren als je pas begint als machinist lijkt me oersaai.
Sportenquote:
Klinkt wel niet zo heel erg dan, machinist ik zit er nog serieus over na te denken. Denk ik is chiller dan conducteur, neem aan dat de stoelen ook wel goed zitten in de cabine? En het lijkt me veel relaxter dan vrachtwagen chauffeur of zo, je kan een beetje chillen je moet goed opletten lijkt me, maar het is ook veel chillen wel...quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Bij ons is de avonddienst altijd wel leuk.
We hebben 40+ treinbewegingen.
Van de perrons naar het rangeerterrein over de tank/schoonmaak, daarna wegzetten (parkeren). Ook vanaf het rangeerterrein voorzetten aan het perron.
Het is vaak puzzelen, bellen met de treindienstleider, wissels omgooien, zo efficient mogelijk werken wat altijd afwijkt van het briefje.
Lijkt saai, maar als je bezig bent doe je meerdere dingen tegelijk en is het altijd wel chill als je veel eerder klaar bent dan het rangeerbriefje aangeeft. Doordat je zelf beter kijkt dan de bijsturing die 50 kilometer verderop zit
Klopt. Bij de NS heb je op sommige standplaatsen nog wel rangeerdiensten, maar op sommige ook totaal niet. Hooguit een trein van het ene perron naar het andere perron brengen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:55 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Klinkt wel niet zo heel erg dan, machinist ik zit er nog serieus over na te denken. Denk ik is chiller dan conducteur, neem aan dat de stoelen ook wel goed zitten in de cabine? En het lijkt me veel relaxter dan vrachtwagen chauffeur of zo, je kan een beetje chillen je moet goed opletten lijkt me, maar het is ook veel chillen wel...
Buiten voetballen??quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:52 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Sporten
Heb wedstrijdje met precies genoeg man dus kan niet thuis blijven verdorie
Is dat dat voetbal spelletje met die auto'squote:Op woensdag 6 januari 2016 21:02 schreef renwan het volgende:
En wederom heeft dit topic invloed op mijn privéleven
[ afbeelding ]
RLquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:02 schreef renwan het volgende:
[ afbeelding ]
Ze hebben nog gelijk ook hier, best verslavendquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:05 schreef Geerd het volgende:
[..]
Is dat dat voetbal spelletje met die auto's
Joodquote:
Baas samen spelen?quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:02 schreef renwan het volgende:
[ afbeelding ]
HEEL ERGquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:07 schreef renwan het volgende:
[..]
Ze hebben nog gelijk ook hier, best verslavend
Klinkt wel goed man, misschien moet ik het gaan doen, verdient het een beetje?quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Klopt. Bij de NS heb je op sommige standplaatsen nog wel rangeerdiensten, maar op sommige ook totaal niet. Hooguit een trein van het ene perron naar het andere perron brengen.
Stoelen zijn heel goed verzetbaar.
Het is inderdaad goed opletten, maar je hebt vaak genoeg momenten om te genieten van het uitzicht. Veel herten, wild, mooie vogels, mooie vrouwen etc. Houdt het werk leuk
Een dezer dagen even een potje doenquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:02 schreef renwan het volgende:
[ afbeelding ]
Ik speel op ps4quote:
Volgens mij kan dat wel samen, hoorquote:
Denk je? Zou voor het eerst zijn dat ik dat ziequote:Op woensdag 6 januari 2016 21:14 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat wel samen, hoor
Je moet trouwens eens op reddit.com/r/rocketleague kijken, echt zieke goals.
Volgens mij heb ik die ook ooit geprobeerd of Atlas wat een bocht man net siroop ofzo johquote:
Ai ai ai...quote:
Ja Renwan had laatst de 10% Phoenix, maar ik ben Renwan niet.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:16 schreef Geerd het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die ook ooit geprobeerd of Atlas wat een bocht man net siroop ofzo joh
Laat maar weten hoe het bevaltquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:16 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ja Renwan had laatst de 10% Phoenix, maar ik ben Renwan niet.
Even aan een klasgenoot gevraagd. Die weet het welquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:16 schreef renwan het volgende:
[..]
Denk je? Zou voor het eerst zijn dat ik dat zie
Het kan!quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:23 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Even aan een klasgenoot gevraagd. Die weet het wel
quote:Just make a private match, set it to name and password and give your PC / PS4 friends the name and password, Psyonix is working on a better party system though.
Sorry, was een potje aan het spelenquote:
Was geilquote:
Het moest wel werken. Ik zie namelijk wel vaker spelers zonder profielplaatje en daar staat dan PSYNET, net als bij jou netquote:
Ik ga me eens aan een echte online wedstrijd wagenquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:00 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Het moest wel werken. Ik zie namelijk wel vaker spelers zonder profielplaatje en daar staat dan PSYNET, net als bij jou net
Niet eerst tutorial?quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:00 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik ga me eens aan een echte online wedstrijd wagen
WOT is wel lachen, ook best complex als je denkt van ik ga even wat tankjes afschieten kom je van de koude kermis thuisquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:22 schreef Scuidward het volgende:
Is gewoon nieuwe hype toch, net als World of Tanks was?
Ja, ongetwijfeld. Bestaat ook al wel lang, 4 jaar? Nooit gespeeld, zag laatst wel reclame op Twitch.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:26 schreef Geerd het volgende:
[..]
WOT is wel lachen, ook best complex als je denkt van ik ga even wat tankjes afschieten kom je van de koude kermis thuis
Had ik allang gedaanquote:
Ook op de tv gewoon zag ik laatst ergens in een verblijfquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:27 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ja, ongetwijfeld. Bestaat ook al wel lang, 4 jaar? Nooit gespeeld, zag laatst wel reclame op Twitch.
Geerd koop Rocket League, dan kunnen we met z'n allen los gaanquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:27 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ook op de tv gewoon zag ik laatst ergens in een verblijf
Verdomme man, net een mooi goal gemaakt met hockeyquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:27 schreef renwan het volgende:
[..]
Had ik allang gedaan
Tering dit is verslavend
Ik ben meer van de FPS, aangezien dat nu al een beetje uitgemolken is. (BF1942,BF2 BF vietnam (call of duty) medal of honorquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:32 schreef renwan het volgende:
[..]
Geerd koop Rocket League, dan kunnen we met z'n allen los gaan
Ps4 kopenquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:53 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik ben meer van de FPS, aangezien dat nu al een beetje uitgemolken is. (BF1942,BF2 BF vietnam (call of duty) medal of honor
En deze pc ook al niet te nieuw meer is weet ik niet precies wat te doen.
De NS betaald wel beter dan Arriva, maar waar je ook werkt, het is een prima inkomen (+/- 1800,- excl toeslagen, eindejaarsuitkering en vakantiegeld).quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:12 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Klinkt wel goed man, misschien moet ik het gaan doen, verdient het een beetje?
Jaquote:
Nee, er zal wel een scheur in zitten.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:06 schreef Geerd het volgende:
[..]
Vrouwen met rood haar, de kelder hoef ik niet uit te leggen toch
Unrealquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:19 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb Unreal GOTY nog op steam staan. Ook maar weer een keer spelen
Blijft epic.quote:
Daarom altijd chillen met 2 dames ipv alleenquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:55 schreef Scuidward het volgende:
Is ook een domino-effect. Als er 1 de tieten laat zien, doet de buurvrouw het ook.
heb net nog gefapt dus kan het niet waarderenquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Het is het waard. Het zijn tetten!
Heb jij nog een inbel modem? Hier is het niet snel maar die paar gifjes kan die nog wel aanquote:
Tijd voor ronde 2quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:56 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
heb net nog gefapt dus kan het niet waarderen
Zei het fout, het is een laptop van 100 jaar oud.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:57 schreef Geerd het volgende:
[..]
Heb jij nog een inbel modem? Hier is het niet snel maar die paar gifjes kan die nog wel aan
geilquote:Op donderdag 7 januari 2016 00:03 schreef renwan het volgende:
Ik had dus een hot & spicy pizza gegeten, harstikke lekker enzo.
Maar ik ging net schijten![]()
geil kijk ik elke dagquote:
Nooit afgekekenquote:Op donderdag 7 januari 2016 00:15 schreef PausNicolaas het volgende:
Wie wil samen met mij een 2g1c marathon houden?
Ik al ongeveer 300 keerquote:
Ik ben er al!quote:
Gamen kan morgen ook wel, ik kan jullie niet in de steek laten natuurlijkquote:
Wat een baasquote:Op donderdag 7 januari 2016 00:41 schreef renwan het volgende:
[..]
Gamen kan morgen ook wel, ik kan jullie niet in de steek laten natuurlijk
Sowieso. Je ego gaat omhoog en je skills droppenquote:
Heb hier net ook mijn laatste voor vannacht soldaat gemaakt. Zo meteen maar eens mijn bed opzoeken.quote:Op donderdag 7 januari 2016 00:44 schreef Geerd het volgende:
Ik heb mijn biertjes alweer op voor vandaag!
En je moet pas om 17.45!quote:Op donderdag 7 januari 2016 00:44 schreef Geerd het volgende:
Ik heb mijn biertjes alweer op voor vandaag!
Ja inderdaad godver!quote:
Zat al te denken! Stop ik speciaal voor jullie met gamen om mee te pilsen kapt iedereen ermee!quote:Op donderdag 7 januari 2016 01:07 schreef Geerd het volgende:
[..]
Fuck it drink er nog 1 met je mee !!
Anderhalf uur per biertje dus over 18 uur is alles uit je systeem!quote:Op donderdag 7 januari 2016 01:07 schreef Geerd het volgende:
20.00 tot 17.00 21 uur ben je wel een half kratje kwijt toch
quote:Op donderdag 7 januari 2016 01:09 schreef Geerd het volgende:
Morgen blazen, Geerd u bent aangehouden.. Maar renwan was aan het gamen die wordt ook hc !!
En
Hebben ze serieus blaastesten bij de NS?quote:Op donderdag 7 januari 2016 01:10 schreef Geerd het volgende:
Kost mij nog een keer mijn baan dot topic
Met oud en nieuw kerst ja hoor, (zelf nog nooit meegemaakt)quote:Op donderdag 7 januari 2016 01:11 schreef renwan het volgende:
[..]
[..]
Hebben ze serieus blaastesten bij de NS?
Goed om te wetenquote:Op donderdag 7 januari 2016 01:16 schreef Geerd het volgende:
[..]
Met oud en nieuw kerst ja hoor, (zelf nog nooit meegemaakt)
Maar als je dan binnenkomt in het verlbijf ofzo ja hoor..
Ik blijf erbij, gif! Gewoon 's avonds neergooien en in de ochtend opruimen. Die beesten leven 's nachts ook!quote:Op donderdag 7 januari 2016 01:18 schreef Geerd het volgende:
Bijna weer een muis te pakken, maar liet hem nu gaan even kijken waar die heen ging.
Al mijn aanval daar op gezet !!!
Naah moet je niet willen man, je staat altijd tussen de reizigers ruiken ze toch zoquote:Op donderdag 7 januari 2016 01:19 schreef renwan het volgende:
[..]
Goed om te weten
[..]
Ik blijf erbij, gif! Gewoon 's avonds neergooien en in de ochtend opruimen. Die beesten leven 's nachts ook!
Ja weet ik. Als barman kan ik dat maken, het wordt bijna van me verwacht. In een pretpark kon ik dat ook maken want ik was jong.quote:Op donderdag 7 januari 2016 01:21 schreef Geerd het volgende:
[..]
Naah moet je niet willen man, je staat altijd tussen de reizigers ruiken ze toch zo
Je kunt best je biertjes drinken doe ik ook maar beetje aan denkenquote:Op donderdag 7 januari 2016 01:23 schreef renwan het volgende:
[..]
Ja weet ik. Als barman kan ik dat maken, het wordt bijna van me verwacht. In een pretpark kon ik dat ook maken want ik was jong.
Bij de NS flik ik dat soort troep niet meer
Neuh, is een mooi excuus om te stoppen met thuis zuipen!quote:Op donderdag 7 januari 2016 01:24 schreef Geerd het volgende:
[..]
Je kunt best je biertjes drinken doe ik ook maar beetje aan denken
En die je lever beschermt, mijn Geerd dat zou prachtig zijnquote:Op donderdag 7 januari 2016 01:26 schreef Geerd het volgende:
Eigenlijk moet er gewoon een keer een pil uitgevonden wordenDat je na 1 uur weer nuchter bent
Elke dag zuipen !!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Rocket League heeft de hele aankoop van een PS4 goed gemaaktquote:Op donderdag 7 januari 2016 01:28 schreef Simterklaas het volgende:
Mijn prachtige goal vanuit de hoek van de tegenstander
Klik
Waarom zou je dan zuipen en niet gewoon water drinken. Voor de smaak?quote:Op donderdag 7 januari 2016 01:26 schreef Geerd het volgende:
Eigenlijk moet er gewoon een keer een pil uitgevonden wordenDat je na 1 uur weer nuchter bent
Elke dag zuipen !!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien is de 14% dan beter dan de 10%, of die van mij was bedorven. Kon het echt met geen mogelijkheid binnenhouden en het was mijn eerste biertje van die dagquote:Op donderdag 7 januari 2016 01:33 schreef Scuidward het volgende:
Met een beetje fantasie is zo'n Phoenix net een Gulpener.
Hij is wel goed koud, scheelt ook wel. Ik verwacht dat de laatste slok wel smerig is.quote:Op donderdag 7 januari 2016 01:36 schreef renwan het volgende:
[..]
Misschien is de 14% dan beter dan de 10%, of die van mij was bedorven. Kon het echt met geen mogelijkheid binnenhouden en het was mijn eerste biertje van die dag
Ik heb een hele tijd terug wel een iets gezien (volgens mij op Discovery) dat men wel bezig is met een pil waardoor je je dronken voelt zonder de nadelige effecten op het lichaam. Om daarna van het dronken gevoel af te zijn moest je gewoon weer een pil slikken en binnen een uur was je weer in een normale staat.quote:Op donderdag 7 januari 2016 01:36 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Waarom zou je dan zuipen en niet gewoon water drinken. Voor de smaak?
Geen idee, echt dronken word je ook niet van een paar biertjes.quote:Op donderdag 7 januari 2016 01:36 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Waarom zou je dan zuipen en niet gewoon water drinken. Voor de smaak?
Ik heb de 14% nog nooit gezien maar de volgende keer ga ik het proberen.quote:
Na een slok of 3 moest het er echt uitquote:Op donderdag 7 januari 2016 01:42 schreef Scuidward het volgende:
gvd multiquoten gaat fout.
@ Geerd: Ja maar ben dan toch liever dronken en neem een anti-kater pil.
@ Renwan: Zou kunnen, ging je gelijk over je nek? En is een groen blik.
Ik vind deze wel lekker, nog niet op de helft en al in een buzz.quote:Op donderdag 7 januari 2016 01:43 schreef renwan het volgende:
[..]
Na een slok of 3 moest het er echt uit
Iedereen heeft een levenquote:Op donderdag 7 januari 2016 01:47 schreef renwan het volgende:
Ik denk dat dit een van de weinige keren gaat zijn dat we deze niet vol krijgen
Speelde je Rocket League?quote:Op donderdag 7 januari 2016 01:48 schreef Scuidward het volgende:
Ik geef toe dat ik ook pas laat binnen kom zetten. Was ook aan het gamen.
Wel dronken pitten natuurlijk, maar als je dan om 16.30 moet beginnen wekker om 15.00 pil in koffie zetten douchen fapje machen en weer nuchterquote:Op donderdag 7 januari 2016 01:42 schreef Scuidward het volgende:
gvd multiquoten gaat fout.
@ Geerd: Ja maar ben dan toch liever dronken en neem een anti-kater pil.
@ Renwan: Zou kunnen, ging je gelijk over je nek? En is een groen blik.
De 10% krijgt op Ratebeer.com ook bepaald geen goede reviewsquote:Op donderdag 7 januari 2016 01:46 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ik vind deze wel lekker, nog niet op de helft en al in een buzz.
Nee Runescape.quote:
Ah ja dan is die pil wel een welkome aanvulling in mijn medicijnenkabinet.quote:Op donderdag 7 januari 2016 01:51 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wel dronken pitten natuurlijk, maar als je dan om 16.30 moet beginnen wekker om 15.00 pil in koffie zetten douchen fapje machen en weer nuchter
Allemaal neckbeards die denken dat ze het bierdrinken hebben uitgevonden zeker.quote:Op donderdag 7 januari 2016 01:51 schreef renwan het volgende:
[..]
De 10% krijgt op Ratebeer.com ook bepaald geen goede reviews
Als ik ooit de 14% zie beloof ik je dat ik het ga proberen. De 10% raak ik nooit meer aanquote:Op donderdag 7 januari 2016 01:57 schreef Scuidward het volgende:
http://www.ratebeer.com/b(...)-strong-beer/363913/
14% krijgt een 3.
Ik heb gezworen heel veel dingen nooit meer aan te raken en kijk waar dat mij heeft gebracht.quote:Op donderdag 7 januari 2016 01:59 schreef renwan het volgende:
[..]
Als ik ooit de 14% zie beloof ik je dat ik het ga proberen. De 10% raak ik nooit meer aan
Heb je die film Warrior nog gekeken trouwens?quote:Op donderdag 7 januari 2016 01:57 schreef Scuidward het volgende:
http://www.ratebeer.com/b(...)-strong-beer/363913/
14% krijgt een 3.
Nee, had hem aangeklikt maar toen kreeg ik hele vervelende connectieproblemen op Videoland.quote:Op donderdag 7 januari 2016 02:00 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Heb je die film Warrior nog gekeken trouwens?
De cito-toets! Kan het me nog herinneren!quote:Op donderdag 7 januari 2016 02:04 schreef Scuidward het volgende:
"elke dag op de blok is een cito-toets".
Gewoon op eigen kracht je intelligentie tonen jwz.quote:Op donderdag 7 januari 2016 02:07 schreef renwan het volgende:
[..]
De cito-toets! Kan het me nog herinneren!
Als raar kind dat zijn hele lagereschooltijd in België doorgemaakt had en het vervolg in Nederland wou doen in een kamertje zitten met een paar andere kneuzen een toets doen waarvan je niet wist wat je kon verwachten
Niet eens hoeven kijken, Epic Meal Time altijdquote:Op donderdag 7 januari 2016 02:08 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Gewoon op eigen kracht je intelligentie tonen jwz.
Offtopic:
Wie kent dit nog.
Culinary ninja'squote:
quote:Op donderdag 7 januari 2016 02:09 schreef renwan het volgende:
[..]
Niet eens hoeven kijken, Epic Meal Time altijd![]()
Ik heb zwaar respect voor het Erdinger glas maar de rest..?quote:
Waarom ook echt ...quote:
Dat soort idiotenquote:Op donderdag 7 januari 2016 02:13 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik heb zwaar respect voor het Erdinger glas maar de rest..?
Nee, gewoon nee
Ja die C1000 man !!quote:Op donderdag 7 januari 2016 02:15 schreef Scuidward het volgende:
Was ook zo'n man / trend die gewoon een blok boter ging frituren en eten.
Croma bakboter!quote:Op donderdag 7 januari 2016 02:15 schreef Scuidward het volgende:
Was ook zo'n man / trend die gewoon een blok boter ging frituren en eten.
quote:
Kan het niet vinden ...quote:
Op een gegeven moment mocht 'ie van zijn dokter niet meer van die debiele stunten uithalenquote:
Johquote:Op donderdag 7 januari 2016 02:21 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Op een gegeven moment mocht 'ie van zijn dokter niet meer van die debiele stunten uithalen
Vodka alles doet diequote:Op donderdag 7 januari 2016 02:27 schreef renwan het volgende:
WELKE MONGOOL ZUIPT EEN FLES JD IN EEN KEER LEEG?
Vast wel toch?quote:
quote:Op donderdag 7 januari 2016 02:28 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Vast wel toch?
"How do you drink this all day in the woods, no wonder you guys sleep with your cousins."
Een keer gedronken tijdens oud en nieuw bij een vriend. Topavond!quote:Op donderdag 7 januari 2016 02:31 schreef renwan het volgende:
Laatste keer dat ik een halve fles Goldstrike op had lag ik al voor pampus op straat om 1 uur 's nachts
Nee man, ja heel rustig aan misschien vorige dag niet gezopen en dan 11.00 koffie 3 eieren in de pan 12.00 uur beginnen 15.00 eten 18.00 etenquote:Op donderdag 7 januari 2016 02:30 schreef renwan het volgende:
Ik kan best wel wat hebben, maar een fles JD? Nee, gewoon nee
Dat haal ik niet eens, ja maar niet op het normale tempo, dan ook rustig drinken.quote:
Heb het wel vaker gedronken, vooral in shots.quote:Op donderdag 7 januari 2016 02:31 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Een keer gedronken tijdens oud en nieuw bij een vriend. Topavond!
quote:Op donderdag 7 januari 2016 02:35 schreef renwan het volgende:
[..]
Heb het wel vaker gedronken, vooral in shots.
Maar die eerste keer dat een maat en ik een fles met z'n tweeën dronken (toen ik nauwelijks dronk) toen wist ik de dag erna echt niks meer.
Weet nog dat er een meisje met me liep te flirten en ik tegen die gozer zei dat ik er de volgende keer meer mee zou doen dat hij toen zei "waar heb je het over?".
"Ja die ene, daar doe ik wel wat mee de volgende keer!"
"Wat denk je dat je gedaan hebt vannacht dan?"
[..]
Maar die eerste keer dat een maat en ik een fles met z'n tweeën dronken (toen ik nauwelijks dronk) toen wist ik de dag erna echt niks meer.
Weet nog dat er een meisje met me liep te flirten en ik tegen die gozer zei dat ik er de volgende keer meer mee zou doen dat hij toen zei "waar heb je het over?".
[..]
Dat is zeker waar!quote:Op donderdag 7 januari 2016 02:43 schreef Scuidward het volgende:
Als je teveel gedronken hebt merk je dat altijd te laat.
Wel even verdunnen met wat Red Label.quote:Op donderdag 7 januari 2016 02:46 schreef Simterklaas het volgende:
Met z'n allen bij Geerd thuis aan de Goldstrike
Wat een plan!quote:Op donderdag 7 januari 2016 02:46 schreef Simterklaas het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 januari 2016 02:47 schreef Scuidward het volgende:
Als je ooit nog een cocktail gaat drinken kan ik de TGV aanraden.Een maand of 2 geleden kreeg ik een shotje in de skihut:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sambuca
Tequila
Goldstike
Wodka
My god![]()
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
WGTS ff. Hier zit alcohol in.quote:Op donderdag 7 januari 2016 02:49 schreef renwan het volgende:
[..]
Een maand of 2 geleden kreeg ik een shotje in de skihut:
Sambuca
Tequila
Goldstike
Wodka
My god![]()
Dacht het niet !!quote:Op donderdag 7 januari 2016 02:46 schreef Simterklaas het volgende:
Wijze woorden!quote:Op donderdag 7 januari 2016 02:51 schreef Scuidward het volgende:
Volgende week vrijdag huisfeest, zit atm ff chickies te checken. Een gewaarschuwd man neukt voor 2.
6 Kanon doen het hem ook wel hoorquote:Op donderdag 7 januari 2016 02:51 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dacht het niet !!
Pils oke maar geen gekke shit
Waarom las ik nog ff roken?quote:Op donderdag 7 januari 2016 02:52 schreef Geerd het volgende:
[..]
Was ff fappen ! Nu douchen en bed in nog ff fokken
Ook goedquote:Op donderdag 7 januari 2016 02:51 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dacht het niet !!
Pils oke maar geen gekke shit
quote:Op donderdag 7 januari 2016 02:53 schreef renwan het volgende:
Ik ga m'n bed ook opzoeken! Welterusten mannen!
Nog minder dan 5 dagen wajoohquote:Op donderdag 7 januari 2016 02:53 schreef renwan het volgende:
Ik ga m'n bed ook opzoeken! Welterusten mannen!
Heb je een tentje gemaakt van je deken?quote:
Bijna !!quote:Op donderdag 7 januari 2016 03:17 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Heb je een tentje gemaakt van je deken?
quote:Op donderdag 7 januari 2016 03:21 schreef Geerd het volgende:
Weekend vrij zul je net zien jaah zaterdag ochtend komt de dakdekker ff![]()
Naja iig zaterdag nog ff zuipen!!!quote:
Hoe vaak ben je al bijna op je muil gegaan?quote:Op donderdag 7 januari 2016 03:23 schreef Geerd het volgende:
[..]
Naja iig zaterdag nog ff zuipen!!!
Eigenlijk hoop ik dat dit weer even aanblijft want dan komt die toch niet
Gelukkig nog maar 1x tuin loopt af natuurlijk dus net op de rand was water bevrorenquote:Op donderdag 7 januari 2016 03:25 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Hoe vaak ben je al bijna op je muil gegaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |