moet kunnenquote:Op woensdag 6 januari 2016 16:53 schreef Le_Professeur het volgende:
kerel van 40 fapt op skatende vrouwen ;s
Hij is wel geslaagd voor de hetero-test.quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:53 schreef Le_Professeur het volgende:
kerel van 40 fapt op skatende vrouwen ;s
Heeft hij niet gemeld omdat neus niet zichtbaar isquote:Op woensdag 6 januari 2016 16:54 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hij is wel geslaagd voor de hetero-test.
Al zou het hem sieren als hij ook neus-rolschaats verhouding erbij vermeld.
Als we dat geloven ja.quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:54 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hij is wel geslaagd voor de hetero-test.
Al zou het hem sieren als hij ook neus-rolschaats verhouding erbij vermeld.
Maar ik dacht dat jij David Hasselhoff wasquote:Op woensdag 6 januari 2016 16:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Als we dat geloven ja.
[ afbeelding ]
Hij heet nu David Hoffquote:Op woensdag 6 januari 2016 16:57 schreef Remqo het volgende:
[..]
Maar ik dacht dat jij David Hasselhoff was
Don't Hassel the Hoffquote:Op woensdag 6 januari 2016 16:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hij heet nu David Hoffz'n naam laten veranderen.
Zitten daar sportschootypes? Nee, dank je.quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:54 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Denk dat de gym sc wel wat voor jou is
Ik denk dat 40+ wel wat voor jou is.quote:Op woensdag 6 januari 2016 17:01 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Zitten daar sportschootypes? Nee, dank je.
Ben ik zelfs nog nooit wezen kijken.quote:Op woensdag 6 januari 2016 17:01 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik denk dat 40+ wel wat voor jou is.
nee pokemontrainersquote:Op woensdag 6 januari 2016 17:01 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Zitten daar sportschootypes? Nee, dank je.
Doe het. Doe maar lekker lang en uitgebreid kijken. Hier heb je een boterham met kaas en een Liga Milkbreak, doe voorzichtig he? Doei Niels, doei.quote:Op woensdag 6 januari 2016 17:02 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ben ik zelfs nog nooit wezen kijken.
Neh. Zo even eten maken.quote:Op woensdag 6 januari 2016 17:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Doe het. Doe maar lekker lang en uitgebreid kijken. Hier heb je een boterham met kaas en een Liga Milkbreak, doe voorzichtig he? Doei Niels, doei.
quote:Op woensdag 6 januari 2016 17:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Doe het. Doe maar lekker lang en uitgebreid kijken. Hier heb je een boterham met kaas en een Liga Milkbreak, doe voorzichtig he? Doei Niels, doei.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |