Ikquote:Op woensdag 6 januari 2016 19:05 schreef jamesdeen het volgende:
Wie heeft weleens synthetische cannabis geprobeerd?
huh bestaat dat???quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:05 schreef jamesdeen het volgende:
Wie zou die zure nou zijnquote:Op woensdag 6 januari 2016 18:59 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nou ehm. De ene heeft ruim 200GB aan pr0n op z'n PC, de volgende verheerlijkt de holocaust, anderen maken continue kaalgrapjes of zijn make-up-verslaafd of zo zuur dat je er terstond een slappe van krijgt en dan heb je ook nog zo'n gek die skate. Volgens mij bij jij nog wel een van de normaalsten hier, maar daar kan ik naastzitten natuurlijk.
weetje hoe slecht die shit voor je isquote:Op woensdag 6 januari 2016 19:05 schreef jamesdeen het volgende:
Ja ik zit net te lezen, wordt vaak met tramadol gemengdquote:
correctie, het is 210GB en ik heb een laptopquote:Op woensdag 6 januari 2016 18:59 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nou ehm. De ene heeft ruim 200GB aan pr0n op z'n PC, de volgende verheerlijkt de holocaust, anderen maken continue kaalgrapjes of zijn make-up-verslaafd of zo zuur dat je er terstond een slappe van krijgt en dan heb je ook nog zo'n gek die skate. Volgens mij bij jij nog wel een van de normaalsten hier, maar daar kan ik naastzitten natuurlijk.
zo slecht tegen drugs kunnenquote:Op woensdag 6 januari 2016 19:09 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik heb tramadol op recept, dat is echt tuig... gebruik het heel zelden
Niet doen gekquote:Op woensdag 6 januari 2016 19:11 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
ja, ik heb samen met een vriend een pakketje gekocht. Het is echt troep, dat wel.
Wat is 200gb in een tijdperk waarin terabytes hoogtij vieren.quote:Op woensdag 6 januari 2016 18:59 schreef Kurovski het volgende:
[..]
of is een drug een alcohol?quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:13 schreef Crip het volgende:
kan niet eens 's tegen alcohol laat staan drugs. naja alcohol is ook een drug
koffie ook toch xdquote:Op woensdag 6 januari 2016 19:13 schreef Crip het volgende:
kan niet eens 's tegen alcohol laat staan drugs. naja alcohol is ook een drug
thx voor de backupquote:Op woensdag 6 januari 2016 19:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat is 200gb in een tijdperk waarin terabytes hoogtij vieren.
Ja, ben afgekickt.quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:12 schreef zeer het volgende:
[..]
Je spreekt vast uit ervaring of niet dan.
dus een salarisstrookje is geen drugs iigquote:Op woensdag 6 januari 2016 19:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nederlandse vandale zegt dit: "Iets is pas drugs als DP het gebruikt"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |