Ja, was wel leukquote:
Doen!quote:Op maandag 11 januari 2016 08:53 schreef CherryLips het volgende:
Op FB iemand over Bowie:
Ik heb van het weekend nog naar hem geluisterd! Ongelofelijk!
Ik heb zo'n zin om te typen "het komt nu wel heel dichtbij he."
'Wel leuk'.quote:Op maandag 11 januari 2016 09:02 schreef MissMSX het volgende:
Ja, was wel leuk
Al krijg ik altijd jeuk van winkels waar je doorheen geloodst wordt
Alleen de bolletjes wolquote:Op maandag 11 januari 2016 09:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
'Wel leuk'.
Ik moest je vasthouden om te voorkomen dat we niet met allerlei prullaria die winkel uit zouden lopen.
Ja, precies. En ik wil gewoon lekker rond kunnen dolenquote:Op maandag 11 januari 2016 09:05 schreef CherryLips het volgende:
Vooral leuk als je toch iets wilt hebben wat ergens aan het begin stond en je tegen de stroming in moet lopen of de hele route opnieuw moet doen.
Jaja, da's een soort van Paard van Troje. Dan passen die potjes, bordjes en andere meuk er ook zo goed bij en voor je het weet, woon je in een showroom.quote:
Voor je het weet eindig je met een nieuwe keuken, omdat de huidige niet meer bij de pannenset pastquote:Op maandag 11 januari 2016 09:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jaja, da's een soort van Paard van Troje. Dan passen die potjes, bordjes en andere meuk er ook zo goed bij en voor je het weet, woon je in een showroom.
Of in een nieuw huis omdat de gewenste keuken niet meer bij het huidige huis past. Vanaf daar is het nog maar een kleine stap naar een nieuwe partner, omdat mijn inkomen niet aansluit bij de wensen voor het nieuwe huis. En dat allemaal door zo'n prullariawinkel.quote:Op maandag 11 januari 2016 09:16 schreef Anthraxx het volgende:
Voor je het weet eindig je met een nieuwe keuken, omdat de huidige niet meer bij de pannenset past.
Je mocht willen dat je in een showroom woont.quote:Op maandag 11 januari 2016 09:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jaja, da's een soort van Paard van Troje. Dan passen die potjes, bordjes en andere meuk er ook zo goed bij en voor je het weet, woon je in een showroom.
quote:Op maandag 11 januari 2016 09:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of in een nieuw huis omdat de gewenste keuken niet meer bij het huidige huis past. Vanaf daar is het nog maar een kleine stap naar een nieuwe partner, omdat mijn inkomen niet aansluit bij de wensen voor het nieuwe huis. En dat allemaal door zo'n prullariawinkel.
Ik merk hier uit zijn verhaal dat hij dat vooral niet wiltquote:Op maandag 11 januari 2016 09:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je mocht willen dat je in een showroom woont.
/rommel
/niet opgeruimd bedoelde ik hequote:Op maandag 11 januari 2016 09:19 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik merk hier uit zijn verhaal dat hij dat vooral niet wilt
Dat woon ik ook... Van een kringloopwinkel.quote:Op maandag 11 januari 2016 09:18 schreef MissMSX het volgende:
Je mocht willen dat je in een showroom woont.
/rommel
Doe er wat aanquote:Op maandag 11 januari 2016 09:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat woon ik ook... Van een kringloopwinkel.
Ik klaag erover over FOK!quote:
Like a proquote:
Zijn leuke spullen te krijgen. Schoonmaakzooi kost geen drol en ze hebben fantastisch fijne tekenblokkenquote:Op maandag 11 januari 2016 08:00 schreef MissMSX het volgende:
Ik vind de Action altijd kut. Wat een klotewinkel is dat zeg.
De supermarkt op zaterdagquote:Op maandag 11 januari 2016 09:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, was wel leuk
Al krijg ik altijd jeuk van winkels waar je doorheen geloodst wordt
Gelukkig staat de groentekraam aan het beginquote:Op maandag 11 januari 2016 09:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wel lekker spul altijd though
Maar loempia'squote:Op maandag 11 januari 2016 09:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gelukkig staat de groentekraam aan het beginIk heb nooit zin om me door de mensenmassa naar achteren te worstelen, naar de loempia's.
Het schoonmaakspul wat ik koop kost toch al geen drol en tekenen doe ik ook nietquote:Op maandag 11 januari 2016 09:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zijn leuke spullen te krijgen. Schoonmaakzooi kost geen drol en ze hebben fantastisch fijne tekenblokken.
Kom er liever ook niet. Soms is het noodzakelijk kwaadquote:Op maandag 11 januari 2016 09:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het schoonmaakspul wat ik koop kost toch al geen drol en tekenen doe ik ook niet
Prima als anderen er blij van worden hoor, maar IK heb er niets te zoeken
Moet je eens naar het Milka-schap lopen, daar word ik altijd vrolijk van.quote:Op maandag 11 januari 2016 09:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kom er liever ook niet. Soms is het noodzakelijk kwaad![]()
Word er altijd een beetje depri van
Ik betaal echt liever meer voor iets dan dat ik speciaal om geld te besparen naar zo'n winkel ga.quote:Op maandag 11 januari 2016 09:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat heb ik al snel met winkels die uitverkoop hebben. Staat het allemaal maar onhandig, net wat drukker, teveel gedoe. Dan maar effe wachten en meer betalenquote:Op maandag 11 januari 2016 09:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik betaal echt liever meer voor iets dan dat ik speciaal om geld te besparen naar zo'n winkel ga.
#LuxePaardje
Absoluutquote:
Check!quote:Op maandag 11 januari 2016 09:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat heb ik al snel met winkels die uitverkoop hebben. Staat het allemaal maar onhandig, net wat drukker, teveel gedoe. Dan maar effe wachten en meer betalen
O nee, ik ben echt een pauper, ik sla me er vaak gewoon doorheen. Het ergste is nog wel dat altijd alles op is. Ik heb geen leven, maar dan nog zijn al die huisvrouwen me te snel af.quote:Op maandag 11 januari 2016 09:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat heb ik al snel met winkels die uitverkoop hebben. Staat het allemaal maar onhandig, net wat drukker, teveel gedoe. Dan maar effe wachten en meer betalen
Zo druk was het zaterdag niet, gelukkig. Eigenlijk totaal niet druk, itt de supermarktquote:Op maandag 11 januari 2016 09:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Rijke tata jij hoorquote:Op maandag 11 januari 2016 09:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik betaal echt liever meer voor iets dan dat ik speciaal om geld te besparen naar zo'n winkel ga.
#LuxePaardje
Goudgravertjequote:
Daar heb je ook uitverkoopquote:Op maandag 11 januari 2016 09:54 schreef Samzz het volgende:
En uitverkoop, m'n neus. Gewoon via internet bestellen, nergens last van.
Klopt. Maar anders dan in de winkel.quote:Op maandag 11 januari 2016 09:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar heb je ook uitverkoop
Alleen NOOIT meer mijn maat. NOOIT!
Ja, die paar tientjes die ik bespaar zetten echt zoden aan de dijk met m'n hypotheekquote:Op maandag 11 januari 2016 09:53 schreef MissMSX het volgende:
Ik bespaar op de dingen die echt zoden aan de dijk zetten: hypotheek aflossen en dus vele eurotjes minder woonlasten
Ik bespaar gewoon niet. Die harde doekoes moeten rollen niggaquote:Op maandag 11 januari 2016 09:53 schreef MissMSX het volgende:
Ik bespaar op de dingen die echt zoden aan de dijk zetten: hypotheek aflossen en dus vele eurotjes minder woonlasten
Ik betaal al zo belachelijk weinig hypotheekrente, net weer 10 jaar vast gezet, ik krijg inmiddels bijna geld toe.quote:Op maandag 11 januari 2016 09:53 schreef MissMSX het volgende:
Ik zat op een geweldige jas te azen, maar had hem niet nodig want heb al twee winterjassen waarvan ik er eentje nooit draag, dus dan was 130 wel heel erg veel te duur. Hij was er al die tijd in alle maten, ik had hem al in de winkel aan gehad dus ik wist welke maat ik nodig had. En omdat ik er regelmatig dagelijks keek of hij in de sale was, verschenen overal die kutreclames, ook op Fok. Zag ik vorige week ineens via zo'n reclame dat hij in de uitverkoop was, en dat was ie gister nog nietquote:Op maandag 11 januari 2016 09:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar heb je ook uitverkoop
Alleen NOOIT meer mijn maat. NOOIT!
Ach, zolang je niet hoeft te keizen tussen het leven van je eerstgeboren en je rechterbeen zijn dergelijke struggles natuurlijk ook niets waard in vergelijking.quote:
ik weet wel wat ik zou kiezenquote:Op maandag 11 januari 2016 10:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ach, zolang je niet hoeft te keizen tussen het leven van je eerstgeboren en je rechterbeen zijn dergelijke struggles natuurlijk ook niets waard in vergelijking.
Ik ook. Ik hou van lopen, en dingen schoppen enzulks.quote:
Neem een abo.quote:Op maandag 11 januari 2016 10:11 schreef CherryLips het volgende:
Ja sorry Danny, maar ik zet de ad blocker weer even aan. Godsamme man.
Working on itquote:Op maandag 11 januari 2016 09:53 schreef MissMSX het volgende:
Hij gaf het goede voorbeeld, nu jij nog.quote:Op maandag 11 januari 2016 10:11 schreef CherryLips het volgende:
Ja sorry Danny, maar ik zet de ad blocker weer even aan. Godsamme man.
Die is over 15 jaar wel een keer weg.quote:Op maandag 11 januari 2016 10:25 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Working on it. Behalve dan dat wij eerst onze studieschulden wegwerken
.
Ga naar StarWarsquote:Op maandag 11 januari 2016 11:42 schreef Q. het volgende:
De mail is hier kapot en nu zit ik echt uit mn neus te vreten, alles wat ik moet doen staat daar in ongeveer.
Werkoverleg, technische dienst gebeld en verder ook nog niet heel veel gedaanquote:Op maandag 11 januari 2016 11:42 schreef Q. het volgende:
De mail is hier kapot en nu zit ik echt uit mn neus te vreten, alles wat ik moet doen staat daar in ongeveer.
Zit er inmiddels al wat meer schwung in, of nog steed suit je neus vreten?quote:Op maandag 11 januari 2016 12:29 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Werkoverleg, technische dienst gebeld en verder ook nog niet heel veel gedaan
Na de lunchpauze wat productiever. Niet zo'n honger meer dus de niodzaak voor uit de neus vreten is wegquote:Op maandag 11 januari 2016 14:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zit er inmiddels al wat meer schwung in, of nog steed suit je neus vreten?
zeiksnolquote:Op maandag 11 januari 2016 14:14 schreef Ang3l het volgende:
Jongens, post eens door!
Ik vertik het om zo lang in een kuttopic rond te hangen
Scheelt een hoop. Heb het veel te druk, maar kan me er niet toe zetten om dingen af te kruisen van mijn todolijst. Elke keer loop ik weer ergens anders tegen aan wat even moet gebeurenquote:Op maandag 11 januari 2016 14:11 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Na de lunchpauze wat productiever. Niet zo'n honger meer dus de niodzaak voor uit de neus vreten is weg
Het is een fobie! Pest me niet met mijn angstenquote:
lekker een gladde kut van een lekker vrouwmenschquote:Op maandag 11 januari 2016 14:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is een fobie! Pest me niet met mijn angsten
Dit is gewoon gemeenquote:Op maandag 11 januari 2016 14:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
lekker een gladde kut van een lekker vrouwmensch
Zijn jullie al getrouwd en hebben jullie al negerkindjes geadopteerd?quote:Op maandag 11 januari 2016 14:14 schreef Ang3l het volgende:
Jongens, post eens door!
Ik vertik het om zo lang in een kuttopic rond te hangen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |