SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik moet bij jouw naam altijd aan katjes denken.quote:
Door mijn UI denk ikquote:Op woensdag 6 januari 2016 13:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik moet bij jouw naam altijd aan katjes denken.
Best raar.
Ja, waarschijnlijk.quote:
Leukquote:Op woensdag 6 januari 2016 13:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, waarschijnlijk.
In mijn hoofd ben je gewoon een kat.
hai VAquote:
ze is ook best kattig hoorquote:Op woensdag 6 januari 2016 13:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, waarschijnlijk.
In mijn hoofd ben je gewoon een kat.
Vind je dat echtquote:Op woensdag 6 januari 2016 13:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ze is ook best kattig hoor
hey sofquote:
Geen ideequote:Op woensdag 6 januari 2016 13:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hey sof
is de spatieloos SC al dicht?
Ja, helaas. Kut Fopje.quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hey sof
is de spatieloos SC al dicht?
Een pittige tante?quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ze is ook best kattig hoor
mooizo, waarom heb je nog geen ban, randdebiel?quote:
Moet je aan haar bedpartners vragen, weet ik niks vanquote:
Omdat mods niet kunnen bannen en het niet banwaardig is.quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
mooizo, waarom heb je nog geen ban, randdebiel?
Ik wist niet dat pittig zijn met je bedkwaliteiten te maken had.quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Moet je aan haar bedpartners vragen, weet ik niks van
Naja ik ben het wel soms eigenlijk hoorquote:
Is het er tegenwoordig al meer dan 1?quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Moet je aan haar bedpartners vragen, weet ik niks van
Niet dan? Matige seks heb je dan :squote:Op woensdag 6 januari 2016 13:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wist niet dat pittig zijn met je bedkwaliteiten te maken had.
Gevingerd worden door iemand die peper heeft aangeraakt.quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet dan? Matige seks heb je dan :s
Ja maar gelukkig probeer ik die kant van jou lekker met rust te laten :squote:Op woensdag 6 januari 2016 13:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Naja ik ben het wel soms eigenlijk hoor
Sorryquote:Op woensdag 6 januari 2016 13:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gevingerd worden door iemand die peper heeft aangeraakt.
leven op het randjequote:Op woensdag 6 januari 2016 13:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gevingerd worden door iemand die peper heeft aangeraakt.
Als eten niet lekker was zou ik denk ik nooit meer eten.quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Joylent is niet zo lekker trouwens.
Niet vies, maar zeker niet lekker.
Het vult wel.
Doe er dan wat lekkers in, zoals sucralose en zout.quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het vult wel.
Snap ik.quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als eten niet lekker was zou ik denk ik nooit meer eten.
Ik was het nietquote:Op woensdag 6 januari 2016 13:58 schreef wietparkiet het volgende:
iemand op steam sprak me aan met wp maar ik zou me god niet weten wie het is
Is het echt beter dan een boterham dan?quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Snap ik.
Maar goed, het volstaat wel voorlopig.
Al zou ik het niet 15 maaltijden per week willen eten.
Nee.quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is het echt beter dan een boterham dan?
Nou ja, je krijgt nu wel je eiwitjes binnen natuurlijk.quote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:01 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
verkapte-ik-heb-geld-en-ga-naar-de-bios-post
maisie voelt zich ook een beetje gekquote:Op woensdag 6 januari 2016 14:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Sophie voelt zich niet zo gemakkelijk.
Zo ze zijn penis voelen?
Waarom staan Jean Grey, Conan en dat meisje van de youtube teen reactions tussen allemaal onbekende lui?quote:Op woensdag 6 januari 2016 14:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Sophie voelt zich niet zo gemakkelijk.
Zo ze zijn penis voelen?
Kun je dat alleen online kopen met een minimum van 30 euro?quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het vult wel.
Hoe meer je koopt, hoe goedkoper per maaltijd. En het is poeder, dus redelijk lang houdbaar.quote:Op woensdag 6 januari 2016 14:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Kun je dat alleen online kopen met een minimum van 30 euro?
En dan mengen met water?quote:Op woensdag 6 januari 2016 14:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoe meer je koopt, hoe goedkoper per maaltijd. En het is poeder, dus redelijk lang houdbaar.
Nu heb ik ook zin in een broodje tonijnquote:
Slaapkop.quote:
Toevallig niet nee. Lekker in abo schijtposten.quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hep ik heb ineens een abo.
Weet jij hier meer van?
Ik ben nu wel razend benieuwd.quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Toevallig niet nee. Lekker in abo schijtposten.
Denk dat alleen Danny dat kan inzien, en degene die m heeft gegeven natuurlijk.quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben nu wel razend benieuwd.
quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Denk dat alleen Danny dat kan inzien, en degene die m heeft gegeven natuurlijk.
Dit kan natuurlijk een en dezelfde persoon zijn.quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Denk dat alleen Danny dat kan inzien, en degene die m heeft gegeven natuurlijk.
Obsceen.quote:
in wiens broekje zou jij wel willen?quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit kan natuurlijk een en dezelfde persoon zijn.
Danny is zo benieuwd naar die stoute boy Kaneel op fok dat hij misschien wel in zijn broekje wil.
In mijn eigen broekjequote:Op woensdag 6 januari 2016 16:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
in wiens broekje zou jij wel willen?
denk dat als je danny vraag naar kaneel dat hij zegt wie?quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Danny is zo benieuwd naar die stoute boy Kaneel op fok dat hij misschien wel in zijn broekje wil.
Oh nee, ik pas er niet meer in dus vandaarquote:Op woensdag 6 januari 2016 16:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Kunnen houden van jezelf is het mooiste wat er is
Zou terecht zijn.quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb 4 en 5 gezien.quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:23 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Obsceen.
Dit tolereer ik niet langer.
Al de overige SW-films gekeken?
quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh nee, ik pas er niet meer in dus vandaar
Ik kan wel enkele namen noemen waar ik met een beetje spijt nee tegen zou zeggen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
in wiens broekje zou jij wel willen?
spoiler alert jar jar binks gaat dood in deel 6quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou terecht zijn.
Mijn broekje is enorm exclusief terrein.
[..]
Heb 4 en 5 gezien.
Ga vanavond 6 kijken.
Nee ik wilde er zaterdag heen maar er is wat tussengekomen helaas. Dus dat gaat nog even durenquote:Op woensdag 6 januari 2016 16:24 schreef Sked het volgende:
he Fokkie heb je de nieuwe Tarantino al gezien
lees wel veel verschillende meningen
Super spoiler: Darth Vader is Jar Jar Binks zijn vaderquote:Op woensdag 6 januari 2016 16:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
spoiler alert jar jar binks gaat dood in deel 6
quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
spoiler alert jar jar binks gaat dood in deel 6
Mijn moeder en stiefvader hebben hem ook al gezienquote:Op woensdag 6 januari 2016 16:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee ik wilde er zaterdag heen maar er is wat tussengekomen helaas. Dus dat gaat nog even duren
Hij is wel erg lang natuurlijk he, en hij kan waarschijnlijk niet meer aan Djangogod tippen
verder geen tijd dan?quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee ik wilde er zaterdag heen maar er is wat tussengekomen helaas. Dus dat gaat nog even duren
Hij is wel erg lang natuurlijk he, en hij kan waarschijnlijk niet meer aan Djangogod tippen
Jawel, maar vind het geenleuke film om alleen heen te gaanquote:
Jar Jar Binks is de nieuwe Darth Vader toch.quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Super spoiler: Darth Vader is Jar Jar Binks zijn vader
De zaterdag daarop ben ik vrij.quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee precies, eerst dat maar even aankijkenquote:Op woensdag 6 januari 2016 16:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
De zaterdag daarop ben ik vrij.Weet natuurlijk niet hoe Fera zich dan voelt.
Dat lijkt me ook niksquote:Op woensdag 6 januari 2016 16:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jawel, maar vind het geenleuke film om alleen heen te gaan
Alles goed in Spanje X?quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:28 schreef xcachet het volgende:
https://www.periscope.tv/w/1YpKkrVPNVyxj
Iemand heeft een livestream gemaakt bij een enorme waterplas in New Castle. Echt grappig
Ik wilde eerst iets voor m`n huisje, maar toen bedacht ik me dat als ik wat leukers zie dat ik dan ook weer snel weg ben hier dus dat vond ik niet verstandig, maar wel wat geld enzo gekregenquote:Op woensdag 6 januari 2016 16:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fokkie, heb je nog dingen gekregen voor je verjaardag?
Nog altijd in belgenland morgen naar huis als het weer het toelaat.quote:
Dankjewelquote:
Hoezo kan je niet iets voor in huis geven dan? Kan je toch meenemen?quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wilde eerst iets voor m`n huisje, maar toen bedacht ik me dat als ik wat leukers zie dat ik dan ook weer snel weg ben hier dus dat vond ik niet verstandig, maar wel wat geld enzo gekregen
En mijn broertje wilde zo`n fashion-cheque geven, maar had hij de verkeerde gekocht en die was alleen bestemd voor zaken waar voornamelijk baby en vrouwenkleding kon worden gekocht
Nou ja, daar wist ik niks voor. Dacht meer aan iets voor m`n keuken, kastjes die je kan ophangen enzo. Maar als je straks weer gaat verhuizen en je keuken ziet er wat beter uit dat datallemaal al aanwezig is is het zondequote:Op woensdag 6 januari 2016 16:32 schreef supersof het volgende:
[..]
Hoezo kan je niet iets voor in huis geven dan? Kan je toch meenemen?
Heb ik je al gefeliciteerd engerd van me ?quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
DankjewelKomt allemaal stuk later binnen daar he in dat verre Spanje
moet je weer verhuizen enzo allemaal moeitequote:Op woensdag 6 januari 2016 16:32 schreef supersof het volgende:
[..]
Hoezo kan je niet iets voor in huis geven dan? Kan je toch meenemen?
Hoorde dat het flink ijzelt ja.quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nog altijd in belgenland morgen naar huis als het weer het toelaat.
Waar wil je heen verhuizen? Wel gewoon in Arnhem blijven?quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, daar wist ik niks voor. Dacht meer aan iets voor m`n keuken, kastjes die je kan ophangen enzo. Maar als je straks weer gaat verhuizen en je keuken ziet er wat beter uit dat datallemaal al aanwezig is is het zonde
Wil nog wel een mooie boekenkast maar dat is wel duur dus
Hehehe. Subtiele hint van je broertje.quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wilde eerst iets voor m`n huisje, maar toen bedacht ik me dat als ik wat leukers zie dat ik dan ook weer snel weg ben hier dus dat vond ik niet verstandig, maar wel wat geld enzo gekregen
En mijn broertje wilde zo`n fashion-cheque geven, maar had hij de verkeerde gekocht en die was alleen bestemd voor zaken waar voornamelijk baby en vrouwenkleding kon worden gekocht
Geloof het niet. Maar jij ook bedankt danquote:Op woensdag 6 januari 2016 16:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heb ik je al gefeliciteerd engerd van me ?
Anders bij deze.
Ja dat is het.quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
DankjewelKomt allemaal stuk later binnen daar he in dat verre Spanje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |