Ik ben al lang blij dat ik niet door de wekker heen sliep.quote:Op woensdag 6 januari 2016 06:46 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Jij bent er ook weer vroeg bij. Ik ben in slaap gevallen voor de tv. Fitter wordt ik daar niet van.
Gisteren dacht ik het al, maar nu weet ik het zeker.quote:Op woensdag 6 januari 2016 07:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Mogge nieuw maar gewaardeerd SC lid
awhquote:Op woensdag 6 januari 2016 07:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gisteren dacht ik het al, maar nu weet ik het zeker.
Wij zullen goede vrienden worden
Hermann is een schatjequote:Op woensdag 6 januari 2016 07:50 schreef onlogisch het volgende:
Ik kan jullie melden dat mijn ontvangst hier mij met gemengde gevoelens heeft opgezadeld.
Daar WCH zeer content is met mijn aanwezigheid, ben ik de sneer van Der_Mann nog altijd niet vergeten
dan moet sg ons wel heel lief vindenquote:Op woensdag 6 januari 2016 07:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hermann is een schatjealleen zijn we hier allemaal bot en vals, hoe valser ze doen hoe liever ze je vinden
maar er is nog helemaal geen winter geweestquote:Op woensdag 6 januari 2016 07:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Geil he, lente in de lucht
Ja er zijn wel uitzonderingen op de regel hoor...quote:Op woensdag 6 januari 2016 07:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan moet sg ons wel heel lief vinden
Het is nooit te laat om tot inkeer te komen.quote:
-_-quote:Op woensdag 6 januari 2016 07:50 schreef onlogisch het volgende:
Ik kan jullie melden dat mijn ontvangst hier mij met gemengde gevoelens heeft opgezadeld.
Daar WCH zeer content is met mijn aanwezigheid, ben ik de sneer van Der_Mann nog altijd niet vergeten
kloptquote:Op woensdag 6 januari 2016 07:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is nooit te laat om tot inkeer te komen.
Heb jij nog de liefde te verklaren aan iemand?
Of wil je uit de kast komen?
nice, al een huis op het oog? of gewoon kijken hoeveel je kan krijgen?quote:Op woensdag 6 januari 2016 08:00 schreef Murdera het volgende:
Zeuw, langs de hypotheker geweest. Snel even een huisje fixen voor al die vluchtelingen alle huizen krijgen. Heuheuheu
Villa aangeschaft?quote:Op woensdag 6 januari 2016 08:00 schreef Murdera het volgende:
Zeuw, langs de hypotheker geweest. Snel even een huisje fixen voor al die vluchtelingen alle huizen krijgen. Heuheuheu
Stage bij bol.com. Bestel je iets bij me?quote:Op woensdag 6 januari 2016 08:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nog wat doen vandaag? Of lafjes voor je uit staren
Ik weet niet wie Stijn isquote:Op woensdag 6 januari 2016 08:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je gaat Stijn inhalen dit jaar?
https://www.thuisserver.n(...)bcebff&tab=tab_table
Ajacied422, de meest kansloze user van afgelopen jaar met 80k posts.quote:Op woensdag 6 januari 2016 08:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik weet niet wie Stijn is
En ik zou allang topposter zijn geweest als ik niet 9 maanden geband was.
Een titel waar ik alleen maar van kan dromen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 08:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ajacied422, de meest kansloze user van afgelopen jaar met 80k posts.
2 mlquote:Op woensdag 6 januari 2016 08:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Stage bij bol.com. Bestel je iets bij me?
Nou ja. Je weet wat je te doen staat komend jaar.quote:Op woensdag 6 januari 2016 08:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Een titel waar ik alleen maar van kan dromen.
Dat eerste wordt lastig maar ik heb net een halfjaar abo gekocht om een stok achter de deur te hebben om me te gedragen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 08:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou ja. Je weet wat je te doen staat komend jaar.
1) Je gedragen en geen ban krijgen.
2) Meer dan 80k posts posten.
9 maanden?quote:Op woensdag 6 januari 2016 08:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik weet niet wie Stijn is
En ik zou allang topposter zijn geweest als ik niet 9 maanden geband was.
indirecte sneer, TRquote:Op woensdag 6 januari 2016 08:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vast wel commentaar gehad op de opperste leider
Nou nouquote:Op woensdag 6 januari 2016 08:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Trappen tegen de gang van zaken hier.
Vroeger, zo'n 70 jaar geleden had je zo'n partij... hoe heette die ook alweer?quote:
Wow TR.quote:Op woensdag 6 januari 2016 08:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vroeger, zo'n 70 jaar geleden had je zo'n partij... hoe heette die ook alweer?
Ik denk dat je zo gekozen zou worden
Jij hebt een golfbaan voor je huis?quote:Op woensdag 6 januari 2016 08:50 schreef Kurovski het volgende:
Rotweer, maar ze staan gewoon te golfen hier voor de deur.
Ja. Uitzicht over een golfpark met daarachter een paardenrenbaan.quote:Op woensdag 6 januari 2016 08:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij hebt een golfbaan voor je huis?
quote:Op woensdag 6 januari 2016 08:54 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja. Uitzicht over een golfpark met daarachter een paardenrenbaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |