Ik ben benieuwd, vorige keer met 6 weken was ik nog plat dus vind het al heel wat dat ik nu een darmen buik hebquote:Op maandag 8 februari 2016 10:02 schreef elamanilo het volgende:
Lamb, mooiDaar kun je niet meer omheen, een echte heuse babybol!
Klaprooss, ik gok dat je nu met 12+3 hetzelfde zult hebbenMeestal zwakken de darmen dan weer af en krijg je zo'n beginnend babybolletje ervoor terug!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had ik algezegd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 15-02-2016 10:28:05 ]
VK noemt mijn baarmoeder steeds 'lang', en zo voelt het ook. Vanaf onder m'n ribben tot heel laag. Staat ook strak. En zwaar! Alsof ik twee zakken aardappelen meesjouwquote:Op maandag 15 februari 2016 12:58 schreef LadyBlack het volgende:
Mooi groot Razz!
En zitten er streepjes op ja? Op de foto niet te zien!
Als ik goed naar jouw buik kijk snap ik denk ik ook wel wat de gynaecoloog bedoelde met dat ze mijn buik klein vond. Die steekt wel flink naar voren, maar minder allover ofzo.
Hoiquote:Op maandag 15 februari 2016 13:47 schreef Crumpette het volgende:
[ afbeelding ]
14+5 valentijnsbuik, hoi.
Noh, thnx!quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:20 schreef Kimpossible het volgende:
Oh lot daar ontlurk ik even voor hoor. Wat ben je mooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |