aldus de websitequote:Kinderwagen
Op elke KLM-vlucht mag u per kind altijd gratis 1 volledig opvouwbare kinderwagen (paraplumodel) meenemen. Als er geen plaats is onder de stoel voor u of in het bagagevak, checkt u de kinderwagen gratis in. De kinderwagen mag een beschermhoes hebben, maar deze mag geen extra bagage bevatten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
Hij komt nu zo'n 1 a 2 keer per nacht (dus tussen 9 en 5). Laatst heeft hij twee keer doorgeslapen!quote:Op maandag 11 januari 2016 20:31 schreef Twinkle20 het volgende:
O chamty dat wilde ik nog vragen idd hoe de nachten nu gaan. Hij ligt nu in een peuterbedje toch? En wordt hij normaliter nog veel wakker en drinkt hij nog bij je 's nachts?
Gm
quote:Op maandag 11 januari 2016 16:43 schreef Razztwizzle het volgende:
En hier nog wat foto's die JM gisteren heeft gemaakt. Ik ben er zo blij mee! Heeft iemand hier tips voor een mooie collage of print voor aan de muur? Ik zag al IXXI, is dat de beste aanbieder?
Wauw! Mooie foto's!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tip: https://www.herinneringenoplinnen.nl/baklijsten
Dit hebben canvassen waar je een baklijst omheen kan laten maken.Ziet er echt heel mooi en tof uit (wij hebben ook een collage canvas in de woonkamer met baklijst)
Amper tijd om bij te lezen..
Wel uber cute foto's voorbij zien komen.. Melba in de regen, Frans aan de stap buiten, I&L in luvvv, stappende Mauwtje, happy-heppy-S, boekje-L, toffe roooooze schoentjes voor de kunstenaresse, F op het strand![]()
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |